Je to WiFi router s WAN portem a s funkcí VoIP SIP brány se 2 FXS porty na nichž je možno mít 2 různé účty, byť jen u stejného poskytovatele. Zajímavou f-cí se mi např. zdá být možnost nastavit různá vyzvánění dle čísla volajícího.
Jediný drobný problém, na nějž jsem narazil je absence funkce NAT keep-alive paketů. Tedy je-li např. WAN napojeno do ADSL routeru, také s NATem, tak při výpadku DSL linky (byť do cca 2 minut opět naskočí) telefony nepřijímají příchozí hovory (nedorazí k nim INVITE ani keep-alive p. od Odoriku) do dalšího REGISTER. No - pravda je, že většina nemá tak našpovovaný profil ADSL jako já, který při připojení dalšího uživatele na agresivním páru hned klekne

Popravdě mě překvapuje, že může existovat VoIP brána bez této f-ce. Vždyť by bez keep-alive f-ce od SIP serveru poskytovatele snad ani za NATem nemohla fungovat ?! Leda s pomocí drasticky sníženého REGISTER intervalu. D-Link ještě umí nastavit interval STUN dotazů, ale ty by mohly funkci keep-alive paketů zastat jen u full-cone NAT a navíc s velmi nepěknou režií.
Řešením pro posichrování "100%" funkčnosti bylo použít ADSL modem v režimu bridge, kdy v tomto případě D-Link pozná výpadek DSL spojení a po jeho obnově m.j. pošle i nový REGISTER.
Pozn.: Přes telnet lze D-Linku dokonce stanovit životnost NAT mapování pro jednotlivé protokoly: ICMP/UDP/TCP/IPsec. Standardně je to 30/60/1200/7200 sekund. Tedy mapování pro UDP vydrží jen minutu.
Jelikož však totéž neumožňuje můj ADSL router, tak nastavení jen na D-Linku při zařazení za další NAT logicky nepomůže. Proto jsem použil na WAN přímý PPPoE.
Viz též: http://www.telefonujeme.cz/about4726.html