Super Funguje to. Ale v tomhle případě by opravdu bylo asi nutné zabránit ústředně v opakování pokusu, když kterákoliv strana hovor zamítne nebo nestihne přijmout. Není problém to zkusit vytočit znovukovik píše:Zdravim,
tak je to nasazene pro beta testovani.
"Simple CallBack" na vlastní (MVNO) SIM
-
- Příspěvky: 30
- Registrován: sob 01. čer 2013 18:53:13
Re: "Simple CallBack" na vlastní (MVNO) SIM
Re: "Simple CallBack" na vlastní (MVNO) SIM
Jeví se mi to v zásadě funkční, ale ve třech případech se mi to volání zdvojilo. První případ byl při zapnuté funkci "čekající hovor", kdy se pověsilo druhé příchozí volání do fronty, další případy byly u jen cca 12 - 15 sec. trvajících hovorů, kdy po zavěšení přišlo další zpětné volání. Při hovoru od 16 - 20 sec. už to bylo OK. (Telefon Xperia E Dual, ještě to zkusím s nějakým "hlupáčkem".)kovik píše:Zdravim, tak je to nasazene pro beta testovani.
Fci čekající hovor jsem zrušil, stejně ji běžně nepoužívám, ale ten opakovaný příchozí hovor při krátkém volání může být problém... To by chtělo vychytat...
Update: Na šuplíkovém Siemensu MT50 to funguje bez problémů, s výhradou výše uvedeného opakování CallBacku, pokud je hovor pod cca 15 sec.
Naposledy upravil(a) ViR dne pon 12. srp 2013 14:16:44, celkem upraveno 2 x.
-
- Příspěvky: 1012
- Registrován: stř 10. črc 2013 21:40:28
Re: "Simple CallBack" na vlastní (MVNO) SIM
A co je nasazené pro beta testování ?kovik píše:Zdravim,
tak je to nasazene pro beta testovani.
Re: "Simple CallBack" na vlastní (MVNO) SIM
Ále, nic zajímavého. To neřešte.helmut.niederman píše:A co je nasazené pro beta testování ?
-
- Příspěvky: 1012
- Registrován: stř 10. črc 2013 21:40:28
Re: "Simple CallBack" na vlastní (MVNO) SIM
Mně to ale zajímá ?!
Re: "Simple CallBack" na vlastní (MVNO) SIM
A jo takhle... No na to stačí pročíst vlákno, dokud tu ještě je...helmut.niederman píše:Mně to ale zajímá ?!
-
- Příspěvky: 1012
- Registrován: stř 10. črc 2013 21:40:28
Re: "Simple CallBack" na vlastní (MVNO) SIM
Aha, takže pokud tomu dobře rozumím, Odorik teď nasadil do beta testování možnost zpětného volání skrze kód 970 a volané číslo ze SIM karty ODORIKA je to tak ? Například 970799794xxx ? Je to tak ?
Re: "Simple CallBack" na vlastní (MVNO) SIM
Zdravim,
byla tam chyba callback se vyvolal 2x, protoze po zamitnuti prisel jeste jeden pokus.
Opraveno.
To, ze hovor po uzivatelskem odmitnuti zvoni jeste nekorikrat je vlastonst, ktera se tu uz resila i to, ze po zaveseni volaneho ocekava ustredna zadani noveho cisla.
Obe veci jsou dle meho nazoru v tomto pripade nechtene a podivam se co se da delat.
byla tam chyba callback se vyvolal 2x, protoze po zamitnuti prisel jeste jeden pokus.
Opraveno.
To, ze hovor po uzivatelskem odmitnuti zvoni jeste nekorikrat je vlastonst, ktera se tu uz resila i to, ze po zaveseni volaneho ocekava ustredna zadani noveho cisla.
Obe veci jsou dle meho nazoru v tomto pripade nechtene a podivam se co se da delat.
-
- Příspěvky: 1012
- Registrován: stř 10. črc 2013 21:40:28
Re: "Simple CallBack" na vlastní (MVNO) SIM
Aha, už jsem to pochopil, takže aby Call Back fungoval na SIM kartě Odoriku musím tedy vytočit číslo například 799 794 xxx *0. Tož jsem tak udělal ale je tam problém, na druhé straně to tam začne vyzvánět a když tipnu telefon, tak do půl minuty příjde zpětné volání a s tím číslem 799 794 xxx se hovor opět naváže. Nešlo by to udělat tak aby tam byl obsazovací tón a pak aby to na volané straně klasicky zvonilo až při zpětném volání ? Například budu volat na toto číslo 720720720*0 aha slyším obsazovací tón, tipnu telefon. Do 30 sec. obdržím zpětné volání, zvednu hovor a teprve pak dojde ke klasickému vytáčení s druhou stranou 720720720.
Zjistil jsem totiž jeden problém. A to, že pokud je na lince automaticky nastavena hlasová schránka nebo IVR hlasový konverzant, tak se hovor normálně spojí a účtují se peníze a pak už přestává být smysluplné zavěsit a počkat si na zpětné volání. Proto bych uvítal obsazovací tón nebo nějakou hlášku například " Volané číslo neexistuje ".
Právě jsem to otestoval s jedním číslem ODORIK, kde mám nastavené paralelní vyzvánění do hlasové schránky. Hovor se spojil.
Zjistil jsem totiž jeden problém. A to, že pokud je na lince automaticky nastavena hlasová schránka nebo IVR hlasový konverzant, tak se hovor normálně spojí a účtují se peníze a pak už přestává být smysluplné zavěsit a počkat si na zpětné volání. Proto bych uvítal obsazovací tón nebo nějakou hlášku například " Volané číslo neexistuje ".
Právě jsem to otestoval s jedním číslem ODORIK, kde mám nastavené paralelní vyzvánění do hlasové schránky. Hovor se spojil.
Re: "Simple CallBack" na vlastní (MVNO) SIM
Zdravim,
to byl rozpracovany stav, uz by to melo byt vsechno v poradku, zadne opakovane volani a hlaska zadejte telefoni cislo.
to byl rozpracovany stav, uz by to melo byt vsechno v poradku, zadne opakovane volani a hlaska zadejte telefoni cislo.