Jednoduché řešení pro malé callcentrum - auto dialler?

Programy, které slouží k volání přes internet z počítače nebo chytrých mobilů.
Odpovědět
Aightie
Příspěvky: 1
Registrován: úte 02. lis 2021 12:01:55

Jednoduché řešení pro malé callcentrum - auto dialler?

Příspěvek od Aightie »

Vážení kolegové,

již jsem vznesl dotaz na samotný @odorik, ale dovolte mi se zeptat ještě i zde a možná i poskytnout více informací.

Sháním program, klidně placený softphone, který bude umět vytáčet telefonní čísla ze zadaného rozsahu po více než jednom. Představa je, že poskytneme excel databázi telefonních čísel ve formátu xxxyyyzzz a softphone vytočí třeba 10 čísel najednou a spojí hovor s číslem, které hovor zvedne jako první. Cílem je ušetřit čas vytáčením devíti telefonních čísel po sobě, když to například nezvedne ani jediné z nich, a kdyby vytáčení i s rezervami zabralo u každého minutu, tak máme devět minut zcela zbytečně ztracených.

Věřím, že nejsem první, kdo o něčem takovém uvažuje, sní. Softphone by měl být velice jednoduchý na obsluhu, představa je, že mu importuji skrz excel čísla, nebo jakýmkoli jiným způsobem, nutno mi samozřejmě zobrazit telefonní číslo, se kterým bylo spojeno, abychom mohli v rychlosti v původním zdrojovém excelu dohledat ostatní informace k číslu (co to je za kontakt, jakou chce službu atd). Postačí mi, když mi softphone zobrazí číslo a já to ve zdrojovém excelu rychle najdu přes ctrl+f (ctrl+h), to je pohodička.

Pokud řešení bude vyžadovat více linek/telefonních čísel (např. "kolik chci hovorů naráz vytočit, tolik séparé linek bude třeba"), tak to nevadí, linek i čísel si koupím, kolik chci.

Uvítám také nějakou teoretickou introdukci k tomu, co je a není možné, protože se dá říct, že jsem BFU. S webovým rozhraním odorika si rozumím, s microsipem také, ale nic složitějšího jsem nikdy nedělal.

Jsem odhodlaný toto vyřešit a dotáhnout do konce. Děkuji za jakoukoliv pomoc, která mě v tom posune dál. Mějte se fajn :)
Kabek
Příspěvky: 644
Registrován: čtv 03. led 2013 19:44:30

Re: Jednoduché řešení pro malé callcentrum - auto dialler?

Příspěvek od Kabek »

Tak to z Vašeho pohledu je dobré, ale podívejte se na to také z té druhé strany, ze strany člověka, kterému zvoní telefon a než se přihlásí, tak to přestane, protože "někdo" byl z té skupiny volaných rychlejší.... To se bude opakovat několikrát... S tím, co se přihlásil, budete mluvit, ale dalších devět bude malinko rozlobených (znám výstižnější slovo, ale není sem vhodné). Až se na ně dovoláte, nedivte se, že oni Vám to vrátí - budou asi silně naštvaní.....
To se na to dívám jen z toho lidského hlediska, neposuzuji to z pohledu zákona a různých vyhlášek....
pe.havel
Příspěvky: 224
Registrován: pát 02. zář 2016 10:34:20

Re: Jednoduché řešení pro malé callcentrum - auto dialler?

Příspěvek od pe.havel »

Umím si představit aplikaci, která by automaticky postupně čísla vytáčela (třeba na 30s, poté automaticky položí a hned začne vytáčet další v řadě), ale naznačený systém chování mi přijde nejen nelogický, ale i nemorální. Nevím, jak to v takových vytáčecích callcentrech doopravdy chodí, ale předpokládám, že takto ne – nechtějí přeci ztratit a zároveň naštvat potenciálních 9 zákazníků, kteří natahují ruku k mobilu, tím, že jim hovor předčasně při zvonění položí.
Kabek
Příspěvky: 644
Registrován: čtv 03. led 2013 19:44:30

Re: Jednoduché řešení pro malé callcentrum - auto dialler?

Příspěvek od Kabek »

Ještě doplnění.

Od 1.1.2022 budou moci firmy nově oslovit pouze ty lidi, kteří mobilnímu operátorovi předem udělí souhlas. Logicky to platí pro kterákoliv volání, i z pevných čísel. Alespoň tak tomu rozumím.

(https://www.mpo.cz/cz/rozcestnik/pro-me ... i--263817/)
Odpovědět