Přesměrování hovoru

Potíže a možnosti při volání ze sim karet Odorik.cz
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
Příspěvky: 8146
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Přesměrování hovoru

Příspěvek od xsouku04 »

johnny píše:Bohužel nic nefunguje. A to jsem zkoušel vše: změnit roamingového operátora, zadat číslo v národním i mezinárodním formátu.

Dle vašich zkušeností, je možné požádat přímo T-mobile?
Ne možné to není.
Jediná teoretická možnost je poslat simkartu do ČR, zde to provést a poslat SIM zpět.
Popřípadě číslo převést na novou simkartu (stará bude tím znehodnocena) tady v ČR, provést přesměrování a novou simkartu zaslat třeba do Číny. To Vám můžeme na požádání udělat.
helmut.niederman
Příspěvky: 1012
Registrován: stř 10. črc 2013 21:40:28

Re: Přesměrování hovoru

Příspěvek od helmut.niederman »

Proč musí volající vyslechnout hlášku na přesměrovaném mobilu Odorik, jak dlouho může hovořit ? Nejenže, že T-mobile informuje volajího, že hovor je přesměrovan, ale dokonce si vyslechne i hlášku o zůstatku kreditu. Dříve ta hláška nebyla, proč až teď ? :roll:
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
Příspěvky: 8146
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Přesměrování hovoru

Příspěvek od xsouku04 »

helmut.niederman píše:Proč musí volající vyslechnout hlášku na přesměrovaném mobilu Odorik, jak dlouho může hovořit ? Nejenže, že T-mobile informuje volajího, že hovor je přesměrovan, ale dokonce si vyslechne i hlášku o zůstatku kreditu. Dříve ta hláška nebyla, proč až teď ? :roll:
To si můžete nastavit.
Viz obrázek.
Přílohy
nastaveni_oznameni.png
nastaveni_oznameni.png (90.67 KiB) Zobrazeno 5839 x
johnny
Příspěvky: 3
Registrován: pon 27. říj 2014 16:53:47

Re: Přesměrování hovoru

Příspěvek od johnny »

xsouku04 píše: Přesměrování funguje, a pokud směrujete na geografické číslo v síti odorik, je to za 0,59 Kč/min. Pak je možné využít všechny možnosti paralelního zvonění.
Jaký je vlastně v této souvislosti rozdíl mezi paralelním vyzváněním a záložním číslem?
Uživatelský avatar
Pitomec
Příspěvky: 2580
Registrován: ned 27. lis 2011 21:26:33
Bydliště: Brno

Re: Přesměrování hovoru

Příspěvek od Pitomec »

Paralelní vyzvánění je souběžné (může zvonit na X linkách naráz), zatímco záložní číslo je jenom jedno a použije se při nedostupnosti čísla hlavního.
Obrázek
ondrejandrej
Příspěvky: 16
Registrován: sob 25. kvě 2013 12:11:12

Re: Přesměrování hovoru

Příspěvek od ondrejandrej »

Je možné si s Odorik SIM nastavit přesměrování a potom deaktivovat SIM, abych se vyhnul poplatku za aktivní SIM?
Uživatelský avatar
Pitomec
Příspěvky: 2580
Registrován: ned 27. lis 2011 21:26:33
Bydliště: Brno

Re: Přesměrování hovoru

Příspěvek od Pitomec »

Přesměrovat lze pouze hovory na aktivním čísle.
Obrázek
ondrejandrej
Příspěvky: 16
Registrován: sob 25. kvě 2013 12:11:12

Re: Přesměrování hovoru

Příspěvek od ondrejandrej »

Takže když číslo zůstane aktivní, SIMku můžu deaktivovat a přesmerování bude fungovat?
Uživatelský avatar
Pitomec
Příspěvky: 2580
Registrován: ned 27. lis 2011 21:26:33
Bydliště: Brno

Re: Přesměrování hovoru

Příspěvek od Pitomec »

Při deaktivaci SIM již číslo aktivní není. Je akorát po nějakou dobu blokované k dalšímu použití (operátor ho tedy nikomu jinému nepřidělí). Aktivní číslo musí vždy být přiřazeno k nějaké SIM kartě, ať už fyzické nebo eSIM.
Obrázek
Odpovědět