Rozumná administrace přích. hov. při callbacku prozvoněním?

Programy, které slouží k volání přes internet z počítače nebo chytrých mobilů.

Rozumná administrace přích. hov. při callbacku prozvoněním?

Příspěvekod Desmodus » pát 13. led 2017 13:29:02

Dobrý den

jde o to, že když aktivuji callback prozvoněním, centrála mi volá zpět, protože logicky potřebuje vědět s kým bych se rád spojil. Po přijetí hovoru bych měl zadat číslo a ukončit křížkem. Jenže je nepraktické při probíhajícím hovoru hledat kontakt v telefonu, zapamatovat si jej a následně zpaměti vyťukat v menu příchozího hovoru. Je to náchylné k omylu.

Je nějaké rozumné řešení v nějaké aplikaci pro android? Třeba rozdělit obrazovku ve stylu total commaderu ve windows, kdy v jedné polovině by bylo menu probíhajícího hovoru a ve druhé bych si mohl listovat kontakty. Pár jsem jich v google play objevil, např. call popout, ale do spolehlivosti mají daleko.

Díky
Desmodus
 
Příspěvky: 8
Registrován: sob 08. pro 2012 10:46:45

Re: Rozumná administrace přích. hov. při callbacku prozvoněn

Příspěvekod xsouku04 » pát 13. led 2017 14:20:02

Bylo mi řečeno, že android nedovoluje u příchozích hovorů svým aplikací pouštět DTMF tóny. Nemá na to API.

Doporučuji si volané číslo uložit do rychlých kontaktů. Pak už stačí zadat jen jednu nebo dvě číslice.

Rychlé kontakty můžete spravovat efektivně přímo z telefonu aplikací Odorik Callback 2. Bohužel jsou k tomu potřeba data. Ale na druhé straně rychlé kontakty si tam můžete uložit přímo z adresáře v mobilu v době, kdy jste na wifi a pak použít callback, když už na wifi nejste. Aplikaci Callback 2 můžete nechat běžet, abyste věděl, jaký rychlý kontakt použít.

Jiná možnost je použít přednastavené zpětné volání, kde číslo, s kterým chcete spojit, pozná podle toho, které číslo prozvoníte. Tedy nic nezadáváte. Nevýhoda je, že si to musíte předem nastavit a uložit k lidem ona přístupová prozváněcí čísla jako druhá čísla.

Jiná možnost, která fungovala s telefony Nokia, byla si číslo, na které chcete spojit, najít normálně v adresáři a zvolit poslat jako DTMF. Nevím ale, jestli něco takového umí Android. V každém případě i Nokia tam měla bug, a pokud byl v číslo znak +, děly se divné věci.
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
 
Příspěvky: 6654
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno

Re: Rozumná administrace přích. hov. při callbacku prozvoněn

Příspěvekod Desmodus » pon 16. led 2017 21:26:42

Díky,

vyzkouším callback 2. Prozatím jsem to pořešil přes https://play.google.com/store/apps/deta ... ls.airapps , kdy si prostě adresář s kontakty připlácnu na plochu.
Desmodus
 
Příspěvky: 8
Registrován: sob 08. pro 2012 10:46:45


Zpět na VoIP Software

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník