Grandstream701 - rychlé vytáčení

Volání přes internet pomocí speciálních telefonů nebo adaptérů.
Odpovědět
libor007
Příspěvky: 11
Registrován: sob 30. bře 2013 21:16:11

Grandstream701 - rychlé vytáčení

Příspěvek od libor007 »

Zdravím ve spolek. Mám nově voip bránu 701. Při rychlé volbě z telefonního seznamu na odorik účtu jsem zjistil nepříjemnost. Pokud volaný nezvedne hovor, stále mu vyzvání telefon(zkoušeno na mobil). Bohužel i po mém zavěšení. Je to nějaký bug? Při vytáčení ručně zadaným celým číslem z klávesnice telefonu je vše v pořádku a vyzvánění je ihned po zavěšení přerušeno.
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
Příspěvky: 8146
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Grandstream701 - rychlé vytáčení

Příspěvek od xsouku04 »

O jakou se jedná linku? Uveďte zde nějaké ID hovoru, u kterého se to stalo. Viděl bych na SIP ALG.
libor007
Příspěvky: 11
Registrován: sob 30. bře 2013 21:16:11

Re: Grandstream701 - rychlé vytáčení

Příspěvek od libor007 »

Zjistim, doplnim. Nicmene port mam 6688...
libor007
Příspěvky: 11
Registrován: sob 30. bře 2013 21:16:11

Re: Grandstream701 - rychlé vytáčení

Příspěvek od libor007 »

116880732
116881290
Ze zvědavosti jsem jakozto volany hovor zvedl. V jednom pripade ve vypisu delka hovoru 1s, v druhem 0s.
libor007
Příspěvky: 11
Registrován: sob 30. bře 2013 21:16:11

Re: Grandstream701 - rychlé vytáčení

Příspěvek od libor007 »

edit: dnes jsem změnil port na 443 a zatím se zdá funkční. Uvidíme při delším nasazení v provozu. Jinak na 6688 po mém zavěšení odmítnutý hovor po chvíli zvonil znovu.
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
Příspěvky: 8146
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Grandstream701 - rychlé vytáčení

Příspěvek od xsouku04 »

libor007 píše:116880732
116881290
Ze zvědavosti jsem jakozto volany hovor zvedl. V jednom pripade ve vypisu delka hovoru 1s, v druhem 0s.
V obou případech k nám žádné CANCEL (zrušení vyzvánění) nepřišlo.
Hovor byl zvedhnut a okamžitě poté zavěšen.

Vypadá to, jako by byl HT701 v nějakém divném stavu, kdy zapomíná korektně zpracovat zavěšení během zvonění.
Na problém s internetem nebo SIP ALG to nevypadá, jednak jste použil nestandardní port a jednak vše probíhá jak má, jen nepřišlo to cancel v době, kdy jste zavěsil, ale později přišlo korektní BYE, včetně potvrzení.
Odpovědět