CSipSimple - aplikace padá

Programy, které slouží k volání přes internet z počítače nebo chytrých mobilů.
Odpovědět
davids
Příspěvky: 5
Registrován: ned 07. pro 2014 17:07:09

CSipSimple - aplikace padá

Příspěvek od davids »

Na novém telefonu jsem zhruba měsíc používal bez problému CsipSimple.
Bohužel z ničeho nic se při spuštění CsipSimple začala zobrazovat hláška:
"Aplikace CSipSimple bohužel přestala pracovat." A CsipSimple se ukončil.
Zkusil jsem v telefonu udělat "Obnovení továrních dat". Zkusil jsem instalaci starších verzí CsipSimple. Pořád to padá.
A to i v situaci, kdy nemám nastaven žádný VOIP účet. Jen čistou instalaci.

Zjistil jsem, že:
Když nejsem připojen k internetu (Přes data i přes Wifi se to chová stejně), tak program nepadá, ale při spuštění hlásí:
"Vybraná síťová trasa není povolena s aktuálním nastavením, které jste zadali."

Když jsem připojen k internetu, tak se program ukončí s hláškou: "Aplikace CSipSimple bohužel přestala pracovat."

Telefon: Asus Zenfone 4 (A450CG) Android 4.4.2

Pokud by někoho napadlo co zkusit, budu moc rád.
Kabek
Příspěvky: 644
Registrován: čtv 03. led 2013 19:44:30

Re: CSipSimple - aplikace padá

Příspěvek od Kabek »

Co porty?
Zkoušel jste: (z návodu Odorik)

Občas internetový provider nebo router kazí sip packety. Tomu se lze vyhnout změnou portu, na který se registrujete ze standartniho 5060 (který se nemusí vyplňovat) na 6688 nebo 443.

U csipimple se to provede následovně:

Ve výchozí obrazovce s číselníkem stiskněte menu a vyberte ucty, potom dlouhý stisk na Odorik.cz v menu vyberte 'Vybrat pruvodce' a zvolte Advanced. Krátký stisk Odorik.cz a položku Server změňte z sip.odorik.cz na sip.odorik.cz:6688 nebo sip.odorik.cz:443 a Ulozit.
davids
Příspěvky: 5
Registrován: ned 07. pro 2014 17:07:09

Re: CSipSimple - aplikace padá

Příspěvek od davids »

Bohužel změna portu nepomáhá. Navíc ta aplikace padá i v případě, že nemám nastaven žádný voip účet.
Jediné co pomůže je v Nastavení -> Síť nemít zaškrtnuto používání ani v příchozích ani odchozích hovorech.
Ale to se pak nepřihlásím k účtu.:-(
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
Příspěvky: 8160
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: CSipSimple - aplikace padá

Příspěvek od xsouku04 »

davids píše:Bohužel změna portu nepomáhá. Navíc ta aplikace padá i v případě, že nemám nastaven žádný voip účet.
Jediné co pomůže je v Nastavení -> Síť nemít zaškrtnuto používání ani v příchozích ani odchozích hovorech.
Ale to se pak nepřihlásím k účtu.:-(
Zkuste třeba Zoiper. Bohužel Andorid je často jen takový nedodělek.
utx
Příspěvky: 123
Registrován: pon 27. kvě 2013 23:10:42

Re: CSipSimple - aplikace padá

Příspěvek od utx »

To mi nápadně připomíná chybu, kterou jsem kdysi také potkal. Příčinou bylo vadné routování VoIP v souboru audio_policy.conf v ROM. Nepřišla vám náhodou v posledních dnech aktualizace systému?

Tady byla např. oprava pro můj telefon: https://github.com/Mustaavalkosta/andro ... 3398340dd0

Bez rootu zařízení se to napravit nedá. Snad jedině modifikací CSipSimple, aby nepoužíval telefonní routování audia.
davids
Příspěvky: 5
Registrován: ned 07. pro 2014 17:07:09

Re: CSipSimple - aplikace padá

Příspěvek od davids »

Rada použít Zoiper je bohužel asi ta nejlepší co mohu dostat. Díky za ní.
Zkusil jsem to - funguje to. Ale už jsem si za ty roky na ten CsipSimple zvykl. Navíc bych docela rád přišel na to v čem je problém.

Aktualizace firmware byla naposled 15.10.2014. Ale možná si to stáhlo aktualizaci nějaké aplikace.Proto jsem zkusil tovární nastavení. Ale ono to v tom Androidu až tak tovární, jak jsem si to představoval já, zjevně není. Protože od té doby, co mám ten telefon, přišly 2 aktualizace firmware. Po obnovení továrních dat jsem čekal, že tam bude firmware z doby nákupu. Nebyl. Byl tam ten poslední který jsem nahrával. Mám se co se týká Androidu zjevně ještě co učit.
Root u téměř nového telefonu se mne zatím moc dělat nechce. Ale díky za tip, čím, by to mohlo být.

Zrovna dnes vyšla nová aktualizace firmware. Uvidíme jestli to nepomůže.
utx
Příspěvky: 123
Registrován: pon 27. kvě 2013 23:10:42

Re: CSipSimple - aplikace padá

Příspěvek od utx »

davids píše:Protože od té doby, co mám ten telefon, přišly 2 aktualizace firmware. Po obnovení továrních dat jsem čekal, že tam bude firmware z doby nákupu. Nebyl.
Při aktualizaci firmwaru se přepisuje systém, a jeho záloha v telefonu neexistuje. Většina výrobců bere aktualizaci firmwaru jako nevratnou akci. Zalepí díry v systému, které pak už nebude nikdo moci zneužít. Nanejvýš milostivě dovolí jít při velké aktualizaci o jednu verzi zpátky (se ztrátou všech dat). Vše hlídá digitální podpis výrobce.
davids
Příspěvky: 5
Registrován: ned 07. pro 2014 17:07:09

Re: CSipSimple - aplikace padá

Příspěvek od davids »

Dnes jsem dal firmware, který byl vydán včera. Nepomohlo to.
Jirka1944
Příspěvky: 5
Registrován: sob 14. bře 2015 23:54:08

Re: CSipSimple - aplikace padá

Příspěvek od Jirka1944 »

Taky jsem ve všech tabletech používal k plné spokojenosti CSipSimple. I na tabletu Lenovo. Bohužel ale na tabletu Lenovo Yoga 10" aplikace ihned spadne. Taky jsem zkusil Zoiper se stejným výsledkem. Zkoušel jsem mnoho VOIP aplikací, z nichž většina byla jak kopie CSipSimple. Všechno padalo.
Kladný výsledek až když jsem narazil na aplikaci "Zadarma". Je na Google play. Je to asi Ruská aplikace pro jednoho poskytovatele, ale jinak je to v podstatě CSipSimple v češtině.
Georgius
Příspěvky: 223
Registrován: pon 22. črc 2013 16:07:46

Re: CSipSimple - aplikace padá

Příspěvek od Georgius »

Včera mi zrovna taky CSIPsimple odmítal telefonovat (něco jako že cesta není povolena nebo tak), v rámci zoufalství jsem ho konečně zaktualizoval a pomohlo to ! Takže - pokud nemáte automatické aktualizace - zkuste aktualizovat CSIpSimple, případně nějaký night-build máte-li roota https://nightlies.csipsimple.com/trunk/ ...
Odpovědět