Gigaset C530IP - selhání registrace u poskytovatele

Volání přes internet pomocí speciálních telefonů nebo adaptérů.
Richie87
Příspěvky: 4
Registrován: pon 10. úno 2020 8:30:36

Gigaset C530IP - selhání registrace u poskytovatele

Příspěvek od Richie87 »

Dobrý den, netušíte prosím de může být problém u Gigaset C530IP, který mi stále píše " selhání registrace u poskytovatele"? Všechno jsem udělal podle návodu na A510 zde: http://www.odorik.cz/w/siemens_gigaset_a510ip

děkuji
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
Příspěvky: 8146
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Gigaset C530IP - selhání registrace u poskytovatele

Příspěvek od xsouku04 »

Mohl byste emailem nebo do SZ poslat číslo linky? Pokud by bylo špatně heslo, mělo by to být vidět u nás na webu, pokud si rozkliknete "Detailní výpis posledního pokusu o registraci zde."
Další, co můžete zkusit, je místo sip.odorik.cz zadat ip adresu 81.31.45.51 . Dále je možné zkusit změnit UDP na TCP nebo čísla použitých portů.
Ale i tak jsem se v poslední době setkal s několika případy, kdy to nepomohlo. Bohužel dotyční nebyli schopni zjistit, jestli se pakety ztrácí po cestě nebo je gigaset vůbec nepošle, protože se zaseknul např. na stahování předpovědi počasí nebo jiném nesmyslu.
Richie87
Příspěvky: 4
Registrován: pon 10. úno 2020 8:30:36

Re: Gigaset C530IP - selhání registrace u poskytovatele

Příspěvek od Richie87 »

Dobrý den, číáslo jsem vám poslal do SZ. změnit sip.odorik.cz na IP adresu nemoholo, ani změna UDP na TCP. Kde najdu an vašem webu "Detailní výpis posledního pokusu o registraci zde" bohužřel netuším, můžete mi prosím poradit? A pokud jde o měnění čísel použitých portů, můžete být prosím konkrétní? Jsem naprostý amatér, měl jsem předtím právě A510 a 5,5 roku fungovala. Zkusil sjem i vypnout počasí apod, ale taky to nic neřeší.
Kabek
Příspěvky: 644
Registrován: čtv 03. led 2013 19:44:30

Re: Gigaset C530IP - selhání registrace u poskytovatele

Příspěvek od Kabek »

Vy máte také tu základnu od 510. Ta je OK, bylo vadné jen sluchátko. To vadné sluchátko od 510 odhlašte. Také odhlašte to druhé sluchátko od C530 a pak jej přihlašte (registrujte) k té původní základně od 510 a používejte tu 510 dále. Ty základny jsou prakticky zcela totožné. Jestli nahrajete poslední verzi FW (Firmware version: 42.247 (422470000000 / V42.00) ), pak budou zcela shodné.
Zkuste zapsat Password ručně.
Naposledy upravil(a) Kabek dne pon 17. úno 2020 20:02:31, celkem upraveno 3 x.
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
Příspěvky: 8146
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Gigaset C530IP - selhání registrace u poskytovatele

Příspěvek od xsouku04 »

Dobrý den,
po rozkliknutí "Detailní výpis posledního pokusu o registraci zde." to píše: Náš server vyhodnotil zprávu jako: INVALID PASSWORD
Tedy pravděpodobně v případě copy and paste se tam nakopíroval nějaký neviditelný znak navíc. Pozitivní je, že to nebude žádná záhada. Gigaset používá asi polovina linek, co je u nás přihlášená (tedy cca 5500), a záhada, o které vím, to byla jen v několika případech.
Richie87
Příspěvky: 4
Registrován: pon 10. úno 2020 8:30:36

Re: Gigaset C530IP - selhání registrace u poskytovatele

Příspěvek od Richie87 »

xsouku04 píše:Dobrý den,
po rozkliknutí "Detailní výpis posledního pokusu o registraci zde." to píše: Náš server vyhodnotil zprávu jako: INVALID PASSWORD
Tedy pravděpodobně v případě copy and paste se tam nakopíroval nějaký neviditelný znak navíc. Pozitivní je, že to nebude žádná záhada. Gigaset používá asi polovina linek, co je u nás přihlášená (tedy cca 5500), a záhada, o které vím, to byla jen v několika případech.
Ehm... díky, bylo to to heslo :oops: Budu si pamatovat snad pro příště... Ale pokud další příště bude za 5 let, tak nevím :D
Appofiss
Příspěvky: 16
Registrován: pát 16. led 2015 15:53:37

Re: Gigaset C530IP - selhání registrace u poskytovatele

Příspěvek od Appofiss »

Asi se to sem moc nehodí, ale potřeboval bych poradit jak v telefonu Gigaset C530IP nastavit toho emailovyho informačního klienta. Na serveru je povolen POP3, port pro příjem 995. Nevím, co dělám špatně, ale emaily mi nechodí.
Uživatelský avatar
Pitomec
Příspěvky: 2580
Registrován: ned 27. lis 2011 21:26:33
Bydliště: Brno

Re: Gigaset C530IP - selhání registrace u poskytovatele

Příspěvek od Pitomec »

Možná bude problém v tom, že Gigaset podporuje TLS 1.0 a 1.1, zatímco některé poštovní servery (např. Seznam) už vyžadují TLS 1.2 a 1.3
Obrázek
Appofiss
Příspěvky: 16
Registrován: pát 16. led 2015 15:53:37

Re: Gigaset C530IP - selhání registrace u poskytovatele

Příspěvek od Appofiss »

Ještě poprosím... Nevím, kde nastavit rychlou volbu na číslech 1 až 9.
Uživatelský avatar
Pitomec
Příspěvky: 2580
Registrován: ned 27. lis 2011 21:26:33
Bydliště: Brno

Re: Gigaset C530IP - selhání registrace u poskytovatele

Příspěvek od Pitomec »

Jestli máš na mysli Zkrácenou volbu, tak to stačí chvíli podržet dané tlačítko 2 - 9, následně se ukáže telefonní seznam uložený v ručce a pak už jenom vybrat kontakt (a ten se přiřadí k danému číselnému tlačítku). A tlačítko 1 slouží jenom pro záznamník.
Obrázek
Odpovědět