Nefunguje volání

Programy, které slouží k volání přes internet z počítače nebo chytrých mobilů.

Nefunguje volání

Příspěvekod forum-user-UDFENS » stř 24. úno 2021 18:05:11

Dobrý den. Používám MicroSIP nebo se o to snažím a už cca rok mi nejde volat přes tento progam (i některé další: PhonerLite).
Postupuji podle tohoto návodu http://www.odorik.cz/w/microsip
ale sice se ukáže zelená ikonka připojení nefunguje.

Když vytočím šíslo tak je ticho a "Calling..." a po chvíli napíše jen "Request Timeout".

Kodeky mám nastavené pořád stejně. Pro jistotu jsem je vyresetoval na defaultní ale tím to evidetně nebude. I v Aplikaci jsou nastavené správně.
V aplikaci jsem vymazal veškeré nastavení doufaje, že pomůže to ale to také nepomohlo. Chybu na úrovni OS mohu vyloučit. Firewall jsem úplně vypnul a propustnost na daných portech (SSL TCP a UDP pro SIP) jsou průchozí.

V čem je problém?

Poznámky:
1. Linek pod svým účtem mám víc a dělá to u všech.
2. Při zadání stejných parametrů přihlášení na Androidu (aplikace CSIPSimple) se připojí a volání funguje - je vidět i ve výpisu reg.zařízení.
forum-user-UDFENS
 
Příspěvky: 149
Registrován: pon 22. říj 2012 22:25:36

Re: Nefunguje volání

Příspěvekod xsouku04 » čtv 25. úno 2021 17:32:34

Doporučuji kontakt přes Chat. Rovnou napište, že chcete pana Soukupa.
Já se pak snadno mohu podívat, jestli přišlo něco z vaší ip adresy. Tedy napište vaši veřejnou ip adresu, kterou zjistíte např. na http://www.mojeip.cz . A také linku, na které to zkoušíte.

Pokud by nic z vaší ip adresy nechodilo, mohlo by to být např. špatným překladem sip.odorik.cz na ip adresu.
Nebo nějakým firewallem. Firewall může být i na PC.
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
 
Příspěvky: 7308
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno

Re: Nefunguje volání

Příspěvekod forum-user-UDFENS » stř 03. bře 2021 14:22:27

Zkoušel jsem ale Chat píše dlouhodobě "Odorik podpora připojeno - protistrana neaktivní".
forum-user-UDFENS
 
Příspěvky: 149
Registrován: pon 22. říj 2012 22:25:36

Re: Nefunguje volání

Příspěvekod xsouku04 » pát 05. bře 2021 11:28:21

forum-user-UDFENS píše:Zkoušel jsem ale Chat píše dlouhodobě "Odorik podpora připojeno - protistrana neaktivní".

To nevadí, napište i tak. Nám to chodí na jabber a obvykle do deseti minut zareagujeme. Někdy to sice může trvat i hodiny, ale je to spíše výjimečné.
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
 
Příspěvky: 7308
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno


Zpět na VoIP Software

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník