Dobrý den.
Mám přidělen účet, pomoci kterého volám třeba na Slovensko na pevnou linku. Je možné použít tento účet i pro jiné číslo, kdy by dcera volala také na to samé číslo na Slovensko? Čili já mám jiný mobil, dcera také jiný, ale volali by jsme přes jeden účet Odorik na číslo do zahraničí. Jedná se o callback z mého mobilu a mobilu dcery
Rozšíření stejného účtu na další tel. číslo.
Re: Rozšíření stejného účtu na další tel. číslo.
Nejsem si jist, jestli jsem vás správně pochopil, ale jestli vám jde o to mít víc linek (čísel) a platit je z jednoho kreditu, tak to lze. Prostě si založíte další linku.
Re: Rozšíření stejného účtu na další tel. číslo.
Děkuji za tuto odpověď.
Ano, jde mi přesně o to jak to chápete. Jak si založím další linku?
Zkoušel jsem to tady pomocí odkazu "linky" , ale když jsem si vybral nový link, nevím, jak tam zadat nové mobilní číslo, z které ho by se volalo jako z druhého linku. Chci to číslo využít pro zpětné volání
Ano, jde mi přesně o to jak to chápete. Jak si založím další linku?
Zkoušel jsem to tady pomocí odkazu "linky" , ale když jsem si vybral nový link, nevím, jak tam zadat nové mobilní číslo, z které ho by se volalo jako z druhého linku. Chci to číslo využít pro zpětné volání
Re: Rozšíření stejného účtu na další tel. číslo.
Dobrý den,
jak callback vyvolávat? Prozvoněním čísla ústředny? Pokud ano, tak si v uživatelském rozhraní stačí přednastavit další callback, tentokrát na číslo dcery. Viz průvodce nastavením/zpětné volání (callback)/přednastavené zpětné volání. Pokud vyvoláváte callback pomocí aplikace, tak ji také můžete nastavit i dceři v mobilu. Pokud Vám nevadí, že se bude v případě dceřina volání zobrazovat volanému stejné číslo, jako když voláte Vy, tak to stačí takhle. Pokud chcete, aby se zobrazovalo jiné číslo/popř. její číslo, tak to budete nastavovat pro tu druhou linku, co jste si pořídil (stejným způsobem jako výše poopsané) a můžete ji pořídit vlastní číslo, popř. CLIP (aby se volanému zobrazovalo číslo jejího mobilu). Kdybyste si s něčím nevěděl rady, klidně se nám ozvěte na kontakt(zavináč)odorik.cz nebo 533 533 533 - v pracovní dny 9-20, v sobotu 10-19, v neděli 12-19.
jak callback vyvolávat? Prozvoněním čísla ústředny? Pokud ano, tak si v uživatelském rozhraní stačí přednastavit další callback, tentokrát na číslo dcery. Viz průvodce nastavením/zpětné volání (callback)/přednastavené zpětné volání. Pokud vyvoláváte callback pomocí aplikace, tak ji také můžete nastavit i dceři v mobilu. Pokud Vám nevadí, že se bude v případě dceřina volání zobrazovat volanému stejné číslo, jako když voláte Vy, tak to stačí takhle. Pokud chcete, aby se zobrazovalo jiné číslo/popř. její číslo, tak to budete nastavovat pro tu druhou linku, co jste si pořídil (stejným způsobem jako výše poopsané) a můžete ji pořídit vlastní číslo, popř. CLIP (aby se volanému zobrazovalo číslo jejího mobilu). Kdybyste si s něčím nevěděl rady, klidně se nám ozvěte na kontakt(zavináč)odorik.cz nebo 533 533 533 - v pracovní dny 9-20, v sobotu 10-19, v neděli 12-19.