Stránka 1 z 1

Nefunguje volání

Napsal: stř 24. úno 2021 17:05:11
od forum-user-UDFENS
Dobrý den. Používám MicroSIP nebo se o to snažím a už cca rok mi nejde volat přes tento progam (i některé další: PhonerLite).
Postupuji podle tohoto návodu http://www.odorik.cz/w/microsip
ale sice se ukáže zelená ikonka připojení nefunguje.

Když vytočím šíslo tak je ticho a "Calling..." a po chvíli napíše jen "Request Timeout".

Kodeky mám nastavené pořád stejně. Pro jistotu jsem je vyresetoval na defaultní ale tím to evidetně nebude. I v Aplikaci jsou nastavené správně.
V aplikaci jsem vymazal veškeré nastavení doufaje, že pomůže to ale to také nepomohlo. Chybu na úrovni OS mohu vyloučit. Firewall jsem úplně vypnul a propustnost na daných portech (SSL TCP a UDP pro SIP) jsou průchozí.

V čem je problém?

Poznámky:
1. Linek pod svým účtem mám víc a dělá to u všech.
2. Při zadání stejných parametrů přihlášení na Androidu (aplikace CSIPSimple) se připojí a volání funguje - je vidět i ve výpisu reg.zařízení.

Re: Nefunguje volání

Napsal: čtv 25. úno 2021 16:32:34
od xsouku04
Doporučuji kontakt přes Chat. Rovnou napište, že chcete pana Soukupa.
Já se pak snadno mohu podívat, jestli přišlo něco z vaší ip adresy. Tedy napište vaši veřejnou ip adresu, kterou zjistíte např. na http://www.mojeip.cz . A také linku, na které to zkoušíte.

Pokud by nic z vaší ip adresy nechodilo, mohlo by to být např. špatným překladem sip.odorik.cz na ip adresu.
Nebo nějakým firewallem. Firewall může být i na PC.

Re: Nefunguje volání

Napsal: stř 03. bře 2021 13:22:27
od forum-user-UDFENS
Zkoušel jsem ale Chat píše dlouhodobě "Odorik podpora připojeno - protistrana neaktivní".

Re: Nefunguje volání

Napsal: pát 05. bře 2021 10:28:21
od xsouku04
forum-user-UDFENS píše:Zkoušel jsem ale Chat píše dlouhodobě "Odorik podpora připojeno - protistrana neaktivní".
To nevadí, napište i tak. Nám to chodí na jabber a obvykle do deseti minut zareagujeme. Někdy to sice může trvat i hodiny, ale je to spíše výjimečné.