Stránka 1 z 1

Vydání identické náhradní SIM (při ztrátě...)

Napsal: úte 19. lis 2013 1:15:25
od cmoska
Dobrý den,
mám vážný zájem pořídit si vaši SIM kartu. V hlavě se mi ale honí otázka, jak to u vás probíhá, pokud ji ztratím (ztracení, odcizení, zničení...) . Pokud pominu zablokování, zajímá mě, jestli jde získat od vásw nová, s stejným tel. číslem a za jakou cenu? Navíc když jsem měl k vám na tu SIM převedené číslo od jiného operátora. Děkuji za odpověď

Re: Vydání identické náhradní SIM (při ztrátě...)

Napsal: úte 19. lis 2013 9:27:56
od xsouku04
Nová sim karta stojí 100 Kč. https://www.odorik.cz/obchod/kategorie/ ... a-odorikcz
Pokud jste simkartu ztratil, první krok je koupit si novou a až novou simkartu máte, požádáte nás o převod čísla na tuto novou sim kartu. Potřebujeme vědět číslo nové sim karty a pin a samozřejmě číslo, od kterého jste ztratil původní simkartu. Také nějakým způsobem musíme prověřit, že znáte přihlašovací údaje na web.

Re: Vydání identické náhradní SIM (při ztrátě...)

Napsal: pon 02. pro 2013 5:46:41
od cmoska
Děkuji za plnohodnotnou odpověď a ještě si dovolím otázečku jak to je, pokud na ztracené SIM kartě budu mít číslo převedené od jiného operátora? Budu muset platit na náhradní SIM kartě 250 Kč za přenesení čísla? A jak to je v případě ztráty SIM s 50 Kč jistinou? Bude tedy v praxi při vystavení náhradní SIM mým jediným výdajem 100 Kč za SIM, event. 15 Kč poštovné?

Re: Vydání identické náhradní SIM (při ztrátě...)

Napsal: pon 02. pro 2013 13:11:33
od xsouku04
cmoska píše:Děkuji za plnohodnotnou odpověď a ještě si dovolím otázečku jak to je, pokud na ztracené SIM kartě budu mít číslo převedené od jiného operátora? Budu muset platit na náhradní SIM kartě 250 Kč za přenesení čísla? A jak to je v případě ztráty SIM s 50 Kč jistinou? Bude tedy v praxi při vystavení náhradní SIM mým jediným výdajem 100 Kč za SIM, event. 15 Kč poštovné?
Jistina 50 Kč je za číslo ne za SIM. Tedy při ztrátě SIM se s těmi 50 Kč nic neděje. SIM má hodnotu 100 Kč. Výměna SIM je možná vždy. Kromě ztráty je možné ji třeba nějak poškodit (přejede ji parní válec apod).
Tedy výměna SIM opravdu stojí jen 100 Kč, popřípadě s poštovným 115 Kč.

Re: Vydání identické náhradní SIM (při ztrátě...)

Napsal: pát 06. pro 2013 16:46:44
od Pitomec
Dnes, po zapnutí, po mně chtěl telefon PIN k SIM kartě. Ten jsem zadal správně, leč byl odmítnut. Toto se opakovalo 3x, pak následovala hláška o zadání PUK. Ten jsem zadal dle kartičky, následovala žádost o zadání nového PIN. To jsem udělal, pak žádost o jeho potvrzení. Opět jsem to udělal (stejný PIN), ale následovala hláška o nesprávném PINu. Několikrát se to opakovalo a nakonec vše skončilo s hláškou SIM odmítnuta. Dá se ta SIM karta nějak vyměnit? Naštěstí jsem na ni nic neměl (žádné kontakty).

Edit: Vyřešeno výměnou SIM karty.

Re: Vydání identické náhradní SIM (při ztrátě...)

Napsal: pát 22. pro 2017 16:01:29
od peterkamatej
Dobry den, mam dalsi dotaz k situaci pri ztrate SIM. Chtel bych si pote poridit novou SIM a prevest na ni telefonni cislo, jak bylo popsano, ale drive, nez to stihnu, bylo by mozne nejak nastavit presmerovani daneho cisla, abych mohl prichozi hovory prijimat na jinem cisle? Predpokladam, ze telefonni cislo je zatim pevne spojenou s onou ztracenou SIMkartou, takze manipulace jako prirazovani na jine linky neni mozna, ale na druhou stranu, existuje "presmerovani kdyz je nedostupny". Momentalne mam SIM suspendovanou, predpokladam, ze bych ji musel zase aktivovat?

Re: Vydání identické náhradní SIM (při ztrátě...)

Napsal: pát 22. pro 2017 19:26:58
od xsouku04
peterkamatej píše:Dobry den, mam dalsi dotaz k situaci pri ztrate SIM. Chtel bych si pote poridit novou SIM a prevest na ni telefonni cislo, jak bylo popsano, ale drive, nez to stihnu, bylo by mozne nejak nastavit presmerovani daneho cisla, abych mohl prichozi hovory prijimat na jinem cisle? Predpokladam, ze telefonni cislo je zatim pevne spojenou s onou ztracenou SIMkartou, takze manipulace jako prirazovani na jine linky neni mozna, ale na druhou stranu, existuje "presmerovani kdyz je nedostupny". Momentalne mam SIM suspendovanou, predpokladam, ze bych ji musel zase aktivovat?
Bohužel přesměrovat hovory lze jen v menu telefonu nebo zadání oněch kódů s přítomnou SIM. T-mobile nám neumožňuje tohle nastavení provést jiným způsobem. Což pravda by se občas hodilo.

Pokud ztratíte telefon, spíše doporučuji zablokovat všechny odchozí hovory a placené služby, ale SIM neuspávat. Je zde jistá šance, i když malá, že se dovoláte či dosemskujete nálezci, s který se možná půjde domluvit.
Pokud někdo telefon najde nebo ukradne, věřím, že první, co udělá, je, že onu SIM vyhodí, aby na sebe nenechával žádné stopy.

Re: Vydání identické náhradní SIM (při ztrátě...)

Napsal: čtv 11. led 2018 13:57:06
od peterkamatej
Dobry den,
dekuji za Vam odpoved. Telefon byl ukraden (v nocnim autobuse v Ekvádoru), takze o kontakt s nalezcem nemelo smysl usilovat. Jiz mam koupenu novou nahradni SIM, vcera rano jsem Vam posilal jeji udaje na email kontakt@minitel.cz Mohl byste se na to prosim podivat, nebo pripadne mi doporucit jiny kontakt, na ktery se mam obratit? Pochopil jsem to tak, ze tuhle zmenu si v nastaveni nemohu sam provest.

Moc dekuji!