CSipSimple - neslyšel jsem volaného

Programy, které slouží k volání přes internet z počítače nebo chytrých mobilů.

CSipSimple - neslyšel jsem volaného

Příspěvekod pavkri » pát 27. led 2017 17:37:49

Chtěl jsem se podělit o tuto zkušenost:
Více než rok mi fungovala aplikace CSipSimple na anroidu v telefonu dobře, díky mému routeru jsem volal do všech našich mobilních sítí za 0.59 Kč/minutu.
Avšak když mi poskytovatel internetu změnil statickou IP adresu na dynamickou, tak jsem po vytočení čísla neslyšel ve sluchátku nic a volaný telefon normálně vyzváněl. Když to protějšek zvedl, on mě slyšel normálně a já jeho vůbec.
Pomohla mi až nápověda -
Ve výchozí obrazovce s číselníkem stiskněte menu a vyberte ucty, potom dlouhý stisk na Odorik.cz v menu vyberte 'Vybrat pruvodce' a zvolte Advanced. Krátce stiskněte Odorik.cz a položku Server změňte z sip.odorik.cz na sip.odorik.cz:6688 nebo sip.odorik.cz:443 a dejte Ulozit.
ze stránky http://www.odorik.cz/w/csipsimple_for_android
Toto samotné mi však nepomohlo, musel jsem sip.odorik.cz:443 zadat nejen u položky Server ale i u položky Proxy.
Od té doby mi vše funguje jak má.
pavkri
 
Příspěvky: 15
Registrován: stř 11. úno 2015 21:14:20

Re: CSipSimple - neslyšel jsem volaného

Příspěvekod michaels » ned 29. led 2017 20:29:14

Jméno vaše internetového providera? Zřejmě něco filtruje ....
Uživatelský avatar
michaels
 
Příspěvky: 84
Registrován: sob 18. led 2014 14:41:32

Re: CSipSimple - neslyšel jsem volaného

Příspěvekod xsouku04 » pon 30. led 2017 0:51:22

To by mohlo být SIP ALG. Právě proto používáme nestandardní SIP porty, protože pak se ALG neuplatní. Případ, že by poskytovatel internetu něco záměrně blokoval je v ČR velmi velmi vzácný. Slyšel jsem o tom jen jednou jedinkrát u nějakého malého lokálního poskytovatele - ten to ale přiznal - a už je to hodně dávno. Tedy vždy je dobré snažit se najít nějaké jiné vysvětlení ...
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
 
Příspěvky: 6710
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno

Re: CSipSimple - neslyšel jsem volaného

Příspěvekod xsouku04 » pon 30. led 2017 10:21:47

pavkri píše:Toto samotné mi však nepomohlo, musel jsem sip.odorik.cz:443 zadat nejen u položky Server ale i u položky Proxy.
Od té doby mi vše funguje jak má.

Napadá mne, že je to možná tím, že položka Proxy je nepovinná, tedy nemusí být vůbec vyplněna, pak se použije hodnota ze server. Pokud ale je vyplněna, musí tam být také ten jiný port. Nebo se pletu? Pak bychom měli opravit ten návod.
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
 
Příspěvky: 6710
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno


Zpět na VoIP Software

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků