používáme voip linku v naší firmě - zdravotnickém zařízení. Jelikož se od telefonujících množí opakující se dotazy, chtěl bych vyzvánění v ordinaci předřadit hlasový automat, který by na základě volby čísel pomohl zodpovědět aspoň některé rutinní dotazy volajících.
Rád bych zřídil systém, který by zvládl následující:
- uvítání
- pro informace o registraci stiskněte 1 - informace o registraci - zavěšení
- pro informaci o ordinační době stiskněte 2 - informace o ord době - zavěšení
- pro přepojení na sestru stiskněte 3 - přepojení na tel číslo
- zpět na uvítání
Pro nastíněný hlasový automat se musím naučit asterisk, nebo existuje nějaký jednodušší postup? Například nějaký sample skript, který přizpůsobím, nahraju si hlášky a zpřístupním na našem serveru a propojím v odoriku.
Pro otestování funkčnosti předtím, než automat nasadíme na aktuální telefonní číslo si mám u vás zřídit jiné - testovací - telefonní číslo?
Děkuji za zodpovězení.
Omlouvám se jestli jsem téma zařadil do špatného subfóra