Cisco 7940 nastavení
Cisco 7940 nastavení
Zdravím, můžete mi poradit jak nastavit tento (Cisco 7940) obstarožní kousek? Mám 2 kusy, oba se SIP FW (jeden verze POS3-08-11-00 a druhý POS3-08-12-00 - to by měl být poslední dostupný SIP FW pro tyto telefony). S předchozím SIP poskytovatelem z rodiny Betamaxu fungovaly oba stroje bez problémů. Díky!
- xsouku04
- Administrátor
- Příspěvky: 8160
- Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Cisco 7940 nastavení
Dejte hledat Cisco 7940 na tomto fóru. K nalezení je toho víc. Např. http://forum.odorik.cz/viewtopic.php?f=7&t=380
Re: Cisco 7940 nastavení
Děkuji, samozřejmě jsem nejdřív hledal na fóru, než jsem položil dotaz. V odkazovnaném vlákně se řešilo trochu něco jiného. Ale nakonec se mi podařily rozchodit odchozí hovory a přihlášený telefon už vidím v administraci. Přikládám konfig. soubory se kterými jsem to nakonec rozběhl (samozřejmě je zapotřebí je nejprve patřičně upravit [sip adresa a mac adresy]).
Teď řeším problém s příchozími hovory - v odkazovaném vlákně to není úplně ta samá situace.
Příchozí hovory fungují jen chvíli, a to poté co je uskutečněn odchozí hovor.
Místo adresy sip.odorik.cz mám IP adresu a port používám 6688.
Čím by to mohlo být? Díky.
Teď řeším problém s příchozími hovory - v odkazovaném vlákně to není úplně ta samá situace.
Příchozí hovory fungují jen chvíli, a to poté co je uskutečněn odchozí hovor.
Místo adresy sip.odorik.cz mám IP adresu a port používám 6688.
Čím by to mohlo být? Díky.
- Přílohy
-
- 83699-sip.cnf.zip
- (3.22 KiB) Staženo 371 x
Re: Cisco 7940 nastavení
Co ten FW?
Máš tam P0S3-08-8-00, já tehdy zkoušel všechny a zafungoval jen ten zmiňovaný P0S3-08-2-00.
Máš tam P0S3-08-8-00, já tehdy zkoušel všechny a zafungoval jen ten zmiňovaný P0S3-08-2-00.
Re: Cisco 7940 nastavení
Dobry den,stonek píše:Děkuji, samozřejmě jsem nejdřív hledal na fóru, než jsem položil dotaz. V odkazovnaném vlákně se řešilo trochu něco jiného. Ale nakonec se mi podařily rozchodit odchozí hovory a přihlášený telefon už vidím v administraci. Přikládám konfig. soubory se kterými jsem to nakonec rozběhl (samozřejmě je zapotřebí je nejprve patřičně upravit [sip adresa a mac adresy]).
Teď řeším problém s příchozími hovory - v odkazovaném vlákně to není úplně ta samá situace.
Příchozí hovory fungují jen chvíli, a to poté co je uskutečněn odchozí hovor.
Místo adresy sip.odorik.cz mám IP adresu a port používám 6688.
Čím by to mohlo být? Díky.
nastavte si `timer_register_expires:` na 30 to by melo nechat nat otevreny.
- xsouku04
- Administrátor
- Příspěvky: 8160
- Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Cisco 7940 nastavení
Pokud příchozí hovory fungují jen chvíli, zkusil bych zapnout/zkontroloval keep alive ve směru Odorik->telefon .
Volba zapnutí keep alive asi na telefonu nebude?
Když nic jiného, je možné snížit dobu vypršení registrace třeba jen na jednu minutu.
Volba zapnutí keep alive asi na telefonu nebude?
Když nic jiného, je možné snížit dobu vypršení registrace třeba jen na jednu minutu.
Re: Cisco 7940 nastavení
Díky za rady pánové, snížil jsem dobu expirace registrace a zdá se, že příchozí hovory fungují. Keep-alive na telefonu bohužel nastavit nejde (nebo jsem na to nepřišel). I tak je fajn, že tento starý "držák" ještě nějakou chvíli dobře poslouží a nemusí do důchodu.
FW je tam poslední mě známý - P0S3-08-12-00
FW je tam poslední mě známý - P0S3-08-12-00