Zájemci o Odorik v síti Vodafone! Vyjádřete se!

Potíže a možnosti při volání ze sim karet Odorik.cz
alxifoun
Příspěvky: 3
Registrován: pát 14. úno 2014 16:20:14

Zájemci o Odorik v síti Vodafone! Vyjádřete se!

Příspěvek od alxifoun »

Ptal jsem se na fóru na situaci ohledně Spušťění služeb virtuálního operátora Odorik v síti Vodafone(VF)

Bylo mi řečeno, že připraveno je , ale není čas.....?
A že podmínky nejsou tak výhodné jako pod T- mobile

Ale jistě jsou lidé v situaci jako já... Signál v místě bydliště je nejsilnější u VF-
O2 " se ztrácí" a t- mobile tak tak drží

Tak prosím vyjádřete podporu pro " urychlení spuštění" služeb pod VF
Děkuji

Ps:Fayn a Mikrotech mě zatím odrazují svým přístupem
Žádné odpovědi- žádne fórum-zákaznická linka s polední přestávkou :-)

Jsem relativní nováček ve vodách VOIP a Virtuálních operátorů v ČR
Žiju mimo republiku a hledám alternativu pro rodiče k HROZNÝM podmíkám na předplacených kartách originálních tří operátorů
Je to asi měsíc .... Teď už hodiny hledání alternativ


Mohl by někdo nezaujatě poreferovat o svych zkušenostech a znalostech např Mikrotech-u /Fayn GSM
Co se mi zdá z různých fór pohlíží se na ně jako na ty vzadu
Zveřejňuje se někde počet zákazníků... Vůbec velikost VOIP firem, aby si člověk mohl udělat obtrázek... Kým se vůbec zabývat

Narazil sem na Odorik a líbí se mi co vidím,ale.....

Omezení Rychlosti internetu? S takovou rychlostí může Odorik snad umožnit i Unlimited data :-)

Jaké jsou tedy zkušenosti zákazníků s voláním pouze pres VOIP v Odoriku GSM síti(přes mobilní data)? Pri rychlosti 128kbps?
Nebo to není hlavní účel GSM sítě Odorik ?Já bych předpokládal, že právě využití GSM dat k VOIP v terénu stávající zákazníci by vyžadovali především

Teď už vidím jsou nějaké balíčky dat, ale po vypršení účtování 1kč/MB?
Těch 150MB na měsíc se mi zdá " akorát", ale potom zase účtování po 1MB/kč?
Já bych spíše preferoval zpomalení dat na nějake minimum, aby šlo zkontrolovat email etc