od misa » ned 12. úno 2017 19:18:42
Dobrý den,
jak callback vyvolávat? Prozvoněním čísla ústředny? Pokud ano, tak si v uživatelském rozhraní stačí přednastavit další callback, tentokrát na číslo dcery. Viz průvodce nastavením/zpětné volání (callback)/přednastavené zpětné volání. Pokud vyvoláváte callback pomocí aplikace, tak ji také můžete nastavit i dceři v mobilu. Pokud Vám nevadí, že se bude v případě dceřina volání zobrazovat volanému stejné číslo, jako když voláte Vy, tak to stačí takhle. Pokud chcete, aby se zobrazovalo jiné číslo/popř. její číslo, tak to budete nastavovat pro tu druhou linku, co jste si pořídil (stejným způsobem jako výše poopsané) a můžete ji pořídit vlastní číslo, popř. CLIP (aby se volanému zobrazovalo číslo jejího mobilu). Kdybyste si s něčím nevěděl rady, klidně se nám ozvěte na kontakt(zavináč)odorik.cz nebo 533 533 533 - v pracovní dny 9-20, v sobotu 10-19, v neděli 12-19.