Dnes jsme se snažili nastavit na odorik Panasonic KX-TGP600 se třemi sluchátky. Původně bylo prodáno zákazníkovi s Vodafone službami.
Je to podobné zařízení jako KX-TGP500. Web základny byl zaheslovaný, což jesm vyřešil dlouhým podržením tlačítka na základně 45 vteřin, čímž jsem dostal základnu do továrního nastavení. Tím se obnovilo přihlašovací jméno admin a heslo adminpass a podařilo se vše úspěšně nastavit.
Dvě přídavná sluchátka to ale zjevně odhlásilo. Tyto sluchátka mají zabolokvaná menu "system settings", do které, když se vejde, tak to jen pípne a nic.
Nevíte někdo, jak obnovit tovární nastavení, aby bylo možná nastavit, přihlášení k základně?
Někde radí "Menu" - [#][1][3][7] , což nefunguje. ento návod, držet tlačíko "talk" při startu (co je to tlačítko talk?), také nezablra. https://support.simplevoip.com/hc/en-us ... et-Handset
Prostě díky praktikám vodafonu jsou dvě sluchátka nepoužitelná. Nevíte, jak se nastavení od vodafonu zbavit? Zákazník si prý sluchátka koupil, takže by Vodafone neměl nic zamykat.
Zamčená sluchátka Panasonic KX-TPA60 vodafonem
Re: Zamčená sluchátka Panasonic KX-TPA60 vodafonem
V minulosti, když jsem řešil nějaký problém s telefony Panasonic, jsem se vždy obešel a domluvil u servisáků ve f. ISC Communication Czech a.s.
Servisní oddělení najdete na adrese sídla společnosti:
ISC Communication Czech a.s.
Mladoboleslavská 1116
197 00 Praha 19
otevřeno Po - Pá:
8:00 - 16:00
telefon : 251 109 234
e-mail: servis@isccz.eu
Servisní oddělení najdete na adrese sídla společnosti:
ISC Communication Czech a.s.
Mladoboleslavská 1116
197 00 Praha 19
otevřeno Po - Pá:
8:00 - 16:00
telefon : 251 109 234
e-mail: servis@isccz.eu
Re: Zamčená sluchátka Panasonic KX-TPA60 vodafonem
Jak to dopadlo? Pomohli?