Cisco 7940 nastavení

Volání přes internet pomocí speciálních telefonů nebo adaptérů.
Odpovědět
stonek
Příspěvky: 3
Registrován: stř 14. čer 2017 8:33:26

Cisco 7940 nastavení

Příspěvek od stonek »

Zdravím, můžete mi poradit jak nastavit tento (Cisco 7940) obstarožní kousek? Mám 2 kusy, oba se SIP FW (jeden verze POS3-08-11-00 a druhý POS3-08-12-00 - to by měl být poslední dostupný SIP FW pro tyto telefony). S předchozím SIP poskytovatelem z rodiny Betamaxu fungovaly oba stroje bez problémů. Díky!
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
Příspěvky: 8146
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Cisco 7940 nastavení

Příspěvek od xsouku04 »

Dejte hledat Cisco 7940 na tomto fóru. K nalezení je toho víc. Např. http://forum.odorik.cz/viewtopic.php?f=7&t=380
stonek
Příspěvky: 3
Registrován: stř 14. čer 2017 8:33:26

Re: Cisco 7940 nastavení

Příspěvek od stonek »

Děkuji, samozřejmě jsem nejdřív hledal na fóru, než jsem položil dotaz. V odkazovnaném vlákně se řešilo trochu něco jiného. Ale nakonec se mi podařily rozchodit odchozí hovory a přihlášený telefon už vidím v administraci. Přikládám konfig. soubory se kterými jsem to nakonec rozběhl (samozřejmě je zapotřebí je nejprve patřičně upravit [sip adresa a mac adresy]).
Teď řeším problém s příchozími hovory - v odkazovaném vlákně to není úplně ta samá situace.
Příchozí hovory fungují jen chvíli, a to poté co je uskutečněn odchozí hovor.
Místo adresy sip.odorik.cz mám IP adresu a port používám 6688.
Čím by to mohlo být? Díky.
Přílohy
83699-sip.cnf.zip
(3.22 KiB) Staženo 358 x
mik
Příspěvky: 29
Registrován: stř 28. pro 2011 14:01:44

Re: Cisco 7940 nastavení

Příspěvek od mik »

Co ten FW?
Máš tam P0S3-08-8-00, já tehdy zkoušel všechny a zafungoval jen ten zmiňovaný P0S3-08-2-00.
Uživatelský avatar
kovik
Příspěvky: 505
Registrován: stř 16. lis 2011 11:07:52

Re: Cisco 7940 nastavení

Příspěvek od kovik »

stonek píše:Děkuji, samozřejmě jsem nejdřív hledal na fóru, než jsem položil dotaz. V odkazovnaném vlákně se řešilo trochu něco jiného. Ale nakonec se mi podařily rozchodit odchozí hovory a přihlášený telefon už vidím v administraci. Přikládám konfig. soubory se kterými jsem to nakonec rozběhl (samozřejmě je zapotřebí je nejprve patřičně upravit [sip adresa a mac adresy]).
Teď řeším problém s příchozími hovory - v odkazovaném vlákně to není úplně ta samá situace.
Příchozí hovory fungují jen chvíli, a to poté co je uskutečněn odchozí hovor.
Místo adresy sip.odorik.cz mám IP adresu a port používám 6688.
Čím by to mohlo být? Díky.
Dobry den,
nastavte si `timer_register_expires:` na 30 to by melo nechat nat otevreny.
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
Příspěvky: 8146
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Cisco 7940 nastavení

Příspěvek od xsouku04 »

Pokud příchozí hovory fungují jen chvíli, zkusil bych zapnout/zkontroloval keep alive ve směru Odorik->telefon .
Volba zapnutí keep alive asi na telefonu nebude?

Když nic jiného, je možné snížit dobu vypršení registrace třeba jen na jednu minutu.
stonek
Příspěvky: 3
Registrován: stř 14. čer 2017 8:33:26

Re: Cisco 7940 nastavení

Příspěvek od stonek »

Díky za rady pánové, snížil jsem dobu expirace registrace a zdá se, že příchozí hovory fungují. Keep-alive na telefonu bohužel nastavit nejde (nebo jsem na to nepřišel). I tak je fajn, že tento starý "držák" ještě nějakou chvíli dobře poslouží a nemusí do důchodu.
FW je tam poslední mě známý - P0S3-08-12-00
Odpovědět