Gigaset A510 IP - častá chyba "Přihlášení u poskyt. selhalo"

Volání přes internet pomocí speciálních telefonů nebo adaptérů.
PRF
Příspěvky: 1
Registrován: pát 15. led 2021 21:50:28

Re: Gigaset A510 IP - častá chyba "Přihlášení u poskyt. selh

Příspěvek od PRF »

Já to aktuálně řeším cca 14 dní i když s A540 IP. Otestoval jsem snad vše (DNS, IP, porty, UDT x TCP, firmware, počasí, NAT refresh time apod.). Nikdy nic nepomohlo, ale po restartu základy se s jakýmkoli nastavením vždy na chvilku připojil. Vtipný je, že jenom restart nefunguje, ale musím cokoli změnit uložit tam a zpět a zrestartovat. Do 15ti minut se ale zase odregistruje. V té samé síti mám ještě Grandstreamy a ty jsou bez problémů. Vzal jsem telefon do jiné sítě a tři dny běžel bez problémů. Ten druhý to samé, jinde funguje. Celkem mám u klientů přes 20 stejných Gigasetů (různí poskytovatelé, různí VOIP operátoři) a zlobí pouze dva. Doposud však jeli cca dva roky bez problémů. Ale jak říkám, v jiné síti bez problému oba dva jedou. Někdo zmiňoval i O2, ale tím to u mě není (ani jeden není na O2). Je to někde na trase a asi to vzdávám a jdu do jiného modelu telefonu. Souběžně jdu prudit poskytovatele netu.
pe.havel
Příspěvky: 224
Registrován: pát 02. zář 2016 10:34:20

Re: Gigaset A510 IP - častá chyba "Přihlášení u poskyt. selh

Příspěvek od pe.havel »

Náhodou, nesouvisí to s aktuálním problémem na Mikrotik routerech? To je cca od začátku roku po aktualizaci FW RouterOS: viewtopic.php?f=14&t=4968
Odpovědět