Klient v Xiaomi Mi A1

Programy, které slouží k volání přes internet z počítače nebo chytrých mobilů.

Klient v Xiaomi Mi A1

Příspěvekod GeBu » úte 07. kvě 2019 17:06:04

Ahojte,
ve svém telefonu Xiaomi Mi A1 jsem objevil, že mimo SIM lze konfigurovat SIP účet. Je to v položce "Účty pro volání".
Máte s tím někdo nějaké zkušenosti?
Moje jsou zatím tyto:
Hovor mi přijde čistý. Asi bych nepoznal, že je to přes VoIP.
Po konfiguraci je potřeba zapnout, aby telefon mohl účet používat pro volání.
Ve výchozím nastavení je vypnuté "Přijímat příchozí hovory" je u toho uvedeno "Více vybíjí baterii".
Po konfiguraci to nikde neohlásí, že účet byl úspěšně zaregistrován. Ani v účtu nevidím, že by se připojilo nové zařízení, ale hovory lze provádět.
Napadlo mne, že klient se na účet připojí až opravdu během hovoru, když jsou vypnuté příchozí hovory, ale ani tehdy se v účtu informace neobjevila. Asi odchozí hovory fungují jinak než jsem si myslel a nebo informace v účtu udává klienta zaregistrovaného pro příchozí hovory.
Po zapnutí odchozích hovorů se klient v účtu objevil, ale zmizel mi VoIP hardware. Nemám teď možnost ověřit, jestli VoIP hardware je nyní dostupný. Povoleno více registrací mám.
GeBu
 
Příspěvky: 505
Registrován: ned 13. úno 2011 0:14:28

Re: Klient v Xiaomi Mi A1

Příspěvekod kovik » úte 07. kvě 2019 20:48:52

Dobry den,
pro odchozi hovory neni registrace vubec potreba, ta je nutnosti pouze na prijimani hovoru.
Vestaveny sip v androidu ma nevyhodu, ze neprenasi nebo, kdyz sme ho testovali, neprenasel hlasky behem zvoneni, takze se napr. nedozvite, ze cislo volaneho neexistuje atp.
Muzete otestovat.
Uživatelský avatar
kovik
 
Příspěvky: 453
Registrován: stř 16. lis 2011 12:07:52

Re: Klient v Xiaomi Mi A1

Příspěvekod GeBu » úte 07. kvě 2019 23:18:15

Děkuji za odpověď.
Můžete, prosím, trochu více popsat odchozí hovor. V podstatě z odpovědi mi není jasné, jestli: Registrace (ověření) není vůbec potřeba (to asi ne) nebo je to nějaký zjednodušený proces dejme tomu ne registrace, ale ověření a nebo je to plnohodnotná registrace až v průběhu vytáčení čísla (to asi také ne, protože bych to viděl v účtu). Když to tak po sobě čtu tak se vlastně ptám, jak se liší registrace pro příchozí hovor a ověření pro odchozí hovor.
Testy s klientem určitě provedeme. Máme "firemní" mobilní tarif a tak pro nás volání pomocí Odoriku mimo organizaci není finančně zajímavé. Ale v organizaci máme něco přes 40 SIP telefonů od vás a areál pokrytý wifi. V některých případech by to mohlo být zajímavé. Takže konkrétně víme, která čisla existují :).
GeBu
 
Příspěvky: 505
Registrován: ned 13. úno 2011 0:14:28

Re: Klient v Xiaomi Mi A1

Příspěvekod kovik » stř 08. kvě 2019 8:51:32

Dobry den,
odchozi hovor se autorizuje,pouze v ramci INVITU.
client:__________proxy:
INVITE______---->
_____________<----401 unauthorized
INVITE(auth)---->
......
Stejne jak REGISTER nebo jine requesty.

Rgistrace je potreba pouze na to, abychom vedeli, kam poslat hovor.
INVITE se autorizuje uplne stejne, at je zarizeni registrovane nebo ne.
Uživatelský avatar
kovik
 
Příspěvky: 453
Registrován: stř 16. lis 2011 12:07:52

Re: Klient v Xiaomi Mi A1

Příspěvekod GeBu » stř 08. kvě 2019 8:58:16

Děkuji.
GeBu
 
Příspěvky: 505
Registrován: ned 13. úno 2011 0:14:28

Re: Klient v Xiaomi Mi A1

Příspěvekod rattkin » sob 11. kvě 2019 21:31:16

Jedná se o sip klient, který je ve všech androidech standardně.
Já ho používám, je velmi jednoduchý a když si zaškrtnete "Příjem příchozích hovorů" nebude to výrazně žrát baterku ani data.
Je tam problém s tím, že se zdá, že hovor vyzvání, i když příjemce má mobil nedostupný. Taky mi na wifi to často blbne, ale na datech to chodí dobře.
rattkin
 
Příspěvky: 38
Registrován: stř 29. čer 2016 10:51:49

Re: Klient v Xiaomi Mi A1

Příspěvekod danielkop » sob 11. kvě 2019 22:39:18

Ten klient vypadá opravdu hezky a jednoduše. ještě 2 dotazy:

1) jaký používá kodek? vybírá to nějak dle rychlosti připojení nebo defaultně pořád ten stejný?
2) to, že to jakoby zvoní, i když je mobil volaného vypnutý je poměrně nepříjemné, nedá se to nějakým trikem obejít? (např. že by přišel vzápětí email, že volaný byl vypnutý nebo nějakým nastavením v mém účtu na Odoriku nebo nějakou drobnou úpravou u Odoriku :) ...) rozumím, že to bude primárně vada klienta, ale kdyby s tím šlo cokoli udělat, bylo by to příjemné.

ps. já to mám a nyní testuji v Xiami A2 Lite, ale evidentně je to stejné u všech telefonů (A2 Lite je čistý Android One telefon)....
danielkop
 
Příspěvky: 12
Registrován: čtv 24. bře 2016 22:14:43

Re: Klient v Xiaomi Mi A1

Příspěvekod kovik » ned 12. kvě 2019 15:09:45

Dobry den,
melo by pomoct u dane linky aktivovat `auto answer`
Uživatelský avatar
kovik
 
Příspěvky: 453
Registrován: stř 16. lis 2011 12:07:52

Re: Klient v Xiaomi Mi A1

Příspěvekod trevor12 » pon 13. kvě 2019 12:50:24

to je ta volba
varovat při volání
na odportované číslo:

nebo neco jineho a kde to najdu ?
trevor12
 
Příspěvky: 48
Registrován: sob 25. kvě 2013 6:31:13

Re: Klient v Xiaomi Mi A1

Příspěvekod kovik » pon 13. kvě 2019 18:21:35

Dobry den,
ne, je to Auto-answer u nastvaveni linky.


autoanswer.jpg
autoanswer.jpg (105.6 KiB) Zobrazeno 157 krát
Uživatelský avatar
kovik
 
Příspěvky: 453
Registrován: stř 16. lis 2011 12:07:52

Další

Zpět na VoIP Software

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník