Call routing u odoriku, jak funguje

Programy, které slouží k volání přes internet z počítače nebo chytrých mobilů.
Odpovědět
pepperos
Příspěvky: 3
Registrován: pon 08. dub 2019 13:39:25

Call routing u odoriku, jak funguje

Příspěvek od pepperos »

Pěkný den,
Zvažujeme používat odorik pro volání přes internet v naší firmě. chci se zeptat, jak a jestli má odorik připraveno něco jako call routing. Tj jedno sdílené číslo, které zvoní více lidem, nebo dle nějakých pravidel postupně zvoní různým lidem, než ho někdo zvedne. Případně možnost skrze api zjistit z našeho crm, komu by zvonit mělo a tomu zazvonit.

Děkuji za rekaci
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
Příspěvky: 8146
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Call routing u odoriku, jak funguje

Příspěvek od xsouku04 »

U nás máme jako čísla v síti "klapky" šestimístná čísla.
Na kterých klapkách má veřejné číslo zvonit, se nastavuje v paralelním zvonění. Tedy každé veřejné číslo může zvonit na více místech, cca deseti, a mohou to být třeba i mobilní telefony.
Také je možné definovat, aby některá čísla začala zvonit se zpožděním - dobré je to pro náhradníky. Lze si nastavit s kolika vteřinovým zpožděním.

Tohle paralelní zvonění je možné nastavovat ručně (v menu linky klikněte na veřejné telefonní číslo) nebo i přes API.

http://www.odorik.cz/w/specialni_cisla

https://www.odorik.cz/w/ivr:vzdalene_rizeni_pres_web
pepperos
Příspěvky: 3
Registrován: pon 08. dub 2019 13:39:25

Re: Call routing u odoriku, jak funguje

Příspěvek od pepperos »

Díky moc za info, pomohlo.
Odpovědět