Cisco 7940 nastavení

Volání přes internet pomocí speciálních telefonů nebo adaptérů.

Cisco 7940 nastavení

Příspěvekod stonek » stř 14. čer 2017 8:53:45

Zdravím, můžete mi poradit jak nastavit tento (Cisco 7940) obstarožní kousek? Mám 2 kusy, oba se SIP FW (jeden verze POS3-08-11-00 a druhý POS3-08-12-00 - to by měl být poslední dostupný SIP FW pro tyto telefony). S předchozím SIP poskytovatelem z rodiny Betamaxu fungovaly oba stroje bez problémů. Díky!
stonek
 
Příspěvky: 3
Registrován: stř 14. čer 2017 8:33:26

Re: Cisco 7940 nastavení

Příspěvekod xsouku04 » stř 14. čer 2017 14:27:01

Dejte hledat Cisco 7940 na tomto fóru. K nalezení je toho víc. Např. viewtopic.php?f=7&t=380
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
 
Příspěvky: 6276
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno

Re: Cisco 7940 nastavení

Příspěvekod stonek » stř 14. čer 2017 19:56:09

Děkuji, samozřejmě jsem nejdřív hledal na fóru, než jsem položil dotaz. V odkazovnaném vlákně se řešilo trochu něco jiného. Ale nakonec se mi podařily rozchodit odchozí hovory a přihlášený telefon už vidím v administraci. Přikládám konfig. soubory se kterými jsem to nakonec rozběhl (samozřejmě je zapotřebí je nejprve patřičně upravit [sip adresa a mac adresy]).
Teď řeším problém s příchozími hovory - v odkazovaném vlákně to není úplně ta samá situace.
Příchozí hovory fungují jen chvíli, a to poté co je uskutečněn odchozí hovor.
Místo adresy sip.odorik.cz mám IP adresu a port používám 6688.
Čím by to mohlo být? Díky.
Přílohy
83699-sip.cnf.zip
(3.22 KiB) 23 krát
stonek
 
Příspěvky: 3
Registrován: stř 14. čer 2017 8:33:26

Re: Cisco 7940 nastavení

Příspěvekod mik » stř 14. čer 2017 21:36:47

Co ten FW?
Máš tam P0S3-08-8-00, já tehdy zkoušel všechny a zafungoval jen ten zmiňovaný P0S3-08-2-00.
mik
 
Příspěvky: 27
Registrován: stř 28. pro 2011 15:01:44

Re: Cisco 7940 nastavení

Příspěvekod kovik » stř 14. čer 2017 22:17:09

stonek píše:Děkuji, samozřejmě jsem nejdřív hledal na fóru, než jsem položil dotaz. V odkazovnaném vlákně se řešilo trochu něco jiného. Ale nakonec se mi podařily rozchodit odchozí hovory a přihlášený telefon už vidím v administraci. Přikládám konfig. soubory se kterými jsem to nakonec rozběhl (samozřejmě je zapotřebí je nejprve patřičně upravit [sip adresa a mac adresy]).
Teď řeším problém s příchozími hovory - v odkazovaném vlákně to není úplně ta samá situace.
Příchozí hovory fungují jen chvíli, a to poté co je uskutečněn odchozí hovor.
Místo adresy sip.odorik.cz mám IP adresu a port používám 6688.
Čím by to mohlo být? Díky.

Dobry den,
nastavte si `timer_register_expires:` na 30 to by melo nechat nat otevreny.
Uživatelský avatar
kovik
 
Příspěvky: 409
Registrován: stř 16. lis 2011 12:07:52

Re: Cisco 7940 nastavení

Příspěvekod xsouku04 » stř 14. čer 2017 22:19:57

Pokud příchozí hovory fungují jen chvíli, zkusil bych zapnout/zkontroloval keep alive ve směru Odorik->telefon .
Volba zapnutí keep alive asi na telefonu nebude?

Když nic jiného, je možné snížit dobu vypršení registrace třeba jen na jednu minutu.
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
 
Příspěvky: 6276
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno

Re: Cisco 7940 nastavení

Příspěvekod stonek » pát 16. čer 2017 9:13:43

Díky za rady pánové, snížil jsem dobu expirace registrace a zdá se, že příchozí hovory fungují. Keep-alive na telefonu bohužel nastavit nejde (nebo jsem na to nepřišel). I tak je fajn, že tento starý "držák" ještě nějakou chvíli dobře poslouží a nemusí do důchodu.
FW je tam poslední mě známý - P0S3-08-12-00
stonek
 
Příspěvky: 3
Registrován: stř 14. čer 2017 8:33:26


Zpět na VoIP Hardware

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků