Výpis hovorů - zajímavost
Výpis hovorů - zajímavost
Dobrý den, dovolím si kvůli tomuto mému dotazu založit extra vlákno, snad nevadí
Jde o to, dnes v noci sem uskutečnil hovor ze SIM Odorik skrze GSM na číslo O2 a hovor se mi ve výpisu hovorů objevil docela zajímavě.
Dodávám, že v tento čas šlo o jediný hovor a spojení trvalo nezvykle déle a skutečná délka hovoru byla 45 vteřin.
Nemám s tím vlastně žádný problém, jen by mě zajímalo co se přihodilo
ID placeného hovoru: 146759571
ID "zdarma" hovoru: 146760350
Děkuji
Jde o to, dnes v noci sem uskutečnil hovor ze SIM Odorik skrze GSM na číslo O2 a hovor se mi ve výpisu hovorů objevil docela zajímavě.
Dodávám, že v tento čas šlo o jediný hovor a spojení trvalo nezvykle déle a skutečná délka hovoru byla 45 vteřin.
Nemám s tím vlastně žádný problém, jen by mě zajímalo co se přihodilo
ID placeného hovoru: 146759571
ID "zdarma" hovoru: 146760350
Děkuji
- Přílohy
-
- hovor.png (11.09 KiB) Zobrazeno 8830 x
- xsouku04
- Administrátor
- Příspěvky: 8160
- Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výpis hovorů - zajímavost
Vidím tam dva nezávislé "problémy".
Hovor začínající 02:01:27 je hovor, který procházel naší ústřednou.
Hovor začínající 02:01:47 je, co nám poslal T-mobile. Protože se liší čas začátku a délka, nerozpoznali jsme, že je to tentýž hovor, proto je ve výpise dvakrát. Myslel jsem, že T-mobile jdou občas špatně hodiny. Ale nyní mne napadá, že to může být tím, že my počítáme hovor od vytočení čísla včetně doby vyzvánění, kdežto hovor u T-mobilu začíná až okamžikem, kdy začíná jeho zpoplatněná část. To musím ověřit.
Co se týče délky. Díval jsem se do logu SIP signalizace a skutečná délka hovoru je 46 nebo 47 vteřin (tedy T-mobilem várcená délka hovoru 47 vteřin je OK). Záleží, z jaké strany hovoru se koukám.
Námi naúčtovaná délka 51 vteřin je nesmysl. Možná to souvisí s noční zálohou, protože v tu dobu je systém přetížený. To by ale nemělo mít vliv! Nechám to kolegu prošetřit.
Tedy máme zde zjevně nějaké věci k opravě.
Hovor začínající 02:01:27 je hovor, který procházel naší ústřednou.
Hovor začínající 02:01:47 je, co nám poslal T-mobile. Protože se liší čas začátku a délka, nerozpoznali jsme, že je to tentýž hovor, proto je ve výpise dvakrát. Myslel jsem, že T-mobile jdou občas špatně hodiny. Ale nyní mne napadá, že to může být tím, že my počítáme hovor od vytočení čísla včetně doby vyzvánění, kdežto hovor u T-mobilu začíná až okamžikem, kdy začíná jeho zpoplatněná část. To musím ověřit.
Co se týče délky. Díval jsem se do logu SIP signalizace a skutečná délka hovoru je 46 nebo 47 vteřin (tedy T-mobilem várcená délka hovoru 47 vteřin je OK). Záleží, z jaké strany hovoru se koukám.
Námi naúčtovaná délka 51 vteřin je nesmysl. Možná to souvisí s noční zálohou, protože v tu dobu je systém přetížený. To by ale nemělo mít vliv! Nechám to kolegu prošetřit.
Tedy máme zde zjevně nějaké věci k opravě.
Re: Výpis hovorů - zajímavost
Duplicitní zaznamenání hovoru je opravdu způsobeno tím, že nesedí délka hovoru o odchylku větší než 2s.
Různé časy začátku hovoru vznikají tím, že T-Mobile nám opravdu předává pouze účtovanou délku hovoru a čas ukončení hovoru, ale nevíme, jak dlouho ten hovor vyzváněl před zvednutím. A my v naší ústředně za čas začátku hovoru považujeme čas vytočení čísla, ne až zvednutí druhou stranou.
Různé časy začátku hovoru vznikají tím, že T-Mobile nám opravdu předává pouze účtovanou délku hovoru a čas ukončení hovoru, ale nevíme, jak dlouho ten hovor vyzváněl před zvednutím. A my v naší ústředně za čas začátku hovoru považujeme čas vytočení čísla, ne až zvednutí druhou stranou.
- xsouku04
- Administrátor
- Příspěvky: 8160
- Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výpis hovorů - zajímavost
Tedy opravdu jediná chyba je ta nesouhlasící délka hovoru, která je způsobena tím, že ve výjimečných případech dojde ke zdržením našeho programu před samotným zavěšením. Kolega pracuje na opravě, aby se to nemohlo stát. Zdvojený výpis není chyba ale důsledek.
Re: Výpis hovorů - zajímavost
Ok, díky za reakci a vysvětlení
Re: Výpis hovorů - zajímavost
chtěl bych se zeptat, možná to tu už někdy někde padlo. Jak zjistím ve výpisech hovorů, kolik jsem provolal v síti Odorik.cz. Např. za měsíc. Jestli má cenu aktivovat si balíček volání zdarma v síti za 110,- Kč (tj. balíček 3000 minut)
Díky
Díky
Re: Výpis hovorů - zajímavost
Podle ceny 0,59Kč/min. u Česká rep. - mobil ve Statistice na webu.
Re: Výpis hovorů - zajímavost
tak to nebudu počítat řádek po řádku, zase tolik času nemám. Navíc se ta cena plete s callbackem.... kdyby bylo možné v statistice zadat volání v síti odorik, nebo aspoň nastavit ve statistice u volání identifikační příznak, že jde o hovor v síti
Re: Výpis hovorů - zajímavost
Proč počítat řádek po řádku? Je to hned první řádek, kde vidím hovory do mobilní sítě Odorik.
- Přílohy
-
- vypis.jpg (57.96 KiB) Zobrazeno 7233 x
Re: Výpis hovorů - zajímavost
plete se mi tam údaj Česká rep. - mobil.
Je tam jednotková cena 0.59, což zahrnuje jak volání v síti Odorik, tak i callback do cizích sítí. A u něj se taky volá za 0.59 (resp. 2x0.59). A tady už se tyto dva typy volání nedají rozlišit.
Šlo by do statistiky uvést údaj třeba Česká rep. - mobil v síti?
Díky
Je tam jednotková cena 0.59, což zahrnuje jak volání v síti Odorik, tak i callback do cizích sítí. A u něj se taky volá za 0.59 (resp. 2x0.59). A tady už se tyto dva typy volání nedají rozlišit.
Šlo by do statistiky uvést údaj třeba Česká rep. - mobil v síti?
Díky