CLIR na VoIP pevné lince
CLIR na VoIP pevné lince
Lze nastavit CLIR, tedy potlačit číslo volajíího na VoIP pevne lince od Odoriku?
Nikde jsem to nenašel, ale možná jsem se špatně díval.
Děkuji za radu.
Nikde jsem to nenašel, ale možná jsem se špatně díval.
Děkuji za radu.
- xsouku04
- Administrátor
- Příspěvky: 8157
- Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: CLIR na VoIP pevné lince
Jde to nastavit přímo na SIP telefonu.
Re: CLIR na VoIP pevné lince
Bohužel na Siemens Gigaset C610IP se mi nepodařilo to nastavit tak, aby byla všechna odchozí volání jako anonymní.
Jediné co se mi povedlo bylo "další volaní jako anonymní".
Zajimavé je, že podle manuálu by obě volby mely být na jednom místě v menu, ale je tam prostě jen jedna, a to: "další volaní jako anonymní"
Strany manuálu: 46, 59, 63
https://www.gigaset.com/fileadmin/legac ... _cs_CZ.pdf
Nastavoval jsem to přes telefon, nastavení přes web-rozhraní jsem nenašel vůbec.
EDIT: Malé upřesnění: ve web rozhraní jsem nikde nenašel možnost, zapnout nanonymní volání, do web rozhraní se ale jinak dostanu.
Mám verzi FW: 42.075, zkoušel jsem i downgrade na 42.051. I jsem to zkusil vyresetovat do výchozího nastavení a vše nastavit znovu.
Popis změn ve verzích FW: http://www.gigaset.com/en_HQ/support/do ... 7a521a7c17
Nepopostrčíte mne někdo spravným směrem? připadně neznáte někdo nejakou pomoc?
Děkuji za každý nápad.
Jediné co se mi povedlo bylo "další volaní jako anonymní".
Zajimavé je, že podle manuálu by obě volby mely být na jednom místě v menu, ale je tam prostě jen jedna, a to: "další volaní jako anonymní"
Strany manuálu: 46, 59, 63
https://www.gigaset.com/fileadmin/legac ... _cs_CZ.pdf
Nastavoval jsem to přes telefon, nastavení přes web-rozhraní jsem nenašel vůbec.
EDIT: Malé upřesnění: ve web rozhraní jsem nikde nenašel možnost, zapnout nanonymní volání, do web rozhraní se ale jinak dostanu.
Mám verzi FW: 42.075, zkoušel jsem i downgrade na 42.051. I jsem to zkusil vyresetovat do výchozího nastavení a vše nastavit znovu.
Popis změn ve verzích FW: http://www.gigaset.com/en_HQ/support/do ... 7a521a7c17
Nepopostrčíte mne někdo spravným směrem? připadně neznáte někdo nejakou pomoc?
Děkuji za každý nápad.
Naposledy upravil(a) fany128 dne úte 24. čer 2014 18:32:30, celkem upraveno 1 x.
Re: CLIR na VoIP pevné lince
Na web rozhraní se dostaneš zadáním IP adresy telefonu do adresního řádku v internetovém prohlížeči. Samozřejmě musí jak telefon, tak PC pracovat ve stejné podsíti.
Re: CLIR na VoIP pevné lince
ale já se na Web rozhraní dostanu, jinak bych ani nemohl delat ten downgrade FW.Pitomec píše:Na web rozhraní se dostaneš zadáním IP adresy telefonu do adresního řádku v internetovém prohlížeči. Samozřejmě musí jak telefon, tak PC pracovat ve stejné podsíti.
O web rozhrani jsem psal proto, protože se v něm nedá nikde nastavit "anonymní volání pro všechny hovory" a nebo ty víš kde?
Re: CLIR na VoIP pevné lince
U Siemense A580 IP (který mám) se to snadno nastaví přímo na sluchátku ve volbě Služby sítě / Vždy anonymní. Ale vůbec to nepoužívám, a když náhodou potřebuji skrýt svoje číslo, tak mám pro tyto účely zřízenu v účtu Odoriku jednu linku bez veřejného čísla, tj. každý odchozí hovor se pak identifikuje jako 910119999.
Re: CLIR na VoIP pevné lince
je docela možné, že to v některé sw verzi zakázali. u gigasetu by to nebylo poprvé a nejspíš ani naposledy.
jinak v možnostech konfigurace ze serveru něco o CLIR je nebo alespoň bylo (vč. možnosti CLI vynutit, i když to uživatel v menu zakázal ), ale moc moudrý z toho nejsem. nejlépe se zkuste přeptat přímo na jejich podpoře (http://www.gigaset.com/cs_CZ/podpora/kontakt.html), tím spíše, pokud se o tom zmiňuje návod k používání
jinak dobrý zdroj detailnějších informací, zdá se, že veřejně dostupný, je tady https://teamwork.gigaset.com/gigawiki/. pro C610/C590 platí vesměs totéž, co pro N510 IP PRO, používají stejný sw.
jinak v možnostech konfigurace ze serveru něco o CLIR je nebo alespoň bylo (vč. možnosti CLI vynutit, i když to uživatel v menu zakázal ), ale moc moudrý z toho nejsem. nejlépe se zkuste přeptat přímo na jejich podpoře (http://www.gigaset.com/cs_CZ/podpora/kontakt.html), tím spíše, pokud se o tom zmiňuje návod k používání
jinak dobrý zdroj detailnějších informací, zdá se, že veřejně dostupný, je tady https://teamwork.gigaset.com/gigawiki/. pro C610/C590 platí vesměs totéž, co pro N510 IP PRO, používají stejný sw.
Re: CLIR na VoIP pevné lince
Taky mne napadlo, ze to odstranili vnovejsi verzi FW, prototo jsem zkousel downgrade, ale porad nic a jit jeste niz se mi uz nechtelo.
Zeptat se primo na podpore mne nenapadlo, to zkusim. Pokud mi napisou neco kloudneho, tak to hodim i sem.
Dik za popostrceni
Zeptat se primo na podpore mne nenapadlo, to zkusim. Pokud mi napisou neco kloudneho, tak to hodim i sem.
Dik za popostrceni
- xsouku04
- Administrátor
- Příspěvky: 8157
- Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: CLIR na VoIP pevné lince
Ještě bychom to mohli řešit podobně jako 802. pomocí nějakých speciálních čísel.
Pak by to bylo na tvořivosti vydavatelů firmwaru méně nezávislé.
https://www.802.cz/uzitecna-telefonni-cisla/
To *31* a **31 je nějaký standard?
Nebo je to prostě stejné jak na mobilu?
Pak by to bylo na tvořivosti vydavatelů firmwaru méně nezávislé.
https://www.802.cz/uzitecna-telefonni-cisla/
To *31* a **31 je nějaký standard?
Nebo je to prostě stejné jak na mobilu?
Re: CLIR na VoIP pevné lince
GSM operátoři převzali standard ISDN (toto patří do základní sady doplňkových funkcí), který odpovídá doporučení CEPT, respektive ETSI a navazuje to na SS7. Čili je možné (a vhodné) to opsat od mobilistů .xsouku04 píše: To *31* a **31 je nějaký standard? Nebo je to prostě stejné jak na mobilu?
Jinak se hlavně v USA a Kanadě používají v pevných sítích jiné kódy (např. Sipura je měla nastavené implicitně) na které lze informativně juknout třeba zde: http://en.wikipedia.org/wiki/Vertical_service_code