Odchozí MMS

Potíže a možnosti při volání ze sim karet Odorik.cz
Odpovědět
Uživatelský avatar
Pitomec
Příspěvky: 2582
Registrován: ned 27. lis 2011 21:26:33
Bydliště: Brno

Odchozí MMS

Příspěvek od Pitomec »

Ať dělám co dělám, tak nejsem schopen na Lumii 550 odeslat ani jednu MMS. Nastavení telefonu jak defaultní, tak i přes všemožné návody na webu TM, nic nezabírá a pořád jenom hláška "Nešlo to poslat". Zkoušeno na různá tel. čísla a různé multimediální soubory (fotky). Má někdo podobný poznatek?
Obrázek
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
Příspěvky: 8160
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Odchozí MMS

Příspěvek od xsouku04 »

Pitomec píše:Ať dělám co dělám, tak nejsem schopen na Lumii 550 odeslat ani jednu MMS. Nastavení telefonu jak defaultní, tak i přes všemožné návody na webu TM, nic nezabírá a pořád jenom hláška "Nešlo to poslat". Zkoušeno na různá tel. čísla a různé multimediální soubory (fotky). Má někdo podobný poznatek?
A když dáte stejnou SIM do jiného telefonu, tak to jde? A přijímat MMS jde?
Já jsem měl stejný problém. Nešlo mi z mého mobilní čísla posílat ani přijímat MMS bez ohledu na to, do jakého telefonu jsem SIM dal. Když jsem dal do stejného telefonu jinou Odorik SIM, tak to najednou šlo, i když nastavení se jevilo stejné.
Pomohla až změna telefonního čísla (SIM mi zůstala stejná ve stejném telefonu). Když jsem si ale změnil číslo zpět na mé původní, problém byl opět zpět. Problém se tedy vázal k číslu, což byl jednoznačný důkaz toho, že problém je u T-mobile a ne v mobilu nebo simkartě. Nechápu. Byl to boj, kroutili se, ale nakonec jsem je přecijen přinutil problém najít a opravit. Bohužel k tomu, aby si sami našli a opravili jiné podobné případy, se už neměli. Samozřejmě u Vás to může být něco jiného. Ale může se hodit tohle vyloučit.
Uživatelský avatar
Pitomec
Příspěvky: 2582
Registrován: ned 27. lis 2011 21:26:33
Bydliště: Brno

Re: Odchozí MMS

Příspěvek od Pitomec »

Takže je problém opravdu v SIM kartě, na které nejdou ani posílat a ani přijímat MMS. Když jsem do Lumie dal jinou SIM Odorik, tak MMS v pohodě a naopak původní SIM kartu zkusil v Nokii a MMS kaput.
Obrázek
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
Příspěvky: 8160
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Odchozí MMS

Příspěvek od xsouku04 »

Pitomec píše:Takže je problém opravdu v SIM kartě, na které nejdou ani posílat a ani přijímat MMS. Když jsem do Lumie dal jinou SIM Odorik, tak MMS v pohodě a naopak původní SIM kartu zkusil v Nokii a MMS kaput.
Jak jsem psal, je zde podezření, že problém se neváže na SIM ale na číslo. Můžeme Vám zkusit dočasně na dané SIM vyměnit číslo? Je potřeba T-mobile usvědčit, protože jistě se budou zase kroutit a říkat, že když chci nahlásit problém, musím vyplnit nesmyslně rozsáhlý formulář. Takhle budeme mít jistotu a můžeme dělat můru. Když jim pak napíši, že je problém úplně stejný jako ten minule, měli by se tím poměrně rychle vážně zabývat. A možná je tentokráte donutím opravit všechny podobné problémy.
Ještě se zeptám kolegy, jak dlouho ono prohození čísel tam a zpět trvá. Možná jsou tam nějaké limity... Asi bych to stejně nechal na pondělí, kdyby se jim to nějak zaseklo, abyste nemusel být s jiným číslem přes víkend.
Jsem z T-mobile poněkud unavený, ale co se dá dělat ...
Uživatelský avatar
Pitomec
Příspěvky: 2582
Registrován: ned 27. lis 2011 21:26:33
Bydliště: Brno

Re: Odchozí MMS

Příspěvek od Pitomec »

Na tom tel. čísle vůbec nezáleží, používám ho málo a odchozí hovory stejně dělám s jinou identifikací. Je to pod linkou 722525.
Obrázek
Odpovědět