Stránka 2 z 3

Re: Výměna SIM karty

Napsal: pát 15. pro 2017 23:40:56
od Hafi
5icz píše:Mam novy telefon a ten vyzaduje nano SIM (ted mam jen mikro SIM). Je postup vymeny nasledujici?:

1) Objednam novou nano SIM z eshopu
2) Az prijde nova SIM, napisu pro preneseni cisla na novou SIM na kontakt@odorik.cz a pockam, az bude nova sim aktivni
3A) Pokud mam prenesene cislo od jineho operatora muzu starou SIM vyhodit, protoze uz k nicemu neni
3B) Pokud mam cislo od odorika muzu si starou SIM nechat, a nekdy v budoucnosti na ni aktivovat nove cislo
Mám stejnou situaci a podobný dotaz, jen bych se asi stavil osobně. Je na pobočce (v Praze) nanosim skladem nebo to mám řešit nějak předem? Máte tam k nanosim i ten držák, aby šla i použít v telefonu na běžnou sim? Občas to budu asi měnit.
Není reálné vytvořit nanosim fyzickým ořezem? Mám tušení, že na jsem na to viděl spešl kleště...

Re: Výměna SIM karty

Napsal: sob 16. pro 2017 0:08:19
od xsouku04
Nanosim je skladem. Jiné než univerzální nenabízíme. Ano SIM je možné vyříznout kleštěmi. Je zde jen malá šance, že se to nepovede a simkarta pak nebude funkční. Řezačku ale v Praze myslím nemáme, což je šlendrián našeho pracovníka v Brně, jelikož jsem mu říkal, ať jednu řezačku předá do Prahy. Na nápravu potřebujeme několik dní, než si řezačku přepošleme do Prahy.
Již jednou použitá SIM nemůže existovat bez čísla. Tedy pokud starou SIM chcete použít, je třeba ji číslo vyměnit za jiné. A ono uvolněné čísla dát na novou SIM. To ale je proces, který může T-mobile zdržovat, myslím, až několik dní, více bude vědět pan Kment.

Re: Výměna SIM karty

Napsal: pon 18. pro 2017 10:04:35
od Hafi
Stavím se pro nanosim. Původní sim tedy asi znehodnotím, nebudu s tím nějak šachovat tam a zpět. Leda že v rámci úspory nákladů byste o ni měli zájem vy (myslím, že jsem tam zahlédl v ceníku, že je za určitých situací prodáváte zlevněné jako použité), tj. byste při přenosu mého čísla na novou nanosim dali na původní sim nějaké vaše neužívané číslo a já bych ji pak někdy odnesl na pobočku.

Re: Výměna SIM karty

Napsal: pát 26. led 2018 15:19:02
od chrml
Dobrý den,
asi si budu muset pořídit telefon, který nepodporuje mikrosim, pouze nano. Tzn. bych potřeboval přenést číslo ze staré na novou SIM. Je stále situace stejná, tzn. že pokud jde o portované číslo, tak mohu starou sim po přenosu vyhodit? Rád bych ji využil a předal někomu v rodině s jeho číslem (od O2).
Z komentáře od xsouku04 » sob 16. pro 2017 1:08:19 mi není jasné, zda to je nebo není možné.
Děkuji za vysvětlení.
Jirka

Re: Výměna SIM karty

Napsal: pát 26. led 2018 18:19:42
od megacruiser
Dobrý den,
portované číslo stále nelze přenést z mikro na novou nano SIM tak, aby zůstala funkční i ta původní. Lze pouze mikro SIM "zastřihnout" na velikost nano. V Brně toto můžeme provést na pobočce, v Praze v dohledné době také.

Re: Výměna SIM karty

Napsal: ned 11. úno 2018 19:36:16
od MaT
Tak jsem musel docela akutně měnit telefon (starý jsem si tak nějak "umrtvil") a nový telefon už podporuje právě jen nano SIM. Je super, že pražská pobočka funguje i v neděli, zastavil jsem se tam pro novou SIM právě dnes - akorát jsem si z nějakého důvodu myslel, že má otevřeno i dopoledne - až na místě jsem se dozvěděl, že až od 12.00 (na místě je to na ceduli ještě viditelně přelepeno - ale paní povídala, že od těch 12.00 je to už delší dobu). SIM tedy mám, paní rovnou na pobočce prý nějak zadala požadavek na přesun čísla na tuto novou SIM, já pro jistotu číslo nové SIM přes kontaktní formulář poslal také. Paní na pobočce ale také povídala, že to vyřizuje kolega, který asi bude až v pondělí po 10. hodině...

Nešlo by toto nějak udělat přímo ve webovém rozhraní, aby si to člověk mohl udělat sám? Nebo nějak jinak urychlit? Kdybych to třeba řešil v pátek večer, tak se asi do pondělí také nedočkám... Tedy nepředpokládám, že tu SIM kartu budu měnit kdo ví jak často (menší než nano SIM už snad stejně být nemůžou), ale zase jsem si říkal, že by to mělo význam i pro ostatní...

Když tak člověk zjistí, že třeba potřebuje být schopný aspoň přijmout SMS pro dvoufaktorovou autentizace od Googlu, aby si na tom novém telefonu vůbec nastavil Google účet, nebo třeba SMS pro 3D secure při platbě v nějakém eshopu (třeba za ten nový telefon)...

Re: Výměna SIM karty

Napsal: stř 07. bře 2018 17:35:32
od megacruiser
Dobrý den, děkujeme Vám za námět. Přidat výměnu SIM do rozhraní by nemělo být složité, určitě o tom budeme uvažovat.
Výměna SIM by měla být možná i o víkendu i když ne okamžitě.

Re: Výměna SIM karty

Napsal: pon 26. lis 2018 18:02:06
od JMÉNO ODORIK
Dobrý den. Námět máte již půl roku a já to nyní akutně hledám na Vašem webu. Potřebuji aktivovat novou SIM jako náhradu za SIM chybně fungující. Do Odorika jsem se v půl šesté nedovolal, nikdo zatím neodpověděl na e-mail a já potřebuji SIM již nutně zfunkčnit. Díky za odkaz, či informaci, jak pokračovat.

Re: Výměna SIM karty

Napsal: pon 26. lis 2018 18:11:15
od JMÉNO ODORIK
Smekám před Odorikem ! Takhle solidní a slušnou firmu plnou profesionálů jsem ještě nepotkal. Už se mi někdo ozval zpět a karta bude za chvíli funkční. Ještě jednou díky a kudy budu chodit, tudy budu chválit. :)

Re: Výměna SIM karty

Napsal: pát 19. črc 2019 18:51:43
od MaT
Tak po čase se zase ptám - byla už doimplementována možnost zadat si číslo nové SIM někde ve webovém rozhraní, nebo je to pořád nutné dělat nějak "ručně" a člověk si o to může akorát napsat?

Drahá polovička si zrovna pořídila nový telefon. A ten chce nanosim. Měla SIM kartu od Odorika ještě z doby, kdy to nebyly ty univerzální, ale jen minisim a microsim. Nano ne. No, když jsem byl naposledy u Odorika (to už bude také přes rok), tak jsem tehdy jeden balíček se SIM kartou vzal navíc - takže se teď hodil. No, ale potřebujeme na tu novou SIM kartu přenést její číslo... A je pátek večer. Takže jestli to nejde nějak přes to UI, tak bude asi muset s novým telefonem stejně čekat až do pondělí...