Ahoj
rád bych se zeptal, zda nevíte v čem by mohl spočívat problém a jak řešit následující situaci.
Mám Linksys SPA921, který je připojený na ADSL router WELL DA-150N a přihlášený do Odoriku.
Dokud jsem byl na kabelu od Netboxu, bylo všechno bez problémů, ale teď přestěhování a přechodu na ADSL od Českého bezdrátu se objevuje následující problém:
Telefon je přihlášený do sítě, tváří se, že je vše ok, ale příchozí hovor někdy vůbec nezačne zvonit. Dozvím se o něm až po přesměrování na mobil, které mám nastavené po 15 sekundách, když nikdo nezvedne VOIP telefon.
Tenhle stav obvykle trvá až do doby, než z toho SPA921 zkusím zavolat někam ven, to jde, poté pak fungují i příchozí hovory.
nevíte někdo, kde a v čem hledat problém. IP adresa se nemění, snad snížit timer pro přihlášení? Ale to stejně nezaručí, že telefon bude 100% dostupný. Díky.
SPA921 občas nepřijme hovor
Re: SPA921 občas nepřijme hovor
Zkusil jsem znovu udělat rekonfiguraci a aktivovat keep-alive směrem z telefonu -> Odorik, to by mohl být asi ten hlavní problém, uvidím jestli to zabere.
- xsouku04
- Administrátor
- Příspěvky: 8160
- Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: SPA921 občas nepřijme hovor
Ano tohle je rozumné. Také použít jiný port než 5060 a vyloučit tak SIP ALG.Spocklw píše:Zkusil jsem znovu udělat rekonfiguraci a aktivovat keep-alive směrem z telefonu -> Odorik, to by mohl být asi ten hlavní problém, uvidím jestli to zabere.