Přesměrování hovoru

Potíže a možnosti při volání ze sim karet Odorik.cz

Re: Přesměrování hovoru

Příspěvekod xsouku04 » stř 29. říj 2014 14:52:01

johnny píše:Bohužel nic nefunguje. A to jsem zkoušel vše: změnit roamingového operátora, zadat číslo v národním i mezinárodním formátu.

Dle vašich zkušeností, je možné požádat přímo T-mobile?


Ne možné to není.
Jediná teoretická možnost je poslat simkartu do ČR, zde to provést a poslat SIM zpět.
Popřípadě číslo převést na novou simkartu (stará bude tím znehodnocena) tady v ČR, provést přesměrování a novou simkartu zaslat třeba do Číny. To Vám můžeme na požádání udělat.
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
 
Příspěvky: 7212
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno

Re: Přesměrování hovoru

Příspěvekod helmut.niederman » čtv 30. říj 2014 0:22:29

Proč musí volající vyslechnout hlášku na přesměrovaném mobilu Odorik, jak dlouho může hovořit ? Nejenže, že T-mobile informuje volajího, že hovor je přesměrovan, ale dokonce si vyslechne i hlášku o zůstatku kreditu. Dříve ta hláška nebyla, proč až teď ? :roll:
Uživatelský avatar
helmut.niederman
 
Příspěvky: 914
Registrován: stř 10. črc 2013 21:40:28

Re: Přesměrování hovoru

Příspěvekod xsouku04 » čtv 30. říj 2014 0:48:09

helmut.niederman píše:Proč musí volající vyslechnout hlášku na přesměrovaném mobilu Odorik, jak dlouho může hovořit ? Nejenže, že T-mobile informuje volajího, že hovor je přesměrovan, ale dokonce si vyslechne i hlášku o zůstatku kreditu. Dříve ta hláška nebyla, proč až teď ? :roll:


To si můžete nastavit.
Viz obrázek.
Přílohy
nastaveni_oznameni.png
nastaveni_oznameni.png (90.67 KiB) Zobrazeno 2413 krát
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
 
Příspěvky: 7212
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno

Re: Přesměrování hovoru

Příspěvekod johnny » pon 22. pro 2014 14:42:21

xsouku04 píše:Přesměrování funguje, a pokud směrujete na geografické číslo v síti odorik, je to za 0,59 Kč/min. Pak je možné využít všechny možnosti paralelního zvonění.


Jaký je vlastně v této souvislosti rozdíl mezi paralelním vyzváněním a záložním číslem?
johnny
 
Příspěvky: 3
Registrován: pon 27. říj 2014 17:53:47

Re: Přesměrování hovoru

Příspěvekod Pitomec » pon 22. pro 2014 18:57:09

Paralelní vyzvánění je souběžné (může zvonit na X linkách naráz), zatímco záložní číslo je jenom jedno a použije se při nedostupnosti čísla hlavního.
Obrázek
Uživatelský avatar
Pitomec
 
Příspěvky: 2131
Registrován: ned 27. lis 2011 22:26:33
Bydliště: Brno

Re: Přesměrování hovoru

Příspěvekod ondrejandrej » úte 05. led 2021 13:46:32

Je možné si s Odorik SIM nastavit přesměrování a potom deaktivovat SIM, abych se vyhnul poplatku za aktivní SIM?
ondrejandrej
 
Příspěvky: 13
Registrován: sob 25. kvě 2013 12:11:12

Re: Přesměrování hovoru

Příspěvekod Pitomec » úte 05. led 2021 14:42:16

Přesměrovat lze pouze hovory na aktivním čísle.
Obrázek
Uživatelský avatar
Pitomec
 
Příspěvky: 2131
Registrován: ned 27. lis 2011 22:26:33
Bydliště: Brno

Re: Přesměrování hovoru

Příspěvekod ondrejandrej » pát 08. led 2021 11:20:36

Takže když číslo zůstane aktivní, SIMku můžu deaktivovat a přesmerování bude fungovat?
ondrejandrej
 
Příspěvky: 13
Registrován: sob 25. kvě 2013 12:11:12

Re: Přesměrování hovoru

Příspěvekod Pitomec » pát 08. led 2021 14:40:54

Při deaktivaci SIM již číslo aktivní není. Je akorát po nějakou dobu blokované k dalšímu použití (operátor ho tedy nikomu jinému nepřidělí). Aktivní číslo musí vždy být přiřazeno k nějaké SIM kartě, ať už fyzické nebo eSIM.
Obrázek
Uživatelský avatar
Pitomec
 
Příspěvky: 2131
Registrován: ned 27. lis 2011 22:26:33
Bydliště: Brno

Předchozí

Zpět na Odorik virtuální mobilní operátor

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků