Zamčená sluchátka Panasonic KX-TPA60 vodafonem

Volání přes internet pomocí speciálních telefonů nebo adaptérů.
Odpovědět
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
Příspěvky: 8154
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Zamčená sluchátka Panasonic KX-TPA60 vodafonem

Příspěvek od xsouku04 »

Dnes jsme se snažili nastavit na odorik Panasonic KX-TGP600 se třemi sluchátky. Původně bylo prodáno zákazníkovi s Vodafone službami.
Je to podobné zařízení jako KX-TGP500. Web základny byl zaheslovaný, což jesm vyřešil dlouhým podržením tlačítka na základně 45 vteřin, čímž jsem dostal základnu do továrního nastavení. Tím se obnovilo přihlašovací jméno admin a heslo adminpass a podařilo se vše úspěšně nastavit.

Dvě přídavná sluchátka to ale zjevně odhlásilo. Tyto sluchátka mají zabolokvaná menu "system settings", do které, když se vejde, tak to jen pípne a nic.
Nevíte někdo, jak obnovit tovární nastavení, aby bylo možná nastavit, přihlášení k základně?

Někde radí "Menu" - [#][1][3][7] , což nefunguje. ento návod, držet tlačíko "talk" při startu (co je to tlačítko talk?), také nezablra. https://support.simplevoip.com/hc/en-us ... et-Handset

Prostě díky praktikám vodafonu jsou dvě sluchátka nepoužitelná. Nevíte, jak se nastavení od vodafonu zbavit? Zákazník si prý sluchátka koupil, takže by Vodafone neměl nic zamykat.
Kabek
Příspěvky: 644
Registrován: čtv 03. led 2013 19:44:30

Re: Zamčená sluchátka Panasonic KX-TPA60 vodafonem

Příspěvek od Kabek »

V minulosti, když jsem řešil nějaký problém s telefony Panasonic, jsem se vždy obešel a domluvil u servisáků ve f. ISC Communication Czech a.s.

Servisní oddělení najdete na adrese sídla společnosti:
ISC Communication Czech a.s.
Mladoboleslavská 1116
197 00 Praha 19

otevřeno Po - Pá:

8:00 - 16:00

telefon : 251 109 234

e-mail: servis@isccz.eu
Kabek
Příspěvky: 644
Registrován: čtv 03. led 2013 19:44:30

Re: Zamčená sluchátka Panasonic KX-TPA60 vodafonem

Příspěvek od Kabek »

Jak to dopadlo? Pomohli?
Odpovědět