Dnes jsme řešili druhý případ, kdy příchozí hovory na Gigaset A510 IP se okamžitě po zvednutí přerušily.
Tedy sluchátka normálně vyzváněla, ale po zvednutí hovoru to na sluchátku napsalo "základna" a hovor se okamžitě přerušil. Ve výpise hovorů byl ale hovor vidět, jakože probíhal 3-16 vteřin a RTP data (zvuk samotný) neproudila ani jením směrem. Proč ? Protože když Gigaset základna neposílá RTP (zvuk) k operátorovi, nemůže ani operátor posílat zvuk zpět, protože neví kam (aby to prošlo přes NAT). Odchozí hovory fungovaly normálně.
Hovory, u kterých neproudí RTP (zvuk) ani jedním směrem, odorik.cz automaticky po 15 vteřinách zavěsí.
Proto ty časté 16 vteřin trvající zkažené hovory - jedna vteřina může být navíc.
Tento problém je záludný především z toho důvodu, že by si jeden mohl myslet, že problém je s internetem (routerem) nebo u nás, ale on je v Gigaset základně.
Řešení?
Restart základny do továrního nastavení a opětovné nastavení.
Gigaset A510 IP - přerušení příchozí hovorů (Základna)
Re: Gigaset A510 IP - přerušení příchozí hovorů (Základna)
Dobry vecer
A pouziti funkce restore (pokud ovsem uzivatel mel ulozene nastaveni z minulosti v pc) ?
A pouziti funkce restore (pokud ovsem uzivatel mel ulozene nastaveni z minulosti v pc) ?
- xsouku04
- Administrátor
- Příspěvky: 8160
- Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Gigaset A510 IP - přerušení příchozí hovorů (Základna)
To jsme nevyzkoušeli. O funkci jsem ani nevěděl. Je možné, že by to také zabralo. Nastavit ale jednu linku a dvě sluchátka nám nedalo ale až zas tak práce. Pro někoho, kdo toho má podstatně více, to ale může být ulehčení.o-k píše:Dobry vecer
A pouziti funkce restore (pokud ovsem uzivatel mel ulozene nastaveni z minulosti v pc) ?