Stránka 1 z 4

Nový ceník doplňkových služeb

PříspěvekNapsal: úte 01. bře 2022 23:25:44
od xsouku04
Aktualizovali jsme ceník. http://www.odorik.cz/w/cenik_doplnkovych_sluzeb

Pro stávající zákazníky se nic nemění, ale nově aktivovaná čísla budou mít minimální měsíční plnění 30 Kč na telefonní číslo. Týká se to jak pevných tak mobilních čísel. Jde především o pokrytí nákladů za aktivace portovaných čísel, které jsou nyní zdarma.
Toto nové plnění jsme schopni v některých případech na žádost zákazníka odpustit, čehož budeme často využívat. Proto se toho zase tolik nemění.

Služby Odorik.cz jsou pro všechny bez závazku, tedy změna ceníků neimplikuje možnost vypovědět smlouvu předčasně jak ukládá zákon, protože služby je možné přestat používat naprosto kdykoli.

Re: Nový ceník doplňkových služeb

PříspěvekNapsal: stř 02. bře 2022 8:11:09
od jadu
Dobrý den,

tak to je velmi smutné. Takhle přesně postupovala třeba 802 a byl to jeden z důvodů, proč jsem odešel. Takže když si zřídím VOIP číslo na chalupu, kde přes zimu nejsem, bude mne to stát 180 Kč za nic. Musím říci, že jsem takovýto krok od Odorika naprosto nečekal a jsem z toho v šoku. Zdůvodnit to portací zdarma znamená, že já svým poplatkem budu platit cizí portaci. Jestli je nebo není portace zdarma je na poskytovateli služby a pokud se mu nevyplatí nemá ji přenášet na někoho jiného. Vždy jsem se bál, že Odorika někdo koupí a zruší jeho skvělý obchodní a technologický model; že by Odorik sám se mohl začít chovat takto, to mne ani ve snu nenapadlo. Co bude další krok, třeba tarifikace 60+60? Informace byla zveřejněná v noci, 35 minut před její účinností, i to o něčem svědčí. Nevím, jak slušným způsobem vyjádřit své naprosté znechucení a zklamání.

Re: Nový ceník doplňkových služeb

PříspěvekNapsal: stř 02. bře 2022 9:30:48
od Pitomec
Týká se to pouze nových čísel, takže každý má možnost se sám rozhodnout, jestli si nové číslo pořídí za nových podmínek nebo ne. I když popravdě u těch pevných čísel jsem také překvapen...

Re: Nový ceník doplňkových služeb

PříspěvekNapsal: stř 02. bře 2022 9:50:12
od pe.havel
Já jsem z toho značně znechucen. Toto byla podle mě hlavní přednost Odoriku, že se platilo u pevných čísel pouze za provolané minuty, žádné paušály a minimální plnění. Sami jste takto nastavenou politiku tuším vyzdvihovali. Čekal jsem, že je to něco, na čem se dá stavět.
Dosud jsem Odorik doporučoval, tímto se to mění. Nemám jistotu, jak se to bude vyvíjet dále.

Co se bude dít s více čísly na jednom účtu, jak se to bude počítat? Co s mobilními čísly na SIM, která budou uspána?
Co je myšleno větou "pokrytí nákladů za aktivace portovaných čísel, které jsou nyní zdarma"? Já jsem nedávno prováděl velkou portaci a za to je poplatek, což je zcela v pořádku (navíc, stále nemám poplatek z účtu stržen, ačkoliv jsem na to ze slušnosti poukazoval). Tak si prosím strhněte tento poplatek a nenahrazujte to nějakým měsíčním plněním…

Re: Nový ceník doplňkových služeb

PříspěvekNapsal: stř 02. bře 2022 10:11:22
od Hafi
jadu píše:Informace byla zveřejněná v noci, 35 minut před její účinností, i to o něčem svědčí.

formulace po 2.3. zjevně znamená 3.3. a později. Jen je otázka, jestli to tak Odorik i myslel... Každopádně tohle je zákeřné, např. pro lidi co již před tím datem měli objednanou portaci k provedení po tom datu.

Ale jinak jsem k Vám před měsícem převedl manželku...a v podstatě bych radši měl nastavenou minimální útratu 30, než platit 250 za nic (tedy portaci). Navíc, pokud utratím méně než 30, tak stejně platím 30*0,7 za vedení SIM, tedy zdražení je reálně max 9 Kč.

Akorát nerozumím té argumentaci - pokud jste museli zrušit poplatek za portaci a chcete si to takto vynahradit, tak by dávalo větší smysl nastavit tu minimální útratu jen na první třeba rok. Nebo pro Vás ještě více bezpečné řešení, nastavit minimální plnění 300 Kč za první měsíc (neb tím zhruba vyřešíte i náklady za ty, co od Vás zas brzy odejdou).

Re: Nový ceník doplňkových služeb

PříspěvekNapsal: stř 02. bře 2022 10:33:53
od xsouku04
Dnes si můžete pořídit nová čísla ještě za starých podmínek. A i v budoucnu předpokládáme akce (třeba na víkend), které to umožní. Vždy také můžete zkusit požádat o individuální slevu tak, aby se právě vám u konkrétní linky toto plnění neúčtovalo. Také je možné, že někteří dostanou slevu automaticky. Rozumějte ale není možné to řešit veřejně na fóru, slevy je možné dávat jen individuálně na konkrétní čísla/linky a není možné veřejně specifikovat za jakých podmínek dotyčný dostane slevu. Prostě je nutné si hrát na retenční oddělení, které mlží, protože jedině taková sleva je našim regulátorem dovolena.
Tedy když to shrnu, pokud se to někomu nezdá dobré, musí nám napsat individuálně a domluvíme se. Netransparentní chování je vynuceno regulátorem a vysokými poplatky na portaci čísel.


Smutné to je, jsem z toho celý špatný. Ale jiné bezpečné transparentní řešení než individuální slevy či akce, zdá se, není. Pokud by se nějaké řešení objevilo, podmínky opět změníme.

Je to vynucená změna, motivace není více vydělat. Protože tyto věci není možné probírat veřejně, budu muset tuhle diskuzi za několik dní smazat. Abychom mohli dát slevu, musí platit, že na daném čísle nemůžeme dlouhodobě prodělávat, více se to komentovat nedá.

Re: Nový ceník doplňkových služeb

PříspěvekNapsal: stř 02. bře 2022 11:11:02
od xsouku04
jadu píše:Dobrý den,

tak to je velmi smutné. Takhle přesně postupovala třeba 802 a byl to jeden z důvodů, proč jsem odešel. Takže když si zřídím VOIP číslo na chalupu, kde přes zimu nejsem, bude mne to stát 180 Kč za nic. Musím říci, že jsem takovýto krok od Odorika naprosto nečekal a jsem z toho v šoku. Zdůvodnit to portací zdarma znamená, že já svým poplatkem budu platit cizí portaci. Jestli je nebo není portace zdarma je na poskytovateli služby a pokud se mu nevyplatí nemá ji přenášet na někoho jiného. Vždy jsem se bál, že Odorika někdo koupí a zruší jeho skvělý obchodní a technologický model; že by Odorik sám se mohl začít chovat takto, to mne ani ve snu nenapadlo. Co bude další krok, třeba tarifikace 60+60? Informace byla zveřejněná v noci, 35 minut před její účinností, i to o něčem svědčí. Nevím, jak slušným způsobem vyjádřit své naprosté znechucení a zklamání.


Je to vynucené regulátorem. Žádné další zdražování není v plánu, spíše naopak hlavně pro ty, co více volají. Na rozdíl od 802.cz tato komplikace platí jen u nových čísel. Odorik.cz si nevede špatně a nemáme důvod jinak zdražovat, nebo zákazníka nějak dále odírat. Vždy máte možnost požádat, aby se nové navýšení zrovna vašeho čísla netýkalo a minimální plnění se začne uplatňovat až v měsíci dubnu. Tedy za měsíc.

Re: Nový ceník doplňkových služeb

PříspěvekNapsal: stř 02. bře 2022 11:50:28
od jadu
xsouku04 píše:
Je to vynucené regulátorem. Žádné další zdražování není v plánu, spíše naopak hlavně pro ty co více volají. Na rozdíl od 802.cz tato komplikace platí jen u nových čísel. Odorik.cz si nevede špatně a nemáme důvod jinak zdražovat, nebo zákazníka nějak dále odírat. Vždy máte možnost požádat, aby se nové navýšení zrovna vašeho čísla netýkal a minimální plnění se začne uplatňovat až v měsíci dubnu. Tedy za měsíc.


U mobilu si to se skřípěním zubů dovedu představit, u VOIP nikoliv. Snad možná u těch přenesených, tam by to mohla být ona 'cena za portaci' rozprostřená v čase. V takovém případě bych očekával, že to skončí ve chvíli, kdy se portace tím zaplatí. Ale u nových geografických/nomadických čísel v žádném případě. To raději zvednout jednorázový poplatek za číslo, je to transparentní, jednorázové a je to moje rozhodnutí, zda si ho za tu cenu pořídím. Ale strhávat pak navždy 30 Kč/měsíc je chucpe. Honem jsem si tedy pořídil ke všem svým linkám geografická čísla, když to platí až od zítřka. Nepotřebuji je v této chvíli, ale co když je budu potřebovat a pak to bude s povinnou útratou...

Re: Nový ceník doplňkových služeb

PříspěvekNapsal: stř 02. bře 2022 12:05:10
od xsouku04
jadu píše:
xsouku04 píše:
Je to vynucené regulátorem. Žádné další zdražování není v plánu, spíše naopak hlavně pro ty co více volají. Na rozdíl od 802.cz tato komplikace platí jen u nových čísel. Odorik.cz si nevede špatně a nemáme důvod jinak zdražovat, nebo zákazníka nějak dále odírat. Vždy máte možnost požádat, aby se nové navýšení zrovna vašeho čísla netýkal a minimální plnění se začne uplatňovat až v měsíci dubnu. Tedy za měsíc.


U mobilu si to se skřípěním zubů dovedu představit, u VOIP nikoliv. Snad možná u těch přenesených, tam by to mohla být ona 'cena za portaci' rozprostřená v čase. V takovém případě bych očekával, že to skončí ve chvíli, kdy se portace tím zaplatí. Ale u nových geografických/nomadických čísel v žádném případě. To raději zvednout jednorázový poplatek za číslo, je to transparentní, jednorázové a je to moje rozhodnutí, zda si ho za tu cenu pořídím. Ale strhávat pak navždy 30 Kč/měsíc je chucpe. Honem jsem si tedy pořídil ke všem svým linkám geografická čísla, když to platí až od zítřka. Nepotřebuji je v této chvíli, ale co když je budu potřebovat a pak to bude s povinnou útratou...


Souhlasím. Kdo to nestihne dnes, může požádat emailem. Asi doděláme to, aby se nastavené minimálního plnění u jednotlivých linek (čísel) zobrazovalo v rozhraní a možná bychom mohli udělat automatické žádací tlačítko. Tedy byl by to jen jediný krok navíc. Zrušení paušálního minimálního plnění bychom dovolili u čísel, jejichž útrata již naše náklady zaplatila (nebo žádné náklady nebyly).
Nebo možná můžeme udělat, že kdo si koupí geo/nomád číslo o víkendu, automaticky na něm nebude mít minimální plnění. Či podobné akce. To zavedení je hlavně ochrana, aby k nám někdo nenaportoval třeba 10 jednotlivých čísel s tím, že pak nebude skoro volat. Protože to by pro nás byla obrovská pálka a čistá ztráta. Nechci pak řešit čísla, která si k nám dává někdo zdarma zaparkovat.

Re: Nový ceník doplňkových služeb

PříspěvekNapsal: stř 02. bře 2022 12:55:30
od Pitomec
K tomu přece lze nechat cenu za portaci, ne?