Hlasová schránka hotova

Podrobnější technické novinky a vůbec novinky a postřehy z VoIP.
608529908

Re: Hlasová schránka hotova

Příspěvek od 608529908 »

Hmm, ceně za službu se vůbec nebráním.
Nebýt náhody, kdy jsem narazil na odorik, máne stále jednu linky vyzvánějící bezdrátově ve třech místnostech. Zde jsem si zakoupil čísla, které dám do jednotlivých místností. Po "X"sekundách je přesměruji na záznamník, atd, atd...
Nyní zvažuji, kterou "800" pořídím. Jenže až bude, co s ní? Mám tři čísla: Prodejna, Servis, Fakturace/Objednávky. Stačilo by, jak jsem psal, aby při přehrání úvodní zprávy ústředna naslouchala stisku kláves. V menu nastavení bych pak mohl nastavit, že "1" je číslo na prodejnu, "2" Servis.... a po stisku by došlo k okamžitému přesměrování a vyzvánění.
Psali jste, že zákazníky to otravuje. Ano, souhlasím a proto nic složitého jako má třeba O2, jsn takto jednoduché přesměrování

Znáte nějaké IVR řešení se SIP pod windows, dali by jsme je k nám na server a je po problému.

Díky JK
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
Příspěvky: 8160
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Hlasová schránka hotova

Příspěvek od xsouku04 »

608529908 píše:Hmm, ceně za službu se vůbec nebráním.
Nebýt náhody, kdy jsem narazil na odorik, máne stále jednu linky vyzvánějící bezdrátově ve třech místnostech. Zde jsem si zakoupil čísla, které dám do jednotlivých místností. Po "X"sekundách je přesměruji na záznamník, atd, atd...
Nyní zvažuji, kterou "800" pořídím. Jenže až bude, co s ní? Mám tři čísla: Prodejna, Servis, Fakturace/Objednávky. Stačilo by, jak jsem psal, aby při přehrání úvodní zprávy ústředna naslouchala stisku kláves. V menu nastavení bych pak mohl nastavit, že "1" je číslo na prodejnu, "2" Servis.... a po stisku by došlo k okamžitému přesměrování a vyzvánění.
Psali jste, že zákazníky to otravuje. Ano, souhlasím a proto nic složitého jako má třeba O2, jsn takto jednoduché přesměrování

Znáte nějaké IVR řešení se SIP pod windows, dali by jsme je k nám na server a je po problému.

Díky JK
Tohle hlasové menu má tu nevýhodu, že hovor musíte platit už v době, kdy je čteno IVR menu a po celou dobu vyzvánění. Tedy např. polední přestávka se může tedy docela prodražit. Navíc proti zlomyslnému volání se brání hůř, protože to zdvihne vždy. Záleží co prodáváte ale pro řadu odvětví není 4,20 Kč/min včetně DPH úplně zanedbatelné.
Pokud by jste osmistovku nasměrovali tam kam se volá nejčastěji, tedy např. do prodejny s tím že hovor pak můžete přepojit, nebo říci zákazníkovi přímé číslo, mohlo by to být též řešení ...
S IVR pod windows nemám žádné zkušenosti, leda si spustit Virtuální server pod Linuxem a IVR spustit v něm.
Spíše bych doporučil počkat až to bude jako základní funkce hotové u nás.

Můj názor je takový, že osmistovka jako nejlepší investice je především pro první kontakt se zákazníky v reklamě.
Pro servis to často bývá už zbytečný luxus. Tam může být dobré osmistovku nahradit zpětným voláním - viz výše.
Odpovědět