Telefonní adaptéry nebo nové IP Telefony?

Volání přes internet pomocí speciálních telefonů nebo adaptérů.
mira
Příspěvky: 53
Registrován: pát 11. led 2013 19:01:39

Re: Telefonní adaptéry nebo nové IP Telefony?

Příspěvek od mira »

Ještě doplním původní dotaz. Pokud mám A510 a je k němu přídavné sluchátko, lze např. při probíhajícím hovoru na základním sluchátku volat u stejného sipu dovnitř/ven z druhého přídavného sluchátka? Díky
Uživatelský avatar
Eshop
Příspěvky: 31
Registrován: pon 20. úno 2012 13:50:51

Re: Telefonní adaptéry nebo nové IP Telefony?

Příspěvek od Eshop »

Pokud potřebujete mít nastavena 2 sluchátka na 1 linku odoriku, je třeba nastavit 2 účty na základně stejně.
Např. IP1 a IP2 budou mít stejná ID i hesla.Jen porty budou jiné.U INT1 např.6688, u INT2 6689 Jedno sluchátko přidělíte k INT1, druhé k INT2. Vše bude fungovat jak má, a oba budou fungovat na ůstředně paralelně a přitom na základně samostatně.Pokud přijmete jeden hovor na IP1, můžete druhý hovor zvednout na IP2.Stejnětak pro odchozí.Navíc můžete hovory přepojovat mezi sluchátky, přičemž jako volané číslo pro druhé sluchátko použijete Vaše číslo v síti.
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
Příspěvky: 8157
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Telefonní adaptéry nebo nové IP Telefony?

Příspěvek od xsouku04 »

Myslím ale že existuje ještě jednodušší řešení. Prostě když vyplníte jen jedno přihlašovací jméno a heslo, a na gigasetů nastavíte aby zvonila oboje sluchátka. Jinak můžete na narazit na omezení gigasetu, že zvládá jen dva hovory zároveň, i když se dvěma sluchátky asi na to narazit nejde. Viz. http://forum.odorik.cz/viewtopic.php?f=7&t=1193&p=7418
mira
Příspěvky: 53
Registrován: pát 11. led 2013 19:01:39

Re: Telefonní adaptéry nebo nové IP Telefony?

Příspěvek od mira »

Skvěle! 2 hovory zároveň bohatě stačí. Mnohokrát děkuji všem zúčastněným za odpovědi, které mají bez výjimky hlavu i patu.
Po celodenní komunikaci s očividně demotivovanými a zpruzenými lidmi je fajn vidět, že se najdou tací, kteří věci rozumí a zároveň je očividně i baví (ať to dělají za peníze či nikoli). 

Ještě jednou díky.
mira
Příspěvky: 53
Registrován: pát 11. led 2013 19:01:39

Re: Telefonní adaptéry nebo nové IP Telefony?

Příspěvek od mira »

Nemáte zkušenost s nastavením Cisca SPA 112 v kombinaci s Panasonic analogovým telefonem KX-TG6521, konkrétně s identifikací volajícího. Ukazuje se mi na displayi jen "Příchozí hovor" místo čísla nebo jména ze seznamu jako to zobrazuje např A510. Děkuji.
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
Příspěvky: 8157
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Telefonní adaptéry nebo nové IP Telefony?

Příspěvek od xsouku04 »

mira píše:Nemáte zkušenost s nastavením Cisca SPA 112 v kombinaci s Panasonic analogovým telefonem KX-TG6521, konkrétně s identifikací volajícího. Ukazuje se mi na displayi jen "Příchozí hovor" místo čísla nebo jména ze seznamu jako to zobrazuje např A510. Děkuji.
Zdá se, že SPA112 je jako nový typ nějak v tomto ohledu problémové. Netýká se to ale jiných adaptérů. Viz http://forum.odorik.cz/viewtopic.php?f= ... lit=spa112 Osobně bych raději koupil Grandstream adaptér.
mira
Příspěvky: 53
Registrován: pát 11. led 2013 19:01:39

Re: Telefonní adaptéry nebo nové IP Telefony?

Příspěvek od mira »

Tak to je zrada, bohuzel ho uz mam koupeny...
Kabek
Příspěvky: 644
Registrován: čtv 03. led 2013 19:44:30

Re: Telefonní adaptéry nebo nové IP Telefony?

Příspěvek od Kabek »

Hm, a co reklamace - odstoupení od kupní smlouvy, když to nedělá, co se očekává (a asi i inzeruje...).
Vím, že někdo nemusí Well bránu, ale my s ní máme dobré zkušenosti - jednoduché nastavení, snadné nastavení dial plánu, CLIP chodí bez problémů atd.

Stejně se oboje dělá v Číně a blízkém okolí.......... (Amazon to i na svých stránkách přiznává....)
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
Příspěvky: 8157
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Telefonní adaptéry nebo nové IP Telefony?

Příspěvek od xsouku04 »

Kabek píše:Hm, a co reklamace - odstoupení od kupní smlouvy, když to nedělá, co se očekává (a asi i inzeruje...).
Vím, že někdo nemusí Well bránu, ale my s ní máme dobré zkušenosti - jednoduché nastavení, snadné nastavení dial plánu, CLIP chodí bez problémů atd.

Stejně se oboje dělá v Číně a blízkém okolí.......... (Amazon to i na svých stránkách přiznává....)
updatovali jsme vlákno, vypadá to na vadu firmware, a update to nejspíš spraví. http://forum.odorik.cz/viewtopic.php?f= ... lit=spa112

Cisco tak porušuje tradici sipury, kdy i starý firmware neměl závažné chyby.
Odpovědět