Mohl by Odorik firemním zákazníkům nabízet prémiové linky ?

Potíže a možnosti při volání ze sim karet Odorik.cz
Odpovědět
helmut.niederman
Příspěvky: 1012
Registrován: stř 10. črc 2013 21:40:28

Mohl by Odorik firemním zákazníkům nabízet prémiové linky ?

Příspěvek od helmut.niederman »

Dobrý večer zajímalo by mne jestli někdy bude Odorik tak jako jiní operátoři nabízet firemním zákazníkům kromě již dnešních existujících zelených linek i také prémiové linky se zvýšeným tarifem ať už jsou to čísla 906, 909, 900.
Dovolil bych si na následujících slidech ukázat jakby vypadal audit hovorů k prémiové lince a také seznam linek v prémiovém účtu, který byste hypoteticky nabízeli.

Poznámka : Jedná se o hypotetické uživatelské rozhranní prémiových účtů se screenshoty
1 )Seznam prémiových linek v účtu
Obrázek

2) Audit hovorů
Obrázek
ViR
Příspěvky: 1327
Registrován: sob 30. črc 2011 10:50:06

Re: Mohl by Odorik firemním zákazníkům nabízet prémiové link

Příspěvek od ViR »

Helmute, vedle toho že píšete do nevhodného vlákna, tak jste fakt neuvěřitelně výkonný "kokogenerátor", nebo-li generátor kokotin ;) .Dělat pro tyto účely jakékoli automatizované samoobslužné rozhraní je mrhání programátorským časem minimálně proto, že čísla s přístupovým kódem SAC = 900, 905, 906, 908 a 909 přiděluje ČTÚ jednotlivě, cena za užívání jednoho každého z přidělených je 30 tis. Kč/rok a převzetí žádosti o přidělení čísla (nebo více čísel najednou) je 5000 Kč/žádost. Takže když už to nějaký zákazník bude chtít, bude kolem toho tolik individuální "ruční" práce (včetně např. dohod s tranzitními operátory o spojování hovorů na tato čísla a o billingu), a těch případů bude relativně tak málo, že nemá smysl to do samoobsluhy vůbec cpát.
Kristovec
Příspěvky: 1527
Registrován: ned 07. srp 2011 18:03:28

Re: Mohl by Odorik firemním zákazníkům nabízet prémiové link

Příspěvek od Kristovec »

No,kdyz se takto rozohní jinak velmi klidny a velmi korektní ViR tak je to osavdu
vázné. :o
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
Příspěvky: 8157
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Mohl by Odorik firemním zákazníkům nabízet prémiové link

Příspěvek od xsouku04 »

Tady tento typ linek vůbec provozovat nechceme. Nevím totiž o žádném opravdu čestném košer požití těchto linek.
Uživatelský avatar
Pitomec
Příspěvky: 2581
Registrován: ned 27. lis 2011 21:26:33
Bydliště: Brno

Re: Mohl by Odorik firemním zákazníkům nabízet prémiové link

Příspěvek od Pitomec »

I pro mě jsou ty linky nestravitelný :D
Obrázek
ViR
Příspěvky: 1327
Registrován: sob 30. črc 2011 10:50:06

Re: Mohl by Odorik firemním zákazníkům nabízet prémiové link

Příspěvek od ViR »

xsouku04 píše:Tady tento typ linek vůbec provozovat nechceme. Nevím totiž o žádném opravdu čestném košer požití těchto linek.
A tak, to já si celkem představit dovedu, třeba u právních konzultací. Ale ty parametry, které pro tyto služby měl nastavené Telecom to udělaly v podstatě nepoužitelné. Jádro pudla v podstatě tehdy bylo v tom, že podíl prostředníka (operátora), na tržbě výrazně převyšoval podíl právníka. Čímž se to stalo celé nepoužitelné....

Oni v podstatě počítali s tím, že to nebude tak říkajíc "seriózní obchod", čili že to klidně mohou předražit....
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
Příspěvky: 8157
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Mohl by Odorik firemním zákazníkům nabízet prémiové link

Příspěvek od xsouku04 »

Je fakt, ale že nyní by to už možná šlo. Neseriózní je ale už ten poplatek 30000 Kč/rok/číslo. Za přiměřený bych považoval tak 3000 Kč/rok.
Ono tak na pět minut se poradit s doktorem nebo právníkem, nebo volat opravdu kvalitní technickou podporu za 15 nebo 20 Kč/min by už šlo, ale nevím o tom, že by to někdo úspěšně provozoval tak, aby to bylo výhodné pro všechny zúčastněné. Nebo někdo víte o seriózním použití třeba i v zahraničí?
Objednávat se pomocí takových linek třeba na pohovor na velvyslanectví mi moc seriózní nepřipadá.
ViR
Příspěvky: 1327
Registrován: sob 30. črc 2011 10:50:06

Re: Mohl by Odorik firemním zákazníkům nabízet prémiové link

Příspěvek od ViR »

xsouku04 píše:Je fakt, ale že nyní by to už možná šlo. Neseriózní je ale už ten poplatek 30000 Kč/rok/číslo.
Ono tak na pět minut se poradit s doktorem nebo právníkem, nebo volat opravdu kvalitní technickou podporu za 15 nebo 20 Kč/min by už šlo, ale nevím o tom, že by to někdo úspěšně provozoval tak aby to bylo výhodné pro všechny zúčastněné.
Podle mne akceptovatelné by to bylo tehdy, pokud by provize zprostředkovatele a náklady na pořízení a provoz té linky byly tak do 20% tržeb. Tedy dokážu si představit, že například průměrně kvalitní právní konzultace by stála řekněme kolem 35 Kč/min a náklady toho, kdo tu konzultaci poskytuje, by byly do 7 Kč/min. Ale při horším poměru už je většinou výhodnější nespojovat komunikaci a peněžní toky.

Jinak ten poplatek 30 kKč/rok/číslo tomu pochopitelně nepomůže. Administrativní náklad 2500 Kč/měs. je prostě u běžných služeb moc.
Odpovědět