Linksys a Cisco registration failed

Volání přes internet pomocí speciálních telefonů nebo adaptérů.

Linksys a Cisco registration failed

Příspěvekod achil » úte 24. lis 2020 0:22:07

jak řešit zaseklé VoIP adaptéry po výpadku internetu? Jsou to PAP2T (sip.odorik.cz port 6297, 6296), SPA2102 (5091) a SPA112 (6251). Jinak velmi spolehlivé. Jenže si s výpadkem neporadily a musel jsem u nich změnit sip port aby se znovu registrovali. Jejich restart problém nevyřešil. Psali REGISTRATION FAILED. Po změně portu se ihned registrovali a telefon funguje. Přitom Gigaset A580-IP (port 6688) se registroval sám.
achil
 
Příspěvky: 43
Registrován: ned 11. led 2015 15:28:05

Re: Linksys a Cisco registration failed

Příspěvekod xsouku04 » úte 24. lis 2020 0:34:22

Také jsem si toho všiml, dělalo to dříve na naší pobočce v Praze, kde bylo připojení internetu přes ADSL. Ale bylo to dost výjimečné a jen u některých telefonů.
Čím to přesně bylo, nevím, ale myslím, že to bude mít spojitost s připojením na internet nebo nějakým bugem někde po cestě, protože na jiných místech to nedělá.

Cisco může být workaround použít místo udp tcp, u linksysu to ale nepůjde, ten tcp nejspíš neumí.
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
 
Příspěvky: 7200
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno


Zpět na VoIP Hardware

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků