Stránka 3 z 3

Re: Výměna SIM karty

Napsal: pát 19. črc 2019 20:40:13
od xsouku04
MaT píše:Tak po čase se zase ptám - byla už doimplementována možnost zadat si číslo nové SIM někde ve webovém rozhraní, nebo je to pořád nutné dělat nějak "ručně" a člověk si o to může akorát napsat?

Drahá polovička si zrovna pořídila nový telefon. A ten chce nanosim. Měla SIM kartu od Odorika ještě z doby, kdy to nebyly ty univerzální, ale jen minisim a microsim. Nano ne. No, když jsem byl naposledy u Odorika (to už bude také přes rok), tak jsem tehdy jeden balíček se SIM kartou vzal navíc - takže se teď hodil. No, ale potřebujeme na tu novou SIM kartu přenést její číslo... A je pátek večer. Takže jestli to nejde nějak přes to UI, tak bude asi muset s novým telefonem stejně čekat až do pondělí...
Stále to děláme ručně.

Re: Výměna SIM karty

Napsal: úte 23. črc 2019 18:48:40
od alfi
MaT píše:Drahá polovička si zrovna pořídila nový telefon. A ten chce nanosim. Měla SIM kartu od Odorika ještě z doby, kdy to nebyly ty univerzální, ale jen minisim a microsim. Nano ne.
Nano (i micro) SIM jde vystřihnout z větších rozměrů, dělají to na počkání třeba v prodejnách TMobile - a SIM kartu nezkoumají, tj. stříhají i Odorik :-) Novou SIM bych nastavoval, až kdyby to z nějakého důvodu nedopadlo..