Hovor je možné z mobilního čísla s Odorik simkartou trvale přesměrovat vytočením **21*+420<předvolba><telefonní číslo>*11#
viz návod zde
http://www.t-mobile.cz/web/cz/podpora/n ... ani-hovoru
Přesměrování funguje, a pokud směrujete na geografické číslo v síti odorik, je to za 0,59 Kč/min. Pak je možné využít všechny možnosti paralelního zvonění.
Problém ale je, že to volajícímu přečte hlášku "hovor je přesměrován, call is forwarded" což je pro volajícího matoucí. Spíše by se to hodilo u podmíněného přesměrování, kdy je možné z této hlášky vyčíst nějaké informace.
Dělá tohle T-mobile i svým zákazníkům? Nebo se tomu dá nějak zabránit nějakým jiným nastavením? V GTS nikdo neví, ale přitom 99mobile.cz 799 999 999 https://www.99mobile.cz/objednavka/#1284 a ha-loo.cz 77 88 00 111 https://www.ha-loo.cz/podpora/kontakty takto přesměrované svoje mobilní číslo mají a žádnou hlášku to neříká. GSM bránu ale nepoužívají, protože to zvládá více jak 1 současný hovor.
Nemáte někdo více zkušeností v této oblasti a to nejlépe s T-mobilem?