Stránka 1 z 2

Pokud při hovoru neslyšíte (ale druhá strano ANO) ozvěte se

Napsal: čtv 09. pro 2021 18:29:39
od xsouku04
Zaznamenali jsme tři případy našich zákazníků, kdy náš zákazník neslyšel, druhá strana, se k kterou mluvil, ano. Tedy je to, jako by router z neznámého důvodu zahazoval zvuk od nás směrem k zákazníkovi.
Přesnou příčinu neznáme, hovory se jeví idneticky s těmi, kde slyšet je, ale co víme, že mělo vliv, je změna RTP serveru (jiná ip adresa nebo verze serveru) nebo puštění RTP proxi. Tedy změny, které provádíme v rámci údržby.
Těch několik zákazníků, kterých se to týkalo, má různé VoIP telefony. Podobné problémy jsou hodně vzácné, ale velmi špatně se řeší, hlavně pokud se stávají jen někdy náhodně. V tomto případě se ale stávají od data změny ip adresy u nás vždy a umíme to vyřešit zapnutím RTP proxy u dané linky, proto se prosím ozvěte. U nás nic poznat není, protože zvuk od nás odejde, jen se jakoby ztratí někdo po cestě, tedy nemůžeme takové zákazníky najít sami.

Update 11.12.2021 Zatím se nikdo další neozval.

Re: Pokud při hovoru neslyšíte (ale druhá strano ANO) ozvěte

Napsal: sob 11. pro 2021 15:29:12
od t152
mě se to možná stalo taky,když jsem volal dceři,ale neslyšel jsem ji,tak jsem zavěsil. ID hovoru: 442552784 , zkusil jsem to za pár minut a pak už jsem se dovolal. Až zpětně jsem si všiml 5s hovoru. Už ted přesně nevím,jestli to bylo přes mobilní data nebo wifi router? Bylo to z aplikace mizudroid.

Re: Pokud při hovoru neslyšíte (ale druhá strano ANO) ozvěte

Napsal: úte 14. pro 2021 10:01:01
od xsouku04
t152 píše:mě se to možná stalo taky,když jsem volal dceři,ale neslyšel jsem ji,tak jsem zavěsil. ID hovoru: 442552784 , zkusil jsem to za pár minut a pak už jsem se dovolal. Až zpětně jsem si všiml 5s hovoru. Už ted přesně nevím,jetsli to bylo přes mobilní data nebo wifi router? Bylo to z aplikace mizudroid.
To nevypadá na tento problém. Nebylo slyšet, protože směrem od vás neproudil žádný zvuk. A pokud od zákazníka neproudí zvuk, nemáme kam poslat náš zvuk, protože se neotevře průchod přes NAT. Proto pak není slyšet ani v jednom směru. Váš telefon nereagoval ani na zavěšení hovoru, jako by byl úplně odpojený od internetu.

Žádný další výskyt výše popsaného problému jsme nezaznamenali. Update: Jeden, ale ten si tohoto příspěvku stejně nevšiml.

Re: Pokud při hovoru neslyšíte (ale druhá strano ANO) ozvěte

Napsal: stř 15. pro 2021 7:18:34
od t152
díky za info

Re: Pokud při hovoru neslyšíte (ale druhá strano ANO) ozvěte

Napsal: čtv 23. pro 2021 19:56:29
od 5uch
Občas (řídce a náhodně) se mi stává, ze slyší jen jedna strana (obě strany na pap2t a routeru). Mám pocit, že je to tak, že není slyšet zvuk od volaného. Ale jistý si nejsem, může to být i naopak.

Re: Pokud při hovoru neslyšíte (ale druhá strano ANO) ozvěte

Napsal: pon 27. pro 2021 18:56:40
od janpicka
Dobrý den,
bohužel jsem si tohoto příspěvku všiml až teď. Řeším přesně tento problém. ID posledních dvou hovorů jsou 445079113 a 445075366. Pokud byste potřebovali dalí informace, klidně se ozvěte. Díky.

Re: Pokud při hovoru neslyšíte (ale druhá strano ANO) ozvěte

Napsal: stř 29. pro 2021 8:11:17
od zdeniki
Dobrý den,
také jsem zaregistroval tento problém. ID hovoru 445220572 nebo 445220407. Zatím mám přesměrováno na mobil. Můžete se ozvat na kontaktní mobil uvedený v nastavení účtu. Děkuji

Re: Pokud při hovoru neslyšíte (ale druhá strano ANO) ozvěte

Napsal: stř 29. pro 2021 8:15:31
od buric.zdenek
Dobrý den,
také jsem zaregistroval tento problém. ID hovoru 445220572 nebo 445220407. Zatím mám přesměrováno na mobil. Můžete se ozvat na kontaktní mobil uvedený v nastavení účtu. Děkuji

Re: Pokud při hovoru neslyšíte (ale druhá strano ANO) ozvěte

Napsal: stř 29. pro 2021 13:38:19
od xsouku04
Těm co se projevil problém dnes dopoledne, bylo to něco jiného a již jsme to opravili. Nefungovalo rtpproxy, které zapínáme právě na linkách na kterých není slyšet. Dnes dopoledne ale RTP proxy nefungovalo, takže místo aby to pomáhalo problém řešit, to problém způsobovalo. Už je to opravené, týkalo se to jen velmi malého množství zákazníků.
Co ale stále není úplně vyřešení, že minimálně jednomu zákazníkovi dnes přestalo fungovat šifrovaná registrace na TLS.

Re: Pokud při hovoru neslyšíte (ale druhá strano ANO) ozvěte

Napsal: stř 29. pro 2021 13:40:11
od xsouku04
janpicka píše:Dobrý den,
bohužel jsem si tohoto příspěvku všiml až teď. Řeším přesně tento problém. ID posledních dvou hovorů jsou 445079113 a 445075366. Pokud byste potřebovali dalí informace, klidně se ozvěte. Díky.
Právě jsem vám na vaší lince RTP proxy. Změnilo se tím něco? Nebo to už začalo fungovat samo dříve?