Provoz zelené linky za pár korun
Re: Provoz bezplatné linky za pár korun
V zásadě se mně jedná o totéž, co má firma DIGI - 800 900 868. Dovolat se dá z libovolné pevné linky a při pokusu o volání z mobilu je hovor odmítnut. Pokud by toto šlo, tak nebude problém. Jenom vybrat nějaké telefonní číslo.
- xsouku04
- Administrátor
- Příspěvky: 8160
- Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Provoz bezplatné linky za pár korun
To je možné, pokud mají vaši zákazníci hojně pevné linky, tak je to OK.Pitomec píše:V zásadě se mně jedná o totéž, co má firma DIGI - 800 900 868. Dovolat se dá z libovolné pevné linky a při pokusu o volání z mobilu je hovor odmítnut. Pokud by toto šlo, tak nebude problém. Jenom vybrat nějaké telefonní číslo.
Re: Provoz bezplatné linky za pár korun
Když budou chtít volat zadarmo, tak si je holt musí pořídit
? zelená linka - ano nebo ne?
Za každý přijatý hovor na zelenou- jako firma platíte a pokud zákazníci vědí, že mohou volat zdarma, tak věřte, že budou volat víc...ale hlavně zbytečně, tím pádem se i firmě zvednou náklady za přijetí.
V neposlední řadě mohou začít časem volat i vtipné děti, které budou do sluchátka dělat všelijaké pitvořinky, protože vědí, že volají zdarma a
že je do .... dotyčný na druhém konci nepošle (nesmí) a budou volat častěji a ze 2 vtipálků budete mít najednou celou základku...
A to nemluvím ani o tom, že tyto linky (sice v málo případech) využívají i ,,úchylové´´, kterým dělá dobře, že volají zdarma a stačí jim váš hlas.
U nás ve firmě jsme linku měli také, ale cca. po roce a půl jsme ji zrušili - zvedly se hovory - zvedly se ceny - a hlavně volali kolikrát opravdu zvláštní jedinci.
Jako firma chcete pro zákazníky uděla pozitivní krok - aby volali zadarmo - , ale představte si jejich rozhořčení, když po nějaké době tuto linku zrušíte a zavedete opět, relativně bezpečnou, ale pro ně opět placenou službu....
Samozřejmě nemusí se to stát vždy a všem firmám, ale toto riziko tu je....
V neposlední řadě mohou začít časem volat i vtipné děti, které budou do sluchátka dělat všelijaké pitvořinky, protože vědí, že volají zdarma a
že je do .... dotyčný na druhém konci nepošle (nesmí) a budou volat častěji a ze 2 vtipálků budete mít najednou celou základku...
A to nemluvím ani o tom, že tyto linky (sice v málo případech) využívají i ,,úchylové´´, kterým dělá dobře, že volají zdarma a stačí jim váš hlas.
U nás ve firmě jsme linku měli také, ale cca. po roce a půl jsme ji zrušili - zvedly se hovory - zvedly se ceny - a hlavně volali kolikrát opravdu zvláštní jedinci.
Jako firma chcete pro zákazníky uděla pozitivní krok - aby volali zadarmo - , ale představte si jejich rozhořčení, když po nějaké době tuto linku zrušíte a zavedete opět, relativně bezpečnou, ale pro ně opět placenou službu....
Samozřejmě nemusí se to stát vždy a všem firmám, ale toto riziko tu je....
Re: Provoz zelené linky za pár korun
To jsou právě ty důvody, proč se zavedením ještě váhám a zatím mají zákazníci možnost volat na mobil a na pevnou (tu sem natvrdo přesměroval na ten mobil).
- xsouku04
- Administrátor
- Příspěvky: 8160
- Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: ? zelená linka - ano nebo ne?
Ano tohle hrozí nicméně podle našich zkušeností to není tak hrozné. Sami máme osmistovku, která byla vytištěna na několik set tisíc telefonních karet a zneužívání je minimální. Pravda na web ji zatím nedáváme. Záleží kdo je vaše cílová skupina. Pokud jsou vaše cílová skupina puberťáci, osmistovku nedoporučuji. Pokud jsou ale vaše cílová skupina rozumná a tomu přizpůsobíte i místo na reklamu (tedy žádné libimseti.cz a pod), účinnost reklamy se podstatně zvýší a osmistovka se může vyplatit.abcd píše:Za každý přijatý hovor na zelenou- jako firma platíte a pokud zákazníci vědí, že mohou volat zdarma, tak věřte, že budou volat víc...ale hlavně zbytečně, tím pádem se i firmě zvednou náklady za přijetí.
V neposlední řadě mohou začít časem volat i vtipné děti, které budou do sluchátka dělat všelijaké pitvořinky, protože vědí, že volají zdarma a
že je do .... dotyčný na druhém konci nepošle (nesmí) a budou volat častěji a ze 2 vtipálků budete mít najednou celou základku...
A to nemluvím ani o tom, že tyto linky (sice v málo případech) využívají i ,,úchylové´´, kterým dělá dobře, že volají zdarma a stačí jim váš hlas.
U nás ve firmě jsme linku měli také, ale cca. po roce a půl jsme ji zrušili - zvedly se hovory - zvedly se ceny - a hlavně volali kolikrát opravdu zvláštní jedinci.
Jako firma chcete pro zákazníky uděla pozitivní krok - aby volali zadarmo - , ale představte si jejich rozhořčení, když po nějaké době tuto linku zrušíte a zavedete opět, relativně bezpečnou, ale pro ně opět placenou službu....
Samozřejmě nemusí se to stát vždy a všem firmám, ale toto riziko tu je....
Příklad použití osmistovky, kde se to bohatě vyplatí je třeba zde http://express-lakovna.cz/ .
Jediné co může být fakt hrozné mít osmistovku třeba podobnou lince vodafonu, PPL a pod. Máte samé omyly. Ty lidi sice nejsou otravní a každý zavolá zpravidla jen jednou, ale přestane vás to bavit pořád vysvětlovat že je to omyl:)
Pokud si chcete pořídit osmistovku jako podporu zákazníkům, je třeba to opravdu zvážit. Záleží především jací jsou vaši zákazníci.
-
- Příspěvky: 26
- Registrován: úte 07. dub 2015 18:01:57
Re: Provoz zelené linky za pár korun
Pokud já Vám teda budu platit za spojení na naší 800 z mobilu, účtujete si to snad vy, ne? Z mobilu je to teda jako gratis a pak jim penize vracíte???
Re: Provoz zelené linky za pár korun
Zřídíš si linku 800. Na tuto linku se každý dovolá jak z pevné linky, tak z mobilu, a to zdarma - veškeré příchozí hovory zaplatíš ty dle ceníku Odoriku. Odorik ty peníze pak zase zaplatí dalším subjektům. Osobně jsem se na linku 800 nakonec vykašlal (už proto, že ceny volání na běžná čísla jsou podstatně nižší, než tomu bylo kdysi a pro nikoho tedy není likvidační, když zavolá "za svoje").
Provoz zelené linky za pár korun
Jak obejit vysoke minutove poplatky za 800?
1) prichozi hovor (z mobilu) automaticky zamitnout a automatem zavolat zpet
2) pustit hlasku: "obsazeno, zavolame Vam zpet, zaveste" atp.
Anebo tlacit na CTU, aby 800 byla regulovana, cena za spojeni stejna jak je v kraji zvykem, plus nejaky poplatek... V soucasnosti asi operatory nic netlaci k tomu, srovnat cenu.
1) prichozi hovor (z mobilu) automaticky zamitnout a automatem zavolat zpet
2) pustit hlasku: "obsazeno, zavolame Vam zpet, zaveste" atp.
Anebo tlacit na CTU, aby 800 byla regulovana, cena za spojeni stejna jak je v kraji zvykem, plus nejaky poplatek... V soucasnosti asi operatory nic netlaci k tomu, srovnat cenu.
Re: Provoz zelené linky za pár korun
Linka 800 už podle mě ztrácí smysl a ostatně spousta velkých firem ji ani nemá. A pokud jde o to tipnutí hovoru a volání zpět, tak to lze realizovat i na běžném čísle a netřeba platit provoz linky 800...