Dobrý večer zajímalo by mne jestli někdy bude Odorik tak jako jiní operátoři nabízet firemním zákazníkům kromě již dnešních existujících zelených linek i také prémiové linky se zvýšeným tarifem ať už jsou to čísla 906, 909, 900.
Dovolil bych si na následujících slidech ukázat jakby vypadal audit hovorů k prémiové lince a také seznam linek v prémiovém účtu, který byste hypoteticky nabízeli.
Poznámka : Jedná se o hypotetické uživatelské rozhranní prémiových účtů se screenshoty
1 )Seznam prémiových linek v účtu
2) Audit hovorů
Mohl by Odorik firemním zákazníkům nabízet prémiové linky ?
-
- Příspěvky: 1012
- Registrován: stř 10. črc 2013 21:40:28
Re: Mohl by Odorik firemním zákazníkům nabízet prémiové link
Helmute, vedle toho že píšete do nevhodného vlákna, tak jste fakt neuvěřitelně výkonný "kokogenerátor", nebo-li generátor kokotin .Dělat pro tyto účely jakékoli automatizované samoobslužné rozhraní je mrhání programátorským časem minimálně proto, že čísla s přístupovým kódem SAC = 900, 905, 906, 908 a 909 přiděluje ČTÚ jednotlivě, cena za užívání jednoho každého z přidělených je 30 tis. Kč/rok a převzetí žádosti o přidělení čísla (nebo více čísel najednou) je 5000 Kč/žádost. Takže když už to nějaký zákazník bude chtít, bude kolem toho tolik individuální "ruční" práce (včetně např. dohod s tranzitními operátory o spojování hovorů na tato čísla a o billingu), a těch případů bude relativně tak málo, že nemá smysl to do samoobsluhy vůbec cpát.
Re: Mohl by Odorik firemním zákazníkům nabízet prémiové link
No,kdyz se takto rozohní jinak velmi klidny a velmi korektní ViR tak je to osavdu
vázné.
vázné.
- xsouku04
- Administrátor
- Příspěvky: 8160
- Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mohl by Odorik firemním zákazníkům nabízet prémiové link
Tady tento typ linek vůbec provozovat nechceme. Nevím totiž o žádném opravdu čestném košer požití těchto linek.
Re: Mohl by Odorik firemním zákazníkům nabízet prémiové link
I pro mě jsou ty linky nestravitelný
Re: Mohl by Odorik firemním zákazníkům nabízet prémiové link
A tak, to já si celkem představit dovedu, třeba u právních konzultací. Ale ty parametry, které pro tyto služby měl nastavené Telecom to udělaly v podstatě nepoužitelné. Jádro pudla v podstatě tehdy bylo v tom, že podíl prostředníka (operátora), na tržbě výrazně převyšoval podíl právníka. Čímž se to stalo celé nepoužitelné....xsouku04 píše:Tady tento typ linek vůbec provozovat nechceme. Nevím totiž o žádném opravdu čestném košer požití těchto linek.
Oni v podstatě počítali s tím, že to nebude tak říkajíc "seriózní obchod", čili že to klidně mohou předražit....
- xsouku04
- Administrátor
- Příspěvky: 8160
- Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mohl by Odorik firemním zákazníkům nabízet prémiové link
Je fakt, ale že nyní by to už možná šlo. Neseriózní je ale už ten poplatek 30000 Kč/rok/číslo. Za přiměřený bych považoval tak 3000 Kč/rok.
Ono tak na pět minut se poradit s doktorem nebo právníkem, nebo volat opravdu kvalitní technickou podporu za 15 nebo 20 Kč/min by už šlo, ale nevím o tom, že by to někdo úspěšně provozoval tak, aby to bylo výhodné pro všechny zúčastněné. Nebo někdo víte o seriózním použití třeba i v zahraničí?
Objednávat se pomocí takových linek třeba na pohovor na velvyslanectví mi moc seriózní nepřipadá.
Ono tak na pět minut se poradit s doktorem nebo právníkem, nebo volat opravdu kvalitní technickou podporu za 15 nebo 20 Kč/min by už šlo, ale nevím o tom, že by to někdo úspěšně provozoval tak, aby to bylo výhodné pro všechny zúčastněné. Nebo někdo víte o seriózním použití třeba i v zahraničí?
Objednávat se pomocí takových linek třeba na pohovor na velvyslanectví mi moc seriózní nepřipadá.
Re: Mohl by Odorik firemním zákazníkům nabízet prémiové link
Podle mne akceptovatelné by to bylo tehdy, pokud by provize zprostředkovatele a náklady na pořízení a provoz té linky byly tak do 20% tržeb. Tedy dokážu si představit, že například průměrně kvalitní právní konzultace by stála řekněme kolem 35 Kč/min a náklady toho, kdo tu konzultaci poskytuje, by byly do 7 Kč/min. Ale při horším poměru už je většinou výhodnější nespojovat komunikaci a peněžní toky.xsouku04 píše:Je fakt, ale že nyní by to už možná šlo. Neseriózní je ale už ten poplatek 30000 Kč/rok/číslo.
Ono tak na pět minut se poradit s doktorem nebo právníkem, nebo volat opravdu kvalitní technickou podporu za 15 nebo 20 Kč/min by už šlo, ale nevím o tom, že by to někdo úspěšně provozoval tak aby to bylo výhodné pro všechny zúčastněné.
Jinak ten poplatek 30 kKč/rok/číslo tomu pochopitelně nepomůže. Administrativní náklad 2500 Kč/měs. je prostě u běžných služeb moc.