Zoiper - IAX telefon pro Android i Iphone

Podrobnější technické novinky a vůbec novinky a postřehy z VoIP.
luky
Příspěvky: 635
Registrován: sob 24. bře 2012 20:56:12

Re: Zoiper - IAX telefon pro Android i Iphone

Příspěvek od luky »

kovik píše:
k.hrdina píše:Vypíše mi to - registering (EKTS facility rejected network)

Co mám špatně?
Tak EKTS facility rejected network znamena spatne heslo :o
mám úplně stejnou zkušenost, přitom sip na zoiper jede v pohodě. Asi půjde o nějaký bug
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
Příspěvky: 8146
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Zoiper - IAX telefon pro Android i Iphone

Příspěvek od xsouku04 »

luky píše:
kovik píše:
k.hrdina píše:Vypíše mi to - registering (EKTS facility rejected network)

Co mám špatně?
Tak EKTS facility rejected network znamena spatne heslo :o
mám úplně stejnou zkušenost, přitom sip na zoiper jede v pohodě. Asi půjde o nějaký bug
Kolega kovik psal výše v tomto fóru cituji:

"Tak EKTS facility rejected network znamena spatne heslo :o"
mafek
Příspěvky: 4
Registrován: úte 20. lis 2012 13:51:07

Re: Zoiper - IAX telefon pro Android i Iphone

Příspěvek od mafek »

kovik píše:
k.hrdina píše:Vypíše mi to - registering (EKTS facility rejected network)

Co mám špatně?
Tak EKTS facility rejected network znamena spatne heslo :o
Ja mam rovnaky problem a to som skusal aj viackrat regenerovat heslo cez vas web a robil copy-paste z odorik.cz aby som vylucil problem zle napisaneho hesla a stale to iste. Potom som vyskusal aj iny klient na linuxe (sflphone) ale aj ten vypisoval pri prihlasovani "invalid". Ste si isty ze to bude zle heslo? Co robit ked to napriek tomu nefunguje?
svobodad
Příspěvky: 6
Registrován: pát 30. lis 2012 14:35:22

Re: Zoiper - IAX telefon pro Android i Iphone

Příspěvek od svobodad »

Tak jsem na radu zkusil Zoiper a IAX. Kvalita hovoru ode me na mobil super. Kdyz jsem volal na UPC, tak proti strana rikala, ze to bylo hrozne, nebylo vubec rozumet, tak nevim, jestli to souviselo s tim, ze tady nekdo psal, ze na UPC mu neslo zavolat. No a pak mi zkusila protistrana zavolat a nastala legracni situace, ze kdyz jsem pretahl zelene tlacitko pro prijeti hovoru, tak obe tlacitka zmizela doprava z obrazovky pryc, ale hovor nebyl prijaty, zvonil dal a tlacitka byla pryc :-). Funguje mi jen tlacitko na odmitnuti hovoru. Mam HTC One V, Android 4.0.3.
choteborak
Příspěvky: 18
Registrován: čtv 06. čer 2013 15:36:10

Re: Zoiper - IAX telefon pro Android i Iphone

Příspěvek od choteborak »

Dobrý den, chci se optat, jak je to s portem 443 pro IAX. Když totiž do ZOIPER vyplním adresu v host bez portu, tak to vše jede, ale když tam přidám za dvojtečku port 443, tak se mi to nechce přihlásit. Tak nevim, jestli něco nedělám špatně :D
Uživatelský avatar
kovik
Příspěvky: 505
Registrován: stř 16. lis 2011 11:07:52

Re: Zoiper - IAX telefon pro Android i Iphone

Příspěvek od kovik »

Zdravim,
Opraveno, diky.
choteborak
Příspěvky: 18
Registrován: čtv 06. čer 2013 15:36:10

Re: Zoiper - IAX telefon pro Android i Iphone

Příspěvek od choteborak »

I ja dekuji. Hezky vikend :-)
pavelkm

Re: Zoiper - IAX telefon pro Android i Iphone

Příspěvek od pavelkm »

zdravím, stáhl jsem se free verzi Zoiperu pro android, nastavil jsem si protokol IAX, všechno funguje, jen v menu není volba kodeků jako ve vašem návodu.to je pouze v placené verzi? v menu mi to nabízí za 8eur pouze kodek G729. mám tomu rozumět tak že pod G729 myslí všechny kodeky které máte v návodě?
Děkuji Pavel
Uživatelský avatar
kovik
Příspěvky: 505
Registrován: stř 16. lis 2011 11:07:52

Re: Zoiper - IAX telefon pro Android i Iphone

Příspěvek od kovik »

Zdravim,
kodeky v nove verzi presunuli pod nastaveni accountu, tedy:
Config/Accounts/IAX nebo SIP/Codec Settings
tom_x111
Příspěvky: 12
Registrován: ned 12. kvě 2013 20:45:35

Re: Zoiper - IAX telefon pro Android i Iphone

Příspěvek od tom_x111 »

Dobrý den, na Zoiperu pro Android používám IAX a nefungují mi příchozí hovory, číslo se hlásí nedostupné. V aplikaci je account normálně online a odchozí hovory fungují perfektně. Nastavení aplikace je snad správné, spojil jsem se i s podporou Zoiperu, tam mě po zběžném překontrolování nastavení odkázali na VOIP providera. Nemáte někdo podobnou zkušenost, není nějaký skrytý háček někde v nastavení aplikace či v nastavení na webu odorika?
Odpovědět