Problém při volání z mobilního čísla.
Problém při volání z mobilního čísla.
Řeším problém při volání z mobilního čísla. Mám 2x SIM pokud někomu zavolám (na mobil jiné společnosti) na druhé straně to vyzvání i když já už dávno zavěsil.
Dále pokud protistrana zvedne hovor tak po 4s dojde k výpadku. Příchozí hovory jsou OK. Toto se začlo projevovat v průběhu dnešního dne.
Jedná se o tel. č. 7335409XX a 6083601XX
Je problém u mě v nastavení nebo na síti?
Děkuji
Dále pokud protistrana zvedne hovor tak po 4s dojde k výpadku. Příchozí hovory jsou OK. Toto se začlo projevovat v průběhu dnešního dne.
Jedná se o tel. č. 7335409XX a 6083601XX
Je problém u mě v nastavení nebo na síti?
Děkuji
- xsouku04
- Administrátor
- Příspěvky: 8165
- Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problém při volání z mobilního čísla.
Dnes ráno, byl problém s příchozími hovory od GTS -> Odorik.cz. Problém byl na straně GTS, ztrácela se signalizace,
Nyní je to již v pořádku.
Nyní je to již v pořádku.
Re: Problém při volání z mobilního čísla.
Děkuji za informace vyzkouším.
Re: Problém při volání z mobilního čísla.
U mě dnes také problém (u obou Odorik čísel co vlastním). Mohu přijímat hovor, ale nemůžu volat, ozve se "Volaný účastník není dostupný".
- xsouku04
- Administrátor
- Příspěvky: 8165
- Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problém při volání z mobilního čísla.
Opět problém u GTS nebo T-mobile. Bohužel. S předchozím problémem zdá se, to nijak nesouvisí. Vypadá to, že se to týká jen odchozích hovorů z naších simkaret.brabitom píše:U mě dnes také problém (u obou Odorik čísel co vlastním). Mohu přijímat hovor, ale nemůžu volat, ozve se "Volaný účastník není dostupný".
Asi bychom měli vymyslet nějaký systém, jak aktuální potíže hlásit.
Vždy zakládat nové vlákno se mi moc nechce, protože pak to bude ještě týdny strašit v novinkách.
Spíše by chtělo, aby to v novinkách bylo jen po tu dobu, kdy je problém aktuální a pak se to přesunulo
Nebo ještě lépe na nějakém lépe viditelném vyhrazeném místě. A historie výpadků by pak šla samozřejmě dohledat. V nějakém vláknu, jen by to nestrašilo v novinkách v době, kdy to není již aktuální. Nechci, aby to vypadalo, jako že máme více výpadků než ostatní, i když to není pravda, jem se o tom u nás více píše a více to řeší.
Podle ohlasu na facebooku gomobil so problém týká všech virtuálů pod GTS
Cituji:
haloooo.Potřebuju volat.....nedá se dovolat ani k vám
Re: Problém při volání z mobilního čísla.
Díky za rychlé info, snad to bude brzy v pořádku.xsouku04 píše:Opět problém u GTS nebo T-mobile. Bohužel. S předchozím problémem zdá se to nijak nesouvisí.brabitom píše:U mě dnes také problém (u obou Odorik čísel co vlastním). Mohu přijímat hovor, ale nemůžu volat, ozve se "Volaný účastník není dostupný".
Re: Problém při volání z mobilního čísla.
Souhlas, chtělo by to i nějakou jednodušší možnost nahlášení problému, protože se bohužel nedovolám ani k Vámxsouku04 píše: Asi bychom měli vymyslet nějaký systém, jak aktuální potíže hlásit.
Vždy zakládat nové vlákno se mi moc nechce, protože pak to bude ještě týdny strašit v novinkách.
Spíše by chtělo, aby to v novinkách bylo jen po tu dobu, kdy je problém aktuální a pak se to přesunulo
Nebo ještě lépe na nějakém lépe viditelném vyhrazeném místě. A historie výpadků by pak šla samozřemě dohledat. V nějakém vláknu, jen by to nestrašilo v novinkách v době, kdy to není již aktuální. Nechci aby to vypadalo jako že máme více výpadků než ostatní i když to není pravda, jen se o tom u nás více píše a více to řeší.
Re: Problém při volání z mobilního čísla.
Velmi dobrý nápad. Když už dojde k problénu tak to okamžitě zveřejnit. Mám okol sebe dost lidí kterým se starám o účty Odoriku. Jsem první na ráně komu volají a já se musím dotazovat na fóru co se děje. Takhle by stačilo si to jen přečíst a informovat je.
Re: Problém při volání z mobilního čísla.
Tak na stránky nebo do samoobsluhy udělat formulář, kde by člověk mohl zadat výpadek nebo problém a ten problém by se i zobrazoval uživatelům s datumem a byla by tam možnost se připojit k tomu problému (dát hlas, aby se nezakládal problém znova) a když by ten stejný problém měl víc než stanovený počet hlasů, tak by se poslala SMS technikovi, který by měl ale číslo jinde než u Odorika. Po vyřešení problému by se tam zobrazilo vyřešeno a za třeba týden by vyřešené problémy zmizeli ze stránky nebo třeba hned.brabitom píše: Souhlas, chtělo by to i nějakou jednodušší možnost nahlášení problému, protože se bohužel nedovolám ani k Vám
Re: Problém při volání z mobilního čísla.
Pokud jde odchozí hovor přes Odorik a následně do GTS/TM, tak není možné ho při výpadku na straně GTS/TM směrovat jinudy? Třeba stejně jako hovor VoIP?