Přesměrování hovoru

Potíže a možnosti při volání ze sim karet Odorik.cz

Přesměrování hovoru

Příspěvekod xsouku04 » stř 12. bře 2014 14:31:41

Hovor je možné z mobilního čísla s Odorik simkartou trvale přesměrovat vytočením **21*+420<předvolba><telefonní číslo>*11#
viz návod zde
http://www.t-mobile.cz/web/cz/podpora/n ... ani-hovoru

Přesměrování funguje, a pokud směrujete na geografické číslo v síti odorik, je to za 0,59 Kč/min. Pak je možné využít všechny možnosti paralelního zvonění.

Problém ale je, že to volajícímu přečte hlášku "hovor je přesměrován, call is forwarded" což je pro volajícího matoucí. Spíše by se to hodilo u podmíněného přesměrování, kdy je možné z této hlášky vyčíst nějaké informace.

Dělá tohle T-mobile i svým zákazníkům? Nebo se tomu dá nějak zabránit nějakým jiným nastavením? V GTS nikdo neví, ale přitom 99mobile.cz 799 999 999 https://www.99mobile.cz/objednavka/#1284 a ha-loo.cz 77 88 00 111 https://www.ha-loo.cz/podpora/kontakty takto přesměrované svoje mobilní číslo mají a žádnou hlášku to neříká. GSM bránu ale nepoužívají, protože to zvládá více jak 1 současný hovor.

Nemáte někdo více zkušeností v této oblasti a to nejlépe s T-mobilem?
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
 
Příspěvky: 7200
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno

Re: Přesměrování hovoru

Příspěvekod mobilemanic » stř 12. bře 2014 21:08:48

T-mobile hlášku čte také.

Směruji nastavením při nedostupnosti a telefon vypnu. U tohoto přesměrování se žádná hláška nečte.
mobilemanic
 
Příspěvky: 482
Registrován: čtv 10. říj 2013 10:20:15

Re: Přesměrování hovoru

Příspěvekod xsouku04 » stř 12. bře 2014 21:16:34

mobilemanic píše:T-mobile hlášku čte také.

Směruji nastavením při nedostupnosti a telefon vypnu. U tohoto přesměrování se žádná hláška nečte.


Díky za info. Čekal bych, že výhodné pro koncového zákazníka to bude přesně obráceně. Tak by aspoň někdo mohl poznat, jestli mám telefon vypnutý či nikoli a rozhodnout se, zda-li si přeje být přesměrován na mého náhradníka a nebo si počká až budu mít signál.

U trvalého bezpodmínečného přesměrování je tato informace zbytečným zatěžujícím volajícího.

Podmíněné přesměrování při nedostupnosti je, myslím, velice nebezpečné při roamingu, kdy hrozí, že zaplatíte jak příchozí hovor tak odchozí. Máte s tím někdo zkušenost?
Takhle nezbývá, než simkartu nuceně nechat doma nebo si dát sakra pozor a tuhle věc před výjezdem vypnout.
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
 
Příspěvky: 7200
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno

Re: Přesměrování hovoru

Příspěvekod 5uch » čtv 13. bře 2014 3:31:11

xsouku04 píše:Podmíněné přesměrování při nedostupnosti je myslím velice nebezpečné při roamingu, kdy hrozí že zaplatíte jak příchozí hovor tak odchozí. Máte s tím někdo zkušenost ?
Takhle nezbývá, než simkartu nuceně nechat doma nebo si dát sakra pozor a tuhle věc před výjezdem vypnout.


Vypnutí hlasové schránky, zrušení ostatních podmíněných přesměrování a zkontrolování, jaký roamingový hlasový /datový tarif je aktivovaný (dříve se doporučovalo přímo vypnutí dat, ale dnes jsou "příležitostná data" účtovaná podle objemu v EU roamingu 3x levnější než u nás)... to by měla být povinnost před odjezdem do zahraničí. 8-)

Na tohle téma se pravidelně objevují články na populárních webech (mobilmania, mobil) v období dovolených. Tato doporučení myslím kdysi měl dokonce Oskar/Vodafone na webu - tedy v době, kdy jeho web měl i nějakou informační hodnotu a byl psaný takovým tím odlehčeným stylem. Teď je web Vodafone odlehčený jen v tom smyslu, aby tam bylo co nejméně písmenek a lidi se nemuseli moc unavovat čtením. :evil:
VOX 802 -> Odorik byla jasná volba
5uch
 
Příspěvky: 299
Registrován: stř 21. lis 2012 5:01:18

Re: Přesměrování hovoru

Příspěvekod Kristovec » čtv 13. bře 2014 7:47:25

Jde nebo püjde to bezpodmínecné presmerování i na zahranicní císla?
Vodafone takovouto vec neumoznuje,coz je pri clíku 1 000 minut do zahranicí skoda.
Kristovec
 
Příspěvky: 1395
Registrován: ned 07. srp 2011 18:03:28

Re: Přesměrování hovoru

Příspěvekod mobilemanic » čtv 13. bře 2014 9:20:11

xsouku04 píše:Podmíněné přesměrování při nedostupnosti je myslím velice nebezpečné při roamingu, kdy hrozí že zaplatíte jak příchozí hovor tak odchozí. Máte s tím někdo zkušenost ?
Takhle nezbývá, než simkartu nuceně nechat doma nebo si dát sakra pozor a tuhle věc před výjezdem vypnout.


Tak moje tímto způsobem přesměrovaná SIM karta leží v práci v šuplíku, přesměrovaná na soukromý mobil a nikdy ČR neopouští, tak pak problém s roamingem není.
mobilemanic
 
Příspěvky: 482
Registrován: čtv 10. říj 2013 10:20:15

Re: Přesměrování hovoru

Příspěvekod xsouku04 » čtv 13. bře 2014 12:03:34

Kristovec píše:Jde nebo püjde to bezpodmínecné presmerování i na zahranicní císla?
Vodafone takovouto vec neumoznuje,coz je pri clíku 1 000 minut do zahranicí skoda.


To s odorikem není problém. Pořiďte si nomadické nebo geografické číslo, na to si přesměrujte simkartu, a dále už si směrování můžete ovládat přímo na internetu za internetové ceny.

Za takovéto přesměrování se platí 0,59 Kč/min účtováno 1+1.
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
 
Příspěvky: 7200
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno

Re: Přesměrování hovoru

Příspěvekod xsouku04 » pát 14. bře 2014 13:18:03

U O2 se přesměrování dělá stejně.
http://www.o2.cz/osobni/203298-volani/10608-pokyny.html
Rozdíl je, že u nepodmíněného přesměrování "všech příchozích hovorů" to nesmyslnou hlášku pro volajícího nečte.
Vyzkoušeno.
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
 
Příspěvky: 7200
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno

Re: Přesměrování hovoru

Příspěvekod helmut.niederman » sob 15. bře 2014 0:30:42

Chci se zeptat, proč není možné přesměrovat hovory na zelené linky 800 ? Hlásí mi to jako, že volaný účastník není dostupný a přitom je tam plechová huba O2 kupříkladu. ( *21*00420800123456# )

Jinak mne zaráží, že nikdo z virtuálů kromě Odorika a SazkaMobilu nenabízí na SIM kartách službu přesměrování hovorů. Zkoušel jsem BleskMobil, TescoMobil a nefunguje. Kromě Vodafone oba velcí hráči neumožňuji preipadu služby jako blokování odchozích či příchozích hovorů, přesměrování hovorů a takové věci, které se dříve hojně využívalo na ISDN linkách
Uživatelský avatar
helmut.niederman
 
Příspěvky: 914
Registrován: stř 10. črc 2013 21:40:28

Re: Přesměrování hovoru

Příspěvekod xsouku04 » sob 15. bře 2014 9:28:29

helmut.niederman píše:Chci se zeptat, proč není možné přesměrovat hovory na zelené linky 800 ? Hlásí mi to jako, že volaný účastník není dostupný a přitom je tam plechová huba O2 kupříkladu. ( *21*00420800123456# )

Jinak mne zaráží, že nikdo z virtuálů kromě Odorika a SazkaMobilu nenabízí na SIM kartách službu přesměrování hovorů. Zkoušel jsem BleskMobil, TescoMobil a nefunguje. Kromě Vodafone oba velcí hráči neumožňuji preipadu služby jako blokování odchozích či příchozích hovorů, přesměrování hovorů a takové věci, které se dříve hojně využívalo na ISDN linkách


Pozor je **21*cislo# . Jestli je zablokováno přesměrování na 800 moc se nedivím. Nemá to žádné praktické využití kromě toho otravovat majitele osmistovek.
Dále je zablokováno přesměrování do zahraničí. Pro operátora je totiž výhodnější, když budete platit roamingové poplatky :). S Odorikem to lze ale snadno obejít tak, že si hovor přesměrujete na geo nebo nomad číslo a to si už do zahraničí můžete směrovat.
Přesměrování hovorů určitě podporují všichni virtuálové pod GTS. Nemůže to být tou zapomenutou hvězdičkou na začátku ?
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
 
Příspěvky: 7200
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno

Další

Zpět na Odorik virtuální mobilní operátor

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků