Rozliseni zvoneni na HT702

Volání přes internet pomocí speciálních telefonů nebo adaptérů.

Rozliseni zvoneni na HT702

Příspěvekod Jan Telefonista » čtv 08. čer 2017 10:11:43

Dobry den,

HT702 ma moznost rozlist zvoneni podle volajiciho (napr. si muzu nasatavit crrrrr pauza v pripade ciziho cisla a crr crr pauza v pripade, ze vola nekdo znamy). Bohuzel u volby Distinctive Ring Tone jsou jen 3 policka. To umi tohle zarizeni rozlisit fakt jen 3 prichozi cisla? PAP2T jich umel hodne (oddelovaly se tusim carkou nebo strednikem, ted nevim), ale bohuzel pap2t nemuzu pouzit z duvodu vecnych problemu s hluchymi hovory. HT702 umi krom UDP i TCP, takze by mel byt od hluchych hovoru (doufam) pokoj.

Dale se chci zeptat, zda umi HT702 rozlisit group ring a prime volani, jako to umi Yealinky/welly pomoci Alert-Info headeru.

Diky.
Jan Telefonista
 
Příspěvky: 64
Registrován: čtv 24. led 2013 9:35:10

Re: Rozliseni zvoneni na HT702

Příspěvekod xsouku04 » čtv 08. čer 2017 21:32:09

Bohužel odpověď nevím, ledaže bych hledal v návodu pro HT702, ale jelikož mám pocit, že si v Grandstreamu sedí na vedení, nemusím být úspěšný. Neb logika věcí v Grandstreamu často nebývá tak, jak by někdo mohl čekat. A technici od Grandstreamu občas nechápou ani základní věci a přes mizernou zákaznickou podporu, co jim dělají Maročani, jim to ani nelze vysvětlit, protože ten to zamlží. Co takhle zvolit Cisco spa-112, ten je novější než pap2t, ale měl by být, co se možností a nastavování týče, zpětně kompatibilní s pap2t. A dražší je jen nepatrně.

Základní modely adaptérů a telefonů Grandstream fungují dobře. Ale složitější pokročilejší věci prostě nechápou, tedy pořizovat si dražší telefon od Grandstremu už je docela nepříjemné, protože funkce navíc bývají nešikovné a někdy nepoužitelné. (např. nefunguje spolehlivě BLF, nelze vybrat linku, přes kterou budu vytáčet hovor z historie hovorů, a jiné základní věci)

Co se týče protokolu UDP/TCP, ten se vždy týká jen signalizace. Samotný zvuk RTP jde vždy přes UDP. Tedy pokud problém v signalizaci - ale pak by se hovor neměl vůbec spojit, používání TCP místo UDP by nemělo mít vliv na nějaké občasné hluché hovory. Pokud je totiž problém v tom, že občas nechodí zvuk, problém bude pokračovat. Zvuk chodí vždy přes UDP.
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
 
Příspěvky: 6609
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno


Zpět na VoIP Hardware

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník