Rozšíření stejného účtu na další tel. číslo.

Programy, které slouží k volání přes internet z počítače nebo chytrých mobilů.

Rozšíření stejného účtu na další tel. číslo.

Příspěvekod severak » sob 17. pro 2016 13:38:28

Dobrý den.
Mám přidělen účet, pomoci kterého volám třeba na Slovensko na pevnou linku. Je možné použít tento účet i pro jiné číslo, kdy by dcera volala také na to samé číslo na Slovensko? Čili já mám jiný mobil, dcera také jiný, ale volali by jsme přes jeden účet Odorik na číslo do zahraničí. Jedná se o callback z mého mobilu a mobilu dcery
severak
 
Příspěvky: 15
Registrován: pon 24. čer 2013 13:55:33

Re: Rozšíření stejného účtu na další tel. číslo.

Příspěvekod LubosD » sob 17. pro 2016 16:59:12

Nejsem si jist, jestli jsem vás správně pochopil, ale jestli vám jde o to mít víc linek (čísel) a platit je z jednoho kreditu, tak to lze. Prostě si založíte další linku.
LubosD
 
Příspěvky: 116
Registrován: pát 06. úno 2015 11:41:27

Re: Rozšíření stejného účtu na další tel. číslo.

Příspěvekod severak » ned 12. úno 2017 15:52:21

Děkuji za tuto odpověď.
Ano, jde mi přesně o to jak to chápete. Jak si založím další linku?
Zkoušel jsem to tady pomocí odkazu "linky" , ale když jsem si vybral nový link, nevím, jak tam zadat nové mobilní číslo, z které ho by se volalo jako z druhého linku. Chci to číslo využít pro zpětné volání
severak
 
Příspěvky: 15
Registrován: pon 24. čer 2013 13:55:33

Re: Rozšíření stejného účtu na další tel. číslo.

Příspěvekod misa » ned 12. úno 2017 19:18:42

Dobrý den,

jak callback vyvolávat? Prozvoněním čísla ústředny? Pokud ano, tak si v uživatelském rozhraní stačí přednastavit další callback, tentokrát na číslo dcery. Viz průvodce nastavením/zpětné volání (callback)/přednastavené zpětné volání. Pokud vyvoláváte callback pomocí aplikace, tak ji také můžete nastavit i dceři v mobilu. Pokud Vám nevadí, že se bude v případě dceřina volání zobrazovat volanému stejné číslo, jako když voláte Vy, tak to stačí takhle. Pokud chcete, aby se zobrazovalo jiné číslo/popř. její číslo, tak to budete nastavovat pro tu druhou linku, co jste si pořídil (stejným způsobem jako výše poopsané) a můžete ji pořídit vlastní číslo, popř. CLIP (aby se volanému zobrazovalo číslo jejího mobilu). Kdybyste si s něčím nevěděl rady, klidně se nám ozvěte na kontakt(zavináč)odorik.cz nebo 533 533 533 - v pracovní dny 9-20, v sobotu 10-19, v neděli 12-19.
Uživatelský avatar
misa
 
Příspěvky: 101
Registrován: sob 06. říj 2012 19:48:12
Bydliště: Brno


Zpět na VoIP Software

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník