Grandstream - nedostupnost webového rozhraní

Volání přes internet pomocí speciálních telefonů nebo adaptérů.

Grandstream - nedostupnost webového rozhraní

Příspěvekod busta » čtv 08. úno 2018 12:07:52

Zdravím,
mám přístroj Grandstream GXP 1625 a nedaří se mi skrze webový prohlížeč dostat do rozhraní telefonu.
Telefonu je přidělována adresa pomocí DHCP serveru v routeru.
Zároveň jsem v rozhraní telefonu nastavil i lokální port (viz. návod na Odoriku, kde je uvedeno, že port má být náhodné číslo do 65535). Od té doby se mi nedaří se k webu přístroje dostat.
Odkaz na web zařízení z mého Odorik profilu a ani ruční zadání lokální adresy 192.168.x.x:port do prohlížeče nic nenačte.
K jiným zařízením v téže místní síti (ale bez specifického portu) se dostanu.
Telefon do továrního nastavení vrátit nemohu, protože jsem potřeboval tuto možnost přístupnou přes klávesnici telefonu zakázat.
Dokážete někdo říct, co dělám špatně nebo kde je chyba?
Děkuji
busta
 
Příspěvky: 3
Registrován: čtv 08. úno 2018 11:04:11

Re: Grandstream - nedostupnost webového rozhraní

Příspěvekod xsouku04 » čtv 08. úno 2018 12:33:34

Vypadá to, že číslo 65535, je krajní maximální hodnota, která možná z důvodu nějakého Grandstream bugu nezafungovala.
Naše návody radí změnit lokální SIP port ne webový port. Vy jste měnil co? Pokud SIP port, web by měl být dostupný web stále na původní adrese.
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
 
Příspěvky: 6542
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno

Re: Grandstream - nedostupnost webového rozhraní

Příspěvekod busta » čtv 08. úno 2018 12:41:16

Zřejmě jsem změnil webový port...na webu odorik mám v tabulce "registrovaná SIP zařízení" u položky lokální IP napsanou adresu i s tím portem, který jsem měnil.
busta
 
Příspěvky: 3
Registrován: čtv 08. úno 2018 11:04:11

Re: Grandstream - nedostupnost webového rozhraní

Příspěvekod xsouku04 » čtv 08. úno 2018 13:28:02

busta píše:Zřejmě jsem změnil webový port...na webu odorik mám v tabulce "registrovaná SIP zařízení" u položky lokální IP napsanou adresu i s tím portem, který jsem měnil.


Té větě nerozumím. Prosím, jaké je číslo linky? Nevím, jestli to má nějaké řešení, nějaký další způsob jak provést tovární reset. Nebo změnit port přímo v menu telefonu?
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
 
Příspěvky: 6542
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno

Re: Grandstream - nedostupnost webového rozhraní

Příspěvekod busta » čtv 08. úno 2018 13:48:52

Tovární reset ani změnu portu provést nelze. Telefon je proti tomu blokovaný (přes klávesnici telefonu jsou povoleny jen základní funkce).
Linka 731014.
busta
 
Příspěvky: 3
Registrován: čtv 08. úno 2018 11:04:11


Zpět na VoIP Hardware

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník