Stránka 3 z 3

Re: Přesměrování hovoru

Napsal: stř 29. říj 2014 13:52:01
od xsouku04
johnny píše:Bohužel nic nefunguje. A to jsem zkoušel vše: změnit roamingového operátora, zadat číslo v národním i mezinárodním formátu.

Dle vašich zkušeností, je možné požádat přímo T-mobile?
Ne možné to není.
Jediná teoretická možnost je poslat simkartu do ČR, zde to provést a poslat SIM zpět.
Popřípadě číslo převést na novou simkartu (stará bude tím znehodnocena) tady v ČR, provést přesměrování a novou simkartu zaslat třeba do Číny. To Vám můžeme na požádání udělat.

Re: Přesměrování hovoru

Napsal: stř 29. říj 2014 23:22:29
od helmut.niederman
Proč musí volající vyslechnout hlášku na přesměrovaném mobilu Odorik, jak dlouho může hovořit ? Nejenže, že T-mobile informuje volajího, že hovor je přesměrovan, ale dokonce si vyslechne i hlášku o zůstatku kreditu. Dříve ta hláška nebyla, proč až teď ? :roll:

Re: Přesměrování hovoru

Napsal: stř 29. říj 2014 23:48:09
od xsouku04
helmut.niederman píše:Proč musí volající vyslechnout hlášku na přesměrovaném mobilu Odorik, jak dlouho může hovořit ? Nejenže, že T-mobile informuje volajího, že hovor je přesměrovan, ale dokonce si vyslechne i hlášku o zůstatku kreditu. Dříve ta hláška nebyla, proč až teď ? :roll:
To si můžete nastavit.
Viz obrázek.

Re: Přesměrování hovoru

Napsal: pon 22. pro 2014 13:42:21
od johnny
xsouku04 píše: Přesměrování funguje, a pokud směrujete na geografické číslo v síti odorik, je to za 0,59 Kč/min. Pak je možné využít všechny možnosti paralelního zvonění.
Jaký je vlastně v této souvislosti rozdíl mezi paralelním vyzváněním a záložním číslem?

Re: Přesměrování hovoru

Napsal: pon 22. pro 2014 17:57:09
od Pitomec
Paralelní vyzvánění je souběžné (může zvonit na X linkách naráz), zatímco záložní číslo je jenom jedno a použije se při nedostupnosti čísla hlavního.

Re: Přesměrování hovoru

Napsal: úte 05. led 2021 12:46:32
od ondrejandrej
Je možné si s Odorik SIM nastavit přesměrování a potom deaktivovat SIM, abych se vyhnul poplatku za aktivní SIM?

Re: Přesměrování hovoru

Napsal: úte 05. led 2021 13:42:16
od Pitomec
Přesměrovat lze pouze hovory na aktivním čísle.

Re: Přesměrování hovoru

Napsal: pát 08. led 2021 10:20:36
od ondrejandrej
Takže když číslo zůstane aktivní, SIMku můžu deaktivovat a přesmerování bude fungovat?

Re: Přesměrování hovoru

Napsal: pát 08. led 2021 13:40:54
od Pitomec
Při deaktivaci SIM již číslo aktivní není. Je akorát po nějakou dobu blokované k dalšímu použití (operátor ho tedy nikomu jinému nepřidělí). Aktivní číslo musí vždy být přiřazeno k nějaké SIM kartě, ať už fyzické nebo eSIM.