Portace čísla v zahraničí

Potíže a možnosti při volání ze sim karet Odorik.cz

Portace čísla v zahraničí

Příspěvekod habakuk » pon 30. zář 2019 23:16:22

Dobrý den,

stěhuji se na delší čas do zahraničí. Při té příležitosti ruším číslo u stávajícího operátora a přecházím k Odoriku. Současný operátor má ale ve VOP 30denní výpovědní lhůtu, která skončí až když budu pryč (a pochybuju, že operátora ukecám, aby mi ji zkrátil). Mám už koupenou prázdnou SIM a podepsaný roamingový dodatek. Bude možné portaci provést až v zahraničí?

Díky za odpověď
Jirka
habakuk
 
Příspěvky: 1
Registrován: pon 30. zář 2019 23:06:30

Re: Portace čísla v zahraničí

Příspěvekod xsouku04 » úte 01. říj 2019 0:20:32

Ano. Jen pozor. Dříve než zkusíte, jestli vám nová SIM funguje, je třeba si aktivovat roaming. Pokud byste stále nefunkční (buď protože ještě nedošlo k portaci, nebo není aktivní roaming) SIM vložil do telefonu, dostanete se u zahraničních operátorů na blacklist a trvalo by to několik dní, než se to chytne.
Přesměrování používejte nepodmíněné - u něj máte jistotu, že se nebudou účtovat roamingové poplatky (pokud jste mimo EU).
Jistější je to zkusit až následující den, co si aktivujete roaming a stará SIM přestala fungovat.

Co se týče výpovědní lhůty 30 dní, nejsem si jist, jestli vás nevodí za nos. Portace má trvat tuším tři dny, je možné, že to na vás jen tak zkouší. Nechal bych operátorku, ať přesně vysvětlí, jak je možné, že nedodrží ty tři dny včetně kontaktu, a pak si to ověřil na ČTÚ. To by vám také mohli říkat, že máte smlouvu na dva roky, co se sama prodlužuje.
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
 
Příspěvky: 6937
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno


Zpět na Odorik virtuální mobilní operátor

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků