Poraďte vícelinkový softphone
Napsal: úte 22. říj 2019 9:22:10
Pokud chce někdo softphone, co podporuje současnou registraci více linek, jaký používáte?
Pokud někdo vyřizuje hovory za více různých služeb, může být dobré, aby měl jasno, na jakou službu zrovna někdo volá, a aby i identitu případného odchozího hovoru mohl snadno přepínat.
Všem běžně doporučuji microsip, ale ten více linek nepodporuje. Respektive ano, ale aktivní pro příchozí hovory je vždy jen jedna.
Více linek podporuje např. linphone, který má ale podivné prostředí a tlačí hlavně svoje vlastní služby.
Dříve dobrý sflphone už nemá domovskou stránku, přejmenoval se nejdříve na ring a nyní jami.net, snaží se nahradit skype. Stále podporuje i SIP, ale je to spíše okrajová záležitost.
Zoiper podporuje více současných registrací jen v placené verzi. Může být pro někoho řešení, nicméně nemá příliš intuitivní ovládání a placená verze dle mých zkušeností je ještě více zabagovaná než ta zdarma, mám strach to někomu doporučit.
Placený eyebeam přestává fungovat a je nahrazován placeným bria, která dává důraz na chatování a video. https://go.counterpath.com/eyebeam-discontinued Opět si nejsem jist, jeslti je to dobrá volba.
Možná jsem nějaký dobrý program přehlédl, ale závěr je, že je to docela bída a časem se to spíše zhoršuje.
Nejlepší co nejvíce funkcí přenést do webového rozhraní?
Vypadá to, že snad nejlepší volba je pořídit si hardwarový telefon + sluchátka a na historii a objednávání nových hovorů používat web. Bohužel u Grandstreamu GXP1610 jsme zaznamenali bug, kdy odchozí hovory na mobil se sluchátky jsou ve špatné kvalitě (chytá to ozvěny) a je třeba použít starý firwmvare 1.0.4.50, aby se problému vyhnulo. Ve dražších telefonech bude bug možná též. Příchozích hovorů a hovorů v síti či na pevnou se to netýká.
Právě probíhající hovory - informaci o tom, kdo volá, a historie hovorů - informaci, kdo volal, si snadno můžete přidat přímo do vašeho informačního systému pomocí našeho API - http://www.odorik.cz/w/api:calls
Vaše aplikace se může rovněž dozvědět o novém hovoru, nebo dokonce určit, kam bude hovor pokračovat, pomocí vzdáleného řízení přes web. To ale doporučuji implementovat až po nějaké době, pokud naznáte, že by to bylo užitečné.
Nové hovory můžete objednat na libovolné lince pomocí zpětného volání, jediným zavoláním API. Výhoda je též, to že nemusíte opisovat číslo volajícího, ale stačí např. kliknout na zmeškaný hovor v historii hovorů nebo na číslo uložené u zákazníka.
Když přeneseme vše potřebné do vlastního webového rozhraní, nebudete tolik závislý na konkrétním telefonu, dokonce ani na tom, kolik přesně linek podporuje. Spíše bude podstatné, abyste byli dobře slyšet, měli volné a ruce a případně se mohli během hovoru pohybovat. (říká se, že je to dobré mimo jiné z psychologického hlediska).
Asi bych doporučil gigaset s nějakým lepším barevným sluchátkem (existují i dražší modely sluchátek, které je možné dokoupit jako druhé sluchátko), ke kterému je možné připojit náhlavní soupravu konektorem 2,5, např Panasonic. https://www.atel-cz.cz/panasonic-rp-tca430e-k.html https://www.aliexpress.com/item/1689534629.html
Linku pro odchozí hovory lze vybírat (až z 6 ti) pomocí dlouhého podržení tlačítka na volání.
Pokud někdo vyřizuje hovory za více různých služeb, může být dobré, aby měl jasno, na jakou službu zrovna někdo volá, a aby i identitu případného odchozího hovoru mohl snadno přepínat.
Všem běžně doporučuji microsip, ale ten více linek nepodporuje. Respektive ano, ale aktivní pro příchozí hovory je vždy jen jedna.
Více linek podporuje např. linphone, který má ale podivné prostředí a tlačí hlavně svoje vlastní služby.
Dříve dobrý sflphone už nemá domovskou stránku, přejmenoval se nejdříve na ring a nyní jami.net, snaží se nahradit skype. Stále podporuje i SIP, ale je to spíše okrajová záležitost.
Zoiper podporuje více současných registrací jen v placené verzi. Může být pro někoho řešení, nicméně nemá příliš intuitivní ovládání a placená verze dle mých zkušeností je ještě více zabagovaná než ta zdarma, mám strach to někomu doporučit.
Placený eyebeam přestává fungovat a je nahrazován placeným bria, která dává důraz na chatování a video. https://go.counterpath.com/eyebeam-discontinued Opět si nejsem jist, jeslti je to dobrá volba.
Možná jsem nějaký dobrý program přehlédl, ale závěr je, že je to docela bída a časem se to spíše zhoršuje.
Nejlepší co nejvíce funkcí přenést do webového rozhraní?
Vypadá to, že snad nejlepší volba je pořídit si hardwarový telefon + sluchátka a na historii a objednávání nových hovorů používat web. Bohužel u Grandstreamu GXP1610 jsme zaznamenali bug, kdy odchozí hovory na mobil se sluchátky jsou ve špatné kvalitě (chytá to ozvěny) a je třeba použít starý firwmvare 1.0.4.50, aby se problému vyhnulo. Ve dražších telefonech bude bug možná též. Příchozích hovorů a hovorů v síti či na pevnou se to netýká.
Právě probíhající hovory - informaci o tom, kdo volá, a historie hovorů - informaci, kdo volal, si snadno můžete přidat přímo do vašeho informačního systému pomocí našeho API - http://www.odorik.cz/w/api:calls
Vaše aplikace se může rovněž dozvědět o novém hovoru, nebo dokonce určit, kam bude hovor pokračovat, pomocí vzdáleného řízení přes web. To ale doporučuji implementovat až po nějaké době, pokud naznáte, že by to bylo užitečné.
Nové hovory můžete objednat na libovolné lince pomocí zpětného volání, jediným zavoláním API. Výhoda je též, to že nemusíte opisovat číslo volajícího, ale stačí např. kliknout na zmeškaný hovor v historii hovorů nebo na číslo uložené u zákazníka.
Když přeneseme vše potřebné do vlastního webového rozhraní, nebudete tolik závislý na konkrétním telefonu, dokonce ani na tom, kolik přesně linek podporuje. Spíše bude podstatné, abyste byli dobře slyšet, měli volné a ruce a případně se mohli během hovoru pohybovat. (říká se, že je to dobré mimo jiné z psychologického hlediska).
Asi bych doporučil gigaset s nějakým lepším barevným sluchátkem (existují i dražší modely sluchátek, které je možné dokoupit jako druhé sluchátko), ke kterému je možné připojit náhlavní soupravu konektorem 2,5, např Panasonic. https://www.atel-cz.cz/panasonic-rp-tca430e-k.html https://www.aliexpress.com/item/1689534629.html
Linku pro odchozí hovory lze vybírat (až z 6 ti) pomocí dlouhého podržení tlačítka na volání.