
incof píše:Měl bych dotaz, funguje u mobilních SIM Odorika podmíněné přesměrování při obsazeném čísle?
urbik81 píše:Dobrý den, nedaří se mi nikde najít informaci, zda je nutné nepodmíněné přesměrování zadávat ještě před odjezdem z ČR a nebo je možné zadat až v zahraničí? Netuší někdo, jak zda to lze provést až v roamingu a zda to není případně zpoplatněné?
Plánuji přesměrování v síti Odorik z mobilu na pevnou a z pevné na zahraniční mobil - jenže zahraniční SIM si pořídím až v cizině a před odjezdem zahraniční číslo samozřejmě ještě neznám. Jde o to, abych nemusel mobil přesměrovat ještě před opuštěním ČR a zároveň tak nepřišel o všechny příchozí hovory do doby, než si přesměruji pevnou na ten zahraniční mobil až v okamžiku, kdy si jej koupím...
Předem děkuji za odpověď.
johnny píše:Dobrý den,
zkouším provést to nepodmíněné přesměrování vytočením **21*+420xxxxxxxxx*11# v Číně.
Nedaří se mi to, telefon mi píše hlášku Přesměrování hovorů. Chyba přip. nebo kódu MMI.
Zkouším to na simce, kterou jsem si přivezl do Číny, kde si ji poprvé registruji a rovnou snažím přesměrovat na své odoričí nomadické číslo.
Nevíte, zda můj problém je způsoben Čínou, anebo tím, že simku registruji v roamingu, anebo kombinací obojího?
Děkuji,
Zpět na Odorik virtuální mobilní operátor
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků